MAC Pro Longwear Paint Pot - Bare Study

Ahojte :). 

Dnešný článok bude znova v duchu značky MAC Cosmetics. Konkrétne bude na jeden ich multifunkčný produkt z ich portfólia. Ide o Paint Pot. Dneska sa dozviete akými spôsobmi sa dá využiť a či stojí za to. 

Samotné balenie je malé, skladné a pevné (aj pomerne ťažké). Musím povedať, že pri rozhodovaní, ktorý odtieň si mám vziať, keďže MAC ich má v portfóliu požehnane, to bolo naozaj ťažké. Keďže som Paint Pot primárne chcela ako bázu pod očné tiene, najideálnejší odtieň by bol Painterly. Samozrejme ale moje neurotické ja sa muselo ozvať, že ale čo keď mi vlastne Paint Pot vôbec nesadne ako báza pod očné tiene, tak čo s ním potom. Tak mi nakoniec ako multifunkčné líčidlo skončil v taške odtieň Bare Study

MAC Paint Pot - Bare Study
Bare Study je jemná perleťová so zlatým podtónom, ktorá sa mi zdala skvelá aj ako rozjasňovač. Musím teda povedať, že dodnes som rada, že nakoniec mi skončil v zbierke práve tento odtieň. 

Bohužiaľ, Paint Pot mi úplne nesadol ako báza pod očné tiene. Nefunguje tak ako potrebujem a nefunguje so všetkými tieňmi, ktoré vlastním. Najprekvapivejšie je, že mi nefunguje s tieňom Club od MACu. Dobre si vlastne rozumie s tieňmi od Sleek, ale aj to musím bázu zafixovať po nanesení buď púdrom alebo svetlým tieňom a až následne nanášať samotné tiene. Takže ako bázu Paint Pot môžem odporučiť len tým z vás, ktoré nemáte nejaký markantný problém s mastiacimi sa viečkami. 
MAC Paint Pot - Bare Study
Ako však ale vidíte na fotke, tento odtieň má krásny jemný shimmer a má zlatý podtón. Bolo by hriech nevyskúšať ho ako rozjasňovač. Pokiaľ máte aj mastnejšiu pleť, toto je jeden z ideálnych rozjasňovačov. Ten efekt rozjasnenia na pleti nerobí až taký markantný, takže aj človek s mastnejšou pleťou si ho môže jemne vklepať bez následného efektu panvice v čínskej reštaurácii. Odporúčam naozaj tento rozjasňovač jemne vklepať na lícne kosti, nakoľko pokiaľ by ste ho "natierali jedným ťahom" pravdepodobne si pomocou neho stiahneme makeup a púder a ten sa vám zrazí. 

Taktiež musím povedať, že na cestovanie je to práve ideálny rozjasňovač. Balenie je malé, skladné. Rozjasňovač je krémovo-gelový a nepotrebujete k nemu ťahať ešte aj štetec, aby ste ho naniesli prirodzene. 

Takže napriek prvotnému sklamaniu, že mi nie úplne sadol ako báza pod očné tiene, chcem poďakovať môjmu neurotickému prozreteľnému Ja, že prehovorilo v MACu pri výbere, a nakoniec som išla do Bare Study. Momentálne je to môj obľúbený krémový rozjasňovač. Možno ak sa mi ho raz podarí spotrebovať, tak si aj pôjdem po ďalšie balenie :).

Takže pokiaľ hľadáte nejaký krémový rozjasňovač s prirodzeným efektom, môžem vám odporučiť Paint Pot. A možno vám sadne aj ako báza pod očné tiene a budete mať naozaj multifunkčné líčidlo.

Ako ste na tom vy s produktmi, ktoré vám nesadnú? Začnete ich používať na iný účel, alebo ich automaticky posielate ďalej? Napíšte mi vašu storku o tom, ako nakoniec produkt na jeden účel, skončil nakoniec na účel iný a obľúbili ste si ho :).  

Komentáre

  1. Mě když nějaký produkt nesedne, posílám dál. Zatím jsem u žádného nenašla jiné využití a jednoduše mám radši používat ten produkt na to na co je určený :D :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja teraz nový Cream Wash od Nivea, ktorý mi nesadol, používam na čistenie topánok :D.

      Odstrániť
  2. tiež by som ho používala ako rozjasňovač, lebo práve tie viečka sa mi mastnia...alebo možno do vnútorného kútika :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za túto recenziu! :D Toľko krát som v auparku odolávala a nakoniec som rada že so odolala lebo ja mám síce pleť suchú ale viečka extra mastné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No mne osobne báza od Avonu za 3 eurá drží lepšie ako tento veľmi blogovo chválený Paint Pot :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.