Guerlain Rose Aux Joues Tender Blush

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na jeden z mojich pokladov dekoratívnej kozmetiky. Ktorá z nás nemá rada vo svojej zbierke drahšie kúsky dekoratívnej kozmetiky, všakže. Najmä pokiaľ ide o značku s tradíciou a dobrou povesťou. Predstave si do toho krásny obal a vôňu fialiek. Áno, to všetko ponúka Guerlain. Dnes sa pozrieme práve na lícenku od tejto značky, ktorá je jedným zo skvostov mojej kozmetickej zbierky.

Guerlain Rose Aux Joues - 02 Chic Pink
Musím teda povedať, že prvé, čím ma uchvátila je balenie. Jednoduché, lesklé čierne. Na druhú stranu je pomerne ťažké a tak ľahko sa samotnému produktu v obale nič nemôže stať. Možno jediné, čo mne mierne prekáža, že samotná lícenka by mohla byť menšia. Za mňa je úplne zbytočné miesto určené pre štetček, pretože je to proste košte, čo si budeme hovoriť. 

Prvé, čo po otvorení lícenky spozorujete (skôr čuchovými bunkami) je jej vôňa. Ten, kto, čo to vie o Guerlain, vie, že množstvo produktov majú parfemovaných po fialkách. A ono ÁNO! Naozaj vonia ako čerstvo natrhané fialky. Takže je to aj pastva nielen pre oči, ale aj pre nos :D. Čo je tiež pre mňa pastvou pre oči býva reliéf dekoratívnej kozmetiky. Táto lícenka ho má jednoduchý, elegantný a páči sa mi. 

Samotný odtieň, ktorý mám je 02 Chic Pink. Povedala by som, že je to taká korálová s kvapkou (skôr viacerými kvapkami) červenej. Takto v balení pri kontraste s čiernym obalom pôsobí naozaj výrazne až krikľavo ale na líčkach vytvára prirodzený efekt. 

Guerlain Rose Aux Joues - 02 Chic Pink
Guerlain Rose Aux Joues - 02 Chic Pink

Čo sa týka prenášania produktu pomocou štetca na pleť, ide to samo a od ruky. Najviac mi sedí asi klasický skosený štetec na lícenku. Štetcom len "ďubnete" do lícenky a už nanášate. Neodporúčam so štetcom v lícenke príliš "šmrdlať", lebo naberiete príliš veľa farby a nerozmaže to už ani svätý Peter. Musím povedať, že je potrebné zvoliť správny štetec, pokiaľ by ste na ňu išli s niečím čo má hrubší vlas, pravdepodobne by lícenka jemne prášila. 

Čo sa týka výdrže, prežila u mňa aj poobedný šlofík keď som líce riadne "vyutierala" do vankúša :D. Výdrže sa teda báť naozaj nemusíte. 

Popravde som veľmi rada, že som investovala do tohoto kúsku, ale pravda je taká, že sa mi ju podarilo zohnať s 50% zľavou a nie som si istá, či by som bola ochotná dať za ňu plnú cenu, aj keď je momentálne jedna z mojich najobľúbenejších.

Aký kúsok z vašej zbierky ste vy zohnali za skvelú cenu, neľutujete kúpu a zbožňujete ho?

Komentáre

  1. Moc hezký článek a máš nádherný kousek! Tvářenku od Guerlain ještě žádnou nemám, ale časem se na nějakou určitě mrknu. Vůni všech produktů téhle značky prostě miluji!! Teraccotty, makeupy, meteoritky, všechno voní naprosto božsky! Radost takové produkty používat :-)

    Za skvělou cenu mám většinu věcí, protože v Sephoře nakupuji jen když je dva plus jedna za korunu, nebo tři produkty sleva 30%, hned to klesá :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). Ja sa od Guerlain chystám ešte na nejakú paletku a rúž.
      Ináč tie zľavy v Sephore vám v Česku hrozne závidím, u nás je to so zľavami vo Fann a Marionnaud horšie :/.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.