Manhattan Wake Up Concealer

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na jeden z kozmetických produktov, ktorý je pre mňa nevyhnutnou súčasťou makeup rutiny. Áno, ide o korektor. V tomto prípade tekutý korektor, ktorý je vynikajúci najmä na oblasť očného okolia.  

Manhattan - Wake Up Concealer - 001 Naturelle

So značkou Manhattan je to u nás problematické. Pamätám si, že voľakedy u nás bola, ale proste sa nejak vytratila z nášho trhu. V Rakúsku je táto značka stále dostupná a majú v tamojších drogériách svoj vlastný stojan. 

A tam môžete hľadať aj pôvod kúpy tohoto korektoru. Áno, kúpila som ho v rakúskej Bipe. Mala som ho dopredu vyhliadnutých z rakúskych online stránok Bipy. Nečítala som na neho žiadne recenzie, len sa mi tak nejak pozdával a pripísala som si ho na wishlist. 

Vzala som najsvetlejší odtien 001 Naturelle, ktorý má neutrálny podtón a je pekne svetlý.

Musím pochváliť aj samotné balenie, je praktické a zároveň hrdlo samotného korektora je skvelé, pretože odstráni prebytočný produkt a nemáte potom špinavý celý obal (čo sa mi často stávalo pri Fit Me od Maybelline).  

Manhattan - Wake Up Concealer - 001 Naturelle
Samotný korektor je tekutejšej, možno trochu až gélovo-krémovej konzistencie, čiže sa skvelo pomocou penového aplikátoru nanáša pod oči a všetky problematické miesta. Pod oči ho stačí naozaj pár "ďubiek" a následne ho človek už zapracováva do pleti. Ja využívam na korektor pod oči concealer buffery, čo sú skvelé husté malé štetce, ktorými sa naozaj korektor pod oči zapracuje a nie iba natiera ako to býva pri obyčajných štetcoch na korektor. Musím povedať, že týmto spôsobom sa korektor skvele zapracuje a už ho ani nezapúdrovávam. 


Moje najpreferovanejšie typy štetcov na tekuté korektory
Čo je jeho najväčším plusom je že nezalieza vôbec do vrások. Doteraz každý jeden tekutý aj krémový korektor mi tam zaliezal a zabrániť som tomu nemohla ani zapúdrovaním samotného korektoru. 

Manhattan - Wake Up Concealer - 001 Naturelle
Napriek tomu, že samotný korektor má veľmi ľahkú konzistenciu tak krytie má stredné. Mne na kruhy pod očami toto krytie postačuje. Samotné krytie (tak ako vždy) vám predvediem na krytí môjho znamienka na ruke. 
Manhattan - Wake Up Concealer - 001 Naturelle
Osobne ma tento korektor veľmi milo prekvapil a je to zatiaľ asi najlepší korektor z drogérie, ktorý som vyskúšala. Jediný jeho nedostatok je práve jeho dostupnosť. Raz za rok určite idem do Rakúska na nákupy, tak vtedy ho asi vždy prihodím do košíka. 

Ktorý korektor z drogérie sa osvedčil vám?

Komentáre

  1. Korektor vypadá dobře. Já používám takovou klasiku Rimmel. S kruhy pod očima mám docela problém a korektor, který by si s nimi naprosto poradil jsem ještě nenašla. Tenhle korektor vypadá dobře, jen je škoda, že se tak těžce shání :)

    FOXIE SIMMA

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi myslíš ten Rimmel Match Perfection. Ten som tiež mala, nebol zlý to je pravda, ale moc toho nezakryl :D. Je to škoda s tou kozmetikou Manhattan, pretože naozaj na českom aj slovenskom trhu bola dlhé roky.

      Odstrániť
  2. Škoda, že značka Manhatttan není u nás! :) Korektorů mám dost, nejraději mám Catrice a Maybelline :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.