Nákupy a novinky Október 2015

Ahojte :). Tak tu už zajtra máme november, ktorý je takou predzvesťou blížiacich sa Vianoc. Dúfam že sa všetci tešíte, práve koncom novembra pre vás chystám vianočnú giveaway :). 

Prvým úlovkom boli zľacnené laky od Orly, ktoré normálne stoja okolo 5 eur ale teraz boli zľacnené o polovicu, pretože sa vypredávali. Keďže tieto laky zbožňujem kúpila som si dva odtiene, ktoré sú podľa môjho gusta. 



Ďalším nákupom bol balzam Babylips zo zimnej/vianočnej limitky. Babylipsy moc nemusím (mne nefungujú vôbec) ale keďže som hrozný vianočný atmosférista, tak som si ho kúpila na predvianočné a vianočné obdobie a ten mesiac si ten Babylips užijem.


Ďalším nákupom boli veci potrebné a to odlakovač a farba na obočie, ktorú kupujem stále ale veľmi rýchlo jej padne expirácia. 


Ďalší z potrebných nákupov bol nákup odličovacích obrúskov Iseree, Jessa - pipinkovské mydlo :D a jeden krémový sprcháč od Radox z miestnej drogérky za 0,99 centov. 


Taktiež som ukoristila umelých pavúkov z Tigeru :D a tými som ozdobila byt na halloweensku atmosféru :). 


Zase nákupy Yankee Candle :D (to už netreba komentovať). 



A konečne som zohnala moju ideálnu dokladovku, kde strčím všetky dôležité doklady, cez občiansky, isic, vodičák atď. A taktiež druhé púzdro mám z Tiger a tam nosím tie hlavné vernostné karty do obchodov.


Znova nejaké produkty na pery. Jeden je rúž Rimmel Lasting Finish 120 Cutting Edge a druhý je balzam od Essence na dni keď nemám náladu na rúž. 


Taktiež som to riskla a rozhodla sa vyskúšať vonnú sviečku od Airwick s vôňou maminho koláča. Vonia tak hruškovo a naozaj jemne a som s ňou zatiaľ spokojná. 


Taktiež sa mi podarilo zohnať pár lakov zľave a to konkrétne Flormar, Maybelline a Catrice z výpredajového košíčku. 


Taktiež som mala 30% zľavu na značku Mavala, tak som sa rozhodla, že ju vyskúšam a rovnako sa mi podarilo zohnať Chanel lak po ktorom som už dlho pokukovala za 9 eur. 


Taktiež menší nákup potrebných vecí. Krém proti zapareninám so zinkom (nemali môj obľúbený Alverde), Kamill - môj kabelkový krém na ruky a Garnier micelárka. 


A ešte som mala aj 30% zľavu na Gosh, tak som si kúpila obľúbenú riasenku Catchy Eyes Provocateur Mascara. 


Ešte jedny vlhčené detské obrúsky na všetko. Ten dizajn obalu je hrozný, zajac je hrozný a dopĺňajú to motýle :D. Ale vyskúšam. 


A keďže ma už chytá vianočná nálada...


A konečne sa mi podarilo zohnať makeup organizér z Jysk. Samozrejme som tam nestrčila všetky rúže, ktoré mám.


A kedže chodím do školy a niekedy som mimo domu aj 12 hodín musela som si kúpiť novú tašku, ktorá je dostatočne veľká a je to už ako víkendovka :D. Táto bola s 20% zľavou z Cropptownu :). 


Tak to sú celé moje októbrové nákupy. Do komentov mi napíšte čo ste si vy tento mesiac kúpili také, čo vás veľmi potešilo (u mňa asi najviac ten lak od Mavaly a Chanelu a nová taška :)). 

Komentáre

  1. Ty laky Orly vypadají skvěle, zásobu yankee candle jsem si také udělala a moc se mi líbí vánoční vecičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja stále behám po obchodoch kde majú Yankee že už budú mať tie nové jesenné vône alebo už vianočné a stále nič. Ale podstatné je že vždy s nejakou vôňou odídem :D:D:D:D. Buď takou, ktorú som ešte nemala a chcem vyskúšať alebo osvedčenou na znovupripomenutie :D.

      Odstrániť
  2. micelárku garnier miluju :) baby lips z nové kolekce taky plánuji pořídit :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kati ja som ho objavila tiež úplne náhodne u nás v malom obchodíku, kde majú Yankee :). Bežne ho tiež nevýdavam vo väčších predajniach :(.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tie YC voskyyy ♥ Kam na nich chodíš? Chcem presnú adresu :D A voňala si už Honey Glow?
    Inak tú Goshku ti schvaľujem, to je miláčik :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D Chodievam do Panta Rhei v Eurovei a na Obchodnej ako sa už ide do podchodu na Hodžovo :). Ale poslednú dobu akoby ani v jednom nedopĺňali zásoby čo ma mrzí, chcela som nejaké vianočné.
      Áno Honey Glow som akurát včera dopálila vo forme vosku a pochvaľujem si :). Skvelá jesenná :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.