❆ Christmas TAG ❆

Ahojte. Keďže máme Vianoce už naozaj pred dverami a som vianočný atmosférista, rozhodla som sa že trochu tej atmosféry prenesiem aj na svoj blog vo vianočného tagu. Ten však pojmem trochu ináč a bude to skôr pár faktov, ktoré sa týkajú mňa a Vianoc. 



1. Mojím obľúbeným vianočným filmom je určite rozprávka Arthur zachráni Vianoce. Príde mi že ide o celkom podarí vtipný animovaný film o synovi Santa Clausa a celé je to poňaté veľmi vtipne. Rovnako mám ale aj rada film Sám doma a Vianočné prázdniny. Sú to proste klasiky. 


2. Pamätám si jedny Vianoce keď nasnežilo asi meter snehu a museli sme si robiť v snehu až tunely aby sme sa dostali do obchodu alebo von. Kamarátka v tom čase mala prísť na vianočnú návštevu ale skrz sneh sa k nám ani nedostala :D. 

odkaz : http://fotonin.com/889584.html
3. Moja obľúbená vianočná pesnička je jednoznačne Feliz Navidad :D, ale nepohrdnem ani klasikami. Ďalšou obľúbenou je určite Chris Rea - Driving Home for Christmas. Tá ma vie dať do správnej vianočnej nálady. 

4. Ja preferujem skôr živý vianočný stromček, ale bohužiaľ posledné roky máme umelý nakoľko otec odmieta kúpiť živý, že je to škoda toľko peňazí keď za 3 týždne opadá. 

odkaz : http://marldonchristmastrees.co.uk/about-us/
5. Moje najobľúbenejšie vianočné jedlo je jednoznačne vianočná kapustnica, ktorú ale robievame bez mäsa. Ale rovnako rada mám aj vianočné koláčiky, aj keď posledné dva roky ich tuningujem na zdravšie varianty :D. Robievam teda čokoládový fazuľový koláč, domáci cheesecake, zdravšiu variantu kokosových guliek, ovsené perníčky. 

odkaz : http://www.thebeijinger.com/blog/2014/12/23/seasons-feastings-make-your-own-christmas-cookies
6. Musím byť úprimná, ale radšej darčeky dostávam, ale čím som staršia tým radšej vymýšľam sofistikovanejšie darčeky pre druhých a všímam si celý rok čo sa im v obchode páčilo :). 

7. Najkrajší darček aký som kedy dostala bolo keď som mala asi 7 rokov (a naši si ešte všímali moje záujmy :D:D) a dostala som kolieskové korčule. Pamätám si že v ten rok som všetky svoje priania nakreslila na papier a dala rodičom nech to pošlú Ježiškovi. "Ježiško" ma vypočul a kolieskové korčule mi kúpil. 


8. Rada balím darčeky. Najmä rada dávam stužky, mašle a rada vyberám pekný vianočný baliaci papier. Posledné dva roky dávam aj menovky :). 


odkaz : http://desktoppub.about.com/cs/holidaysfallwinter/qt/oversizedtags.htm
9. Nezabudnuteľný vianočný moment bol, keď jeden rok som dostala takú detskú ruletu na hranie. Celá rodina zažratá do hry sme hrali v kuchyni. zatiaľ v obývačke vzbĺkol vianočný veniec, čo sme si potom všimli a všetko dobre dopadlo. Našťastie bol veniec na kovovej tácke a moment ktorý si pamätám je mama utekajúca s ohňom na tácke :D. 

10. Pre mňa robí Vianoce špeciálne najmä tá atmosféra. Mám rada peknú výzdobu, mám rada vtedy tú vôňu domova. To ako človek príde zmrznutý domov a dá si čaj alebo teplý punč. Minulý rok mi práve túto atmosféru dotvárali aj sviečky Yankee Candle :). 
Dokonca na Vianoce si rada zladím do vianočna aj nechty, čo znamená že prežijem aj trblietky na nechtoch :). 
Dokonca som si dva roky dozadu kúpila v Hmku aj červený vianočný sveter s vločkami. 




11. Tento rok som si môj vianočný wishlist celkom naplnila ale uvidíme či nájdem všetko pod stromčekom (uvidíte to aj vy v článku) :). Samozrejme stále je to v medziach, americké bohaté Vianoce nehrozia :D. Ale veď o tom to nie je :). 

12. A poslednú otázku som si prispôsobila a to je naobľúbenejšia vôňa od Yankee Candle na Vianoce. Určite Christmas memories, ktorá mi pripomína nejaké orechové vianočné pečivo. 

http://www.myshandla.se/se/art/christmas-memories-large-jar-yankee-candle.php
Momentálne ale pálim aj sviečku od Village Candle vo vôni Happy Holidays :). 

Tak to je môj jemne upravený Christmas TAG, pričom som si vybrala z otázok, ktoré mi sedia a niektoré som si teda aj doplnila sama. 

Do komentárov mi napíšte ako je to u vás s niektorými bodmi, ktoré som spomínala :).

Komentáre