Khadí - Neem šampón - recenzia

Čauce mravce. Dneska sa pozrieme bližšie na "zúbok" prírodnému šampónu od značky Khadí. Ak máte problém s dermatitickou pokožkou hlavy alebo so seboreou ako ja zbystrite pozornosť.

Khadí - Ayurvedisches Shampoo Neem
Ide o indickú prírodnú kozmetiku ktorá má certifikát BDIH. Konkrétne ide o ajurvédsky šampón s nimbou, ktorý je určený proti lupinám a svrbeniu pokožky hlavy. Má ovplyvňovať tvorbu kožného mazu a pôsobí proti odlupovaniu čiastočiek kože a tým pádom svrbeniu. Šampón okrem nimby obsahuje aj senovku grécku a nirgundi (neviem čo to je popravde :D), olej tea tree, rozmarín a eukalyptus, zinok.
Musím povedať že je to jediný prírodný šampón ktorý mi zatiaľ sadol na moju seboroickú dermatitídu na hlave. Je to práve asi vďaka jeho zloženiu, keďže neobsahuje sulfáty ani alkohol. A to ja som človek ktorému nesadol ani detský šampón bez SLS, ani Alverde Ultra sensitive a ani Balea Sensitive.


Proste tento šampón je pre mňa zázrak. Žiadna svrbiaca, vysušená ani červená pokožka hlavy.
Čo sa týka obsahu, má 210 ml a myslím si že aj balenie vyzerá luxusnejšie. Má aj praktický uzáver takže stačí len kliknúť a šampón máte otvorený. Žiadne šróbovanie, lámanie nechtov na uzávere. Taktiež sa uzáver dá v pohode odšróbovať celý keď už budete na konci šampónu a šampón si kľudne naliať do ruky.

Čo sa týka samotného šampónu na to že je prírodný pení celkom obstojne. Samotný šampón je hnedej farby, čo vidíte na predchádzajúcej fotke, nič iné totiž z neho neostalo šampón som fakt spotrebovala do poslednej kvapky. Vôňu má takú zvláštnu, vonia po nimbe a bylinkách. Konzistencia je gélová.


Čiže ak hľadáte prírodný šampón bezsulfátový a Alverde, Weleda, Lavera a podobné značky vám nesedia skúste tento. Majú rôzne verzie nielen tento nimbový :). Pokiaľ viem predávajú aj rôzne práškové kondicionéry, oleje a aj prírodné farby na vlasy.



Máte už vy nejakú skúsenosť s touto indickou prírodnou kozmetikou? Ak áno, čo ste vyskúšali? Ak nie zaujala vás táto značka? Budem rada za každý komentár a aj skúsenosť s nejakými inými výrobkami :).

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Ja teraz používam nimbový šampón od 100% Pure, ale tento tiež vyzerá dobre! :) Od Khadi som zatiaľ skúšala len hennu, asi sa popozerám aj po ich šampónoch, lebo nimbu(neem) mám veľmi rada, takže ak ju nejaký produkt obsahuje, hneď ma zaujme :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ho môžem len odporučiť, lebo čo už prešlo testom mojej pokožky hlavy už snáď môžu aj bábätká :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.