Weleda - Brezový peeling s voskovými perličkami

Čauce mravce. Tak dnes som si pripravila recenziu pre všetkých milovníkov telových peelingov a rovnako aj pre milovníkov prírodnej kozmetiky. Dnes teda pôjde o brezový peeling od značky Weleda. 

V skratke. Ja používam peelingy pred tým ako si idem nanášať samoopalovacie mlieko alebo krém. Väčšinu roka samoopalovák používam len na krk, ináč by mi nesedel žiadny makeup. Toť všetko o tom, prečo je sú pre mňa dôležité peelingy a že sú v podstate nevyhnutné u mňa doma. 



Tak a teraz si povieme niečo o tomto prírodnom peelingu. Je to v podstate prvý peeling z prírodnej kozmetiky u mňa doma. Väčšinou prevládali klasické peelingy. Ale tento mali v Dm drogérii v dopredaji okolo 3 eur, tak šup mi tak nejak sám od seba padol do košíka. Proste skvelá príležitosť otestovať niečo neznáme za rozumnú cenu. 


Čo sa týka balenia, je klasické v tubičke s otváraním dole. 



Čo sa týka jeho konzistencie, ide o krémovejšiu konzistenciu v ktorej sa nachádzajú malé (vraj) voskové perličky, ktoré obrusujú už odrumretuú pokožku. Istú dobu ho už testujem a tak viem povedať, že nie je to taký ten "echt peeling", ktorý vám zbrúsi snáď všetko, ale keďže ho používam iba na krk, tak úplne v pohode postačí jeho drsnosť. Taktiež môžem podotknúť že samotný peeling nijak pokožku nevysušuje. 


Taktiež co sa týka parfumácie tohto "weleďáckeho" výrobku oproti telovému mlieku s rakytníkom (recenzia TU) mi táto skoro vôbec neprekáža. 

Tým, ktorí ste alergickí na niektoré zložky v prírodnej kozmetike prikladám aj zloženie tohto peelingu:



Na záver môžem zhodnotiť že peeling mne osobne vyhovuje a ak by ho znova mali za takú skvelú cenu určite po ňom siahnem znova :). 

Komentáre

  1. Aj mne tento peeling uplne vyhovuje, ale mam radsej hrubozrnejsie. No ma krasnu vonu a pokozka je super jemna a nevysusuje. Uvidim ake bude mat ucinky po dlhsom uzivani. Weleda ma celkovo skvele vyrobky a kedze mam pomerne citlivu plet, tak odporucam aj ine vyrobky :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď máš rada trochu hrubšie peelingy vyskúšaj teraz tú lemon-butter limitku od Balea :). Ten je tak akurát :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.