Village Candle - Pure Linen

Ahojte sviečko-maniačky. 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na ďalšiu sviečku od Village Candle. Viem, že posledná recenzia vyvolala búrlivú diskusiu vzhľadom k tomu, že Village Candle má okopírovaný dizajn od Yankee Candle. Ja naozaj nezastávam kopírovanie, či už ide o oblečenie, kabelky, topánky alebo kozmetiku. Na druhú stranu, ide o sviečku, ktorú mám doma a pálim si ju doma pre domácu pohodu a prevoňanie bytu. Ide mi o kvalitu sviečky a či ju naozaj cítim. Pri sviečke naozaj nesledujem primárne obal a popravde, ja ani nie som veľký fanúšik týchto obalov sviečok, čo väčšine milovníkov sviečok prídu pekné, ale môj šálok kávy to nie je. 

Village Candle - Pure Linen
Ale poďme priamo k vôni. Keďže posledná sviečka bola vianočne ladená, rozhodla som sa v danej objednávke zobrať aj jednu veľkú, univerzálnu, celoročnú vôňu. Vôňu čistej bavlny. Ide o vôňu mierne mydlovú. Také naozaj klasické mydlo, ale pekne voňajúce. 

Sviečka tak, ako všetky VC sviečky je dvojknotová. To znamená že sa veľmi rýchlo vytvorí vodné jazierko. Vôňa sa krásne rozvinie po celej miestnosti. Vôňu naozaj cítim, čiže z tohoto hľadiska som spokojná. 

Čo je slabým článkom VC sviečok sú trochu menej kvalitné knoty. Sú trochu tenšie a rýchlejšie horia. Preto odporúčam sviečku zapaľovať maximálne na dve hodiny. Na druhú stranu, tým že rýchlejšie knoty horia, nepotrebujú zastrihávať. 

Za mňa teda sviečku v tejto parfemácii môžem odporučiť všetkým milovníkom, čistých, mydlových vôní. Ak aj budete rátať s jej nedostatkami myslím že žiadny milovník sviečok by nemal byť sklamaný. 

Popravde, neviem ako to bude v budúcnosti s objednávaním sviečok od VC, keďže mi tam chýba tá možnosť sviečku pred kúpou ovoňať, ale je tam ešte pár kúskov, ktoré má lákajú. Na druhú stranu, konečne v Bratislave otvorili Yankee Candle obchodík, kde sa dá získať pri každom nákupe zľava 10% a je to veľké pokušenie každý deň :D. 



Na záver článku vám chcem ešte odporučiť tieto nožničky na zastrihávanie knotov. Kúpila som ich na Aliexpress okolo troch eur a sú naozaj z pevného materiálu a pekne zastrihávajú. Všimla som si, že knoty sa mi už po zapálení toľko nestrapkajú a nevytvárajú sa mi také tie čierne bambule na vrchu knotov. Takže nožničky si plnia svoju povinnosť aj za takú nízku cenu a som spokojná. 

Do komentárov mi napíšte, či využívate príslušenstvo ku sviečkam, ako je Illuma Lid, zhasínadlo alebo práve špeciálne nožničky na zastrihávanie knotov. 

Komentáre

  1. Určite by pre citlivejších ľudí na vône mohla byť silná. Ja mám zase problém, že mnoho vôní je pre mňa málo intenzívnych takže pre mňa je ideálna. Ono ale je to naozaj sviečka ktorá je naintenzívnejšia po rozpustení vosku až ku okraju, čo je u Village do hodinky a pol. Čiže by som povedala, že je vhodná najmä ak človek chce rýchlo prevonať celú miestnosť, ale nie je ochotný čakať tak dlho na vytvorenie voskového jazierka ako u YC, kde to niekedy v mojom prípade trvá aj tri hodiny.
    Ale ide o veľmi čistú mydlovú vôňu, ktorá nie je nejaká prekombinovaná a ťažká, tak ja si asi neviem vžiť do ľudí ktorým príde až taká silná :). Nič rušivé v nej ja osobne nepociťujem. Proste ako keby som v rovnakej miestnosti sušila vyprané prádlo :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ty nůžky potřebuju! Mám svojí první YC od včera a mám Soft Blanket :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich môžem len odporučiť :). A ako si spokojná? Za mňa je to jedna z najlepších vôní od YC.

      Odstrániť
  3. Juj vyzerá dosť dobre, ale obchodík YC otvorili už aj v Žiline, kde som často, takže tiež sa nedá nejak odolávať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, verím :D aj keď so sviečkami mesiaca to pre mňa vyzerá najbližšie mesiace biedne :D

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.