Blistex MEDPLUS

Ahojte, Dnešná recenzia je taká zvláštna, pretože som si len nedávno uvedomila, že ja som vám vlastne nepredstavila môjho najväčšieho záchrancu suchých, rozpraskaných pier a prasknutých kútikov. 


Mojím záchrancom je Blistex MedPlus. Balzam je naozaj záchrancom, má vazelínovitú konzistenciu a veľmi mi pripomína klasickú mastičku z lekárne Infadolan. Tento balzam ale obsahuje aj mentol, ktorý príjemne chladí na perách, pery prekrví a tie sa rýchlejšie regenerujú. 



Ja osobne tento balzam používam vždy na noc, dám si silnejšiu vrstvu a idem spať. Je vhodný najmä na regeneráciu po celodennom nosení dlhotrvajúceho rúžu alebo najmä v zimnom období keď má človek neustále vysušené pery a potrebuje ich poriadne zregenerovať. 

Taktiež pre ľudí, ktorí majú problémy, že im často praskajú kútiky bude toto veľký záchranca. Väčšinou mi stačí si dve noci za sebou natrieť kútik blistexom a kútik je preč. 



Čo sa týka zloženia, na prvých miestach nie sú veľmi prírodné zložky, ale ďalej človek nájdem aj nejaké to kakaové maslo a extrakty. Bohužiaľ, obsahuje aj Oxybenzon, čo je látka ktorá sa využíva najmä v opaľovacích krémoch a môže spôsobiť alergie, ale hlavne pri priamom strete so slnečným žiarením môže byť táto látka karcinogénna. Preto ho aj ja používam výlučne na noc, keď neprichádzam do stretu s priamym slnečným žiarením. 

Napriek tomu si myslím, že balzam je naozaj skvelý a aj napriek tejto negatívnej informácii stojí za to.  

Zaujal vás môj "nočný záchranca"? 

Komentáre

  1. Možná ho někdy vyzkouším, momentálně ale mám hodně balzámů, nejraději ted používám vazelínu :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslíš Vaseline? Tú som mala ale mne až tak nesadla tak poputovala k ocinovi :).

      Odstrániť
  2. :) Ja momentálne používam obyčajnú bielu vazelínu od Ziaja. Tromfla aj atoderm, je skvelá. Pamätám si že som mala aj blistex, len iný ae už dávno, spomínam si ale že bol dobrý!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za mňa Blistex je naojbľúbenejší a aj Nivea Lip Butter je veľmi ďaleko za ním :).

      Odstrániť
  3. Tento balzamik je skvely :) velmi som si oblubila balzamy, ktore obsahuju mentol, lebo uzasne chladia a okamzite prinasaju ulavu :) a ucinky su tiez velmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vero, mám to úplne rovnako :). Preferujem ich oveľa viac ako obyčajné alebo s nejakou sladkou príchuťou.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.