Čo balím na dovolenku aneb šmírovačka

Ahojte baby (možno aj chalani). Keď vyjde tento článok ja už budem na ceste na moju štvordňovú dovolenku vo Vysokých Tatrách s tým že chcem navštíviť aj Tatry v Poľsku. Tak som si pre vás pripravila trochu šmírovací článok, aké nezbytnosti (aj zbytočnosti :D) si ja balím na dovolenku :D. Prepáčte za horšiu kvalitu fotiek ale v tomto teple mám skoro až do poobedia zastretú roletu a nedá sa vôbec nastaviť poriadne osvetlenie mojej izby. 



Všetku dekoratívku balím do tejto bielej kozmetickej taštičky spolu aj s púzdrom so štetcami. 



Mejkap so sebou ťahám tento od Bourjois Healthy Mix, ako korektor pod oči beriem Maybelline Fit Me, korektor na horšie pleťové záležitosti od Catrice Camouflage Cream a púder od Catrice Prime and Fine.


Čo sa týka tých ďalších vylepšovákov na pleť beriem túto lícenku od Sleek v odtieni Rose Gold, ktorá je síce pekná ale až tak ju neobľubujem tak by ma až tak nemrzela jej prípadná smrť roztrieštením na kúsky :D. A taktiež som si zaobstala toto rozjasňujúce pero, ktoré nezaberie veľa miesta a je fakt držák!


Na obočo ťahám týchto dvoch zástupcov o ktorých si môžete prečítať tu


Čo sa týka líčenia očí ťahám túto moju aktuálnu riasenku od Maybelline, ako bázu beriem Paint Pot od MACu v odtieni Bare Study. Tiene beriem tieto staré od Essence (mimochodom boli to moje prvé tiene, ktoré som si v živote kúpila, už aj vidno jeden tieň chýba :D) ktorých tiež deštrukcia by ma až tak nemrzela. Nesmie chýbať čierna ceruzka od Rimmel a linky od Essence. 


Beriem si pre istotu aj nejaké to patlanie na pery a to konkrétne rúž od Essence v odtieni Wear Berries a ceruzku na pery v odtieni Honey Berry. 


Ťahám so sebou aj lak na prípadné dolakovanie. 


Všetky púdrové produky pre istotu ťahám v tejto gumovej uzatvárateľnej taštičke od Zoevy. 


Čo sa týka štetcovej výbavy, štetce beriem v tomto púzdre, ktoré sa predávalo asi pred rokom a pol a bolo v nejakej štetcovej limitke od Essence. A čo v ňom beriem?


Beriem kontúrovací štetec od Real Techniques, ktorý v pohode viem použiť aj na lícenku, ďalej štetec na púder, štetec na makeup, jeden blender, jeden menší na detaily, jeden ktorý má zároveň na jednom konci hrebienok a na druhej špirálku, štetec na obočie (ktorý je chudák zakrytý :D) a jeden plochý štetec na očné tiene. 


Čo sa týka starostlivosti o pleť, ťahám so sebou asi 20 odličovacích tampónikov, mini čistiaci gél na tvár, mini micelárku od Biodermy, pleťovú vodu, očný krém, pleťový fluid, mini verziu môjho obľúbeného zinkového krému od Alverde a cestovaciu verziu odličovacích obrúskov. 


Čo sa týka starostlivosti o telo, beriem cestovnú verziu Balea telového mlieka, cestovnú verziu najlepšieho krému na nohy a v zelenej fľaštičke je odliaty sprchový gél od Cien (mimochodom tieto cestovné fľaštičky sa dajú kúpiť v Ikea). 


Na vlasy beriem len túto mini verziu Balea šampónu s ureou, ktorý som už raz mala a moja hlava to tých pár dní s ním prežila a ako kondicionér beriem túto vzorku masky, ktorú nechám pôsobiť kratšie a v pohode nahradí kondicionér. 


Ďalej mini odlakovač, mini pastu a v posledne nádobe si beriem roztok na kontaktné šošovky. 


Ďalej beriem môj svätý grál Blistex, Balea melónový balzam (ktorý je príšerný ale chcem sa ho už zbaviť) a pre istotu aj tento od Lavery keby to už bolo veľmi tragické s mojimi perami na cestách po tej Baley. 


A posledné bude taštička prvej záchrany v ktorej bude: v nádobe ibalginy, zvhlčujúce kvapky do očí, Bepanthen na ekzém, dezinfekčné kvapky do očí, nosný sprej na alergiu a Hydrocortison mastičku. 

Samozrejme ťahám so sebou aj antiperspirant od Rexony a parfém zo Zary ale to som už nechcela fotiť nech článok nie je príliš dlhý. 

Tak to je všetko, čo ja so sebou potrebujem ťahať na tých pár dní. Mám pocit že je toho neskutočne veľa. Napíšte mi, či vy si na dovolenku toho väčšinou ťaháte menej alebo viac alebo približne rovnako, resp. čo vám určite nesmie chýbať v kufri :)

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.