Balea - Hrejivý krém na nohy

Ahojte. Dnes som si pre vás pripravila recenziu na krém na nohy, ktorý sa podľa názvu zdá že je ako stvorený pre zimné obdobie. Ide o hrejivý krém na nohy, ktorý má zároveň hydratovať a prekrviť pokožku chodidiel. 



Krém má klasické balenie, ako sme zvyknutí pri krémoch na ruky a nohy...

... proste krém len vytlačíte z tubičky a znova zavriete uzáverom, žiadne šróbovanie viečka sa nekoná. 



Krém je klasickej tuhšej konzistencie, ale nie až takej ako sme zvyknutí u krému na nohy s ureou. Čo veľmi oceňujem je najmä vôňa krému, je naozaj krásna, škoda, že telové mlieko neparfumujú rovnako. 

Tu končia pozitíva krému. Krém totiž veľmi nehydratuje, nemám po ňom krásne hladké zjemnené päty ako som zvyknutá u krému s ureou. 

Ďalším negatívnom sú jeho účinky. On nehreje, on páli. Mne proste tento efekt prekrvenia a pálenia nejak nesedí a často keď som si po natretí nôh zle umyla ruky, po kréme sa mi začali robiť červené fľaky po rukách. 

Odfotila som vám aj dôkaz hneď po tom čo som si krém zotrela z ruky. 


Jednoducho mojej citlivej pokožke tento krém vôbec nerobí dobre. Spotrebujem ho, ale nemôžem ho odporučiť a určite sa k nemu ani nevrátim. 


A čo vy? Máte skúsenosti s týmto krémom? Reagujete na neho nejak zle?

Komentáre

  1. Tenhel krém neznám, já ještě žádný na nohy nezkoušela, ale uvažuji o tom, tak tenhle si asi nekoupím.. :/ :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ti teda môžem odporučiť Balea - Urea , resp. ak by si rada niečo prírodné tak maslá na nohy od Alverde. Tento fakt odporučiť nemôžem lebo ani nepôsobí a ešte aby sa človek vyhádzal, tak to to je už úplne neodpustiteľné :D.

      Odstrániť
  2. Auč, tak tento u mňa miesto isto nenájde :/ Ostáva pri urei, tá je proste jednička! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krém je super. Funguje tak ako má. Zahrieva studené nohy,len akosi neviem fostat

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.