Spotrebované #16

Ahojte kozmetickí maniaci. 

V dnešnom článku sa znova pozrieme na menší súhrn spotrebovaných produktov za mesiac august. Produktov tu bude iba zopár, takže článok bude pomerne krátky. 


1. Balea - Fuss and Schuch Deo Lovely 
Tento deodorant na nohy a do topánok kupujem pravidelne. Jediné čo mi nevyhovuje, je asi menšia veľkosť, ktorá sa u mňa až tak dlho neohreje. 


2. Alverde - Čistiace pleťové mlieko Divoká ruža
Toto pleťové čistiace mlieko som istú dobu používala pravidelne na odličovanie toho najväčšieho nánosu make-upu. Na prírodný produkt čistí pomerne dobre, ale samotný obsah alkoholu mi časom začal robiť neplechu v podobe presušených miest na pleti, takže som na teraz s ním skončila. 

3. Lavera - Hydratačný matujúci fluid s mäťou 
Ide o môj obľúbený denný hydratačný krém z prírodnej kozmetiky. Ak chcete vyskúšať nejaký denný hydratačný krém pre mastnú a problematickú pleť z fleku vám môžem odporučiť práve tento. Je veľmi ľahučký, rýchlo sa vstrebáva do pleti, nezanecháva nejaký mastný film na pleti a je skvelým podkladom práve pod makeup. Obsahuje nejaké matujúce zložky ako ryžový púder a jeho veľkým plus je, že neupcháva póry.

4. Balea Urea očný krém 
Musím hneď z fleku povedať, že ja a očné krémy z drogérky sa moc nekamarátime. Proste mi dráždia oči a ja sa následne ráno budím s opuchnutými očami. Podobný efekt na mňa mal aj tento očný krém. Ale pokiaľ nie ste citlivky a hľadáte správnu dávku hydratácie a výživy, tak po tejto stránke bol skvelý a nemôžem na neho povedať ani jedno zlé slovo. 

5. Balea Dvojfázový odličovač očí 
Pokiaľ si nepotrpíte na extra odličovače očí, tak vám môžem odporučiť tento pomerne cenovo výhodný odličovač. Používam ho už vyše dvoch rokov a odlíči mi bez problémov aj vodeodolné linky, tak aj riasenku. Jeho jedinou nevýhodou je asi samotný fakt, že mne pomerne rýchlo mizne. 

6. Blistex Plus Med 
Tento balzam je mojím svätým grálom. Musím povedať, že skvele pery regeneruje cez noc a na jeho chladivý pocit som si už tak zvykla, že pri balzamoch bez tohoto efektu mám pocit, že sú na mňa neúčinné. Odporučiť ho môžem ako takú bežne dostupnú verziu slávneho Carmexu a viac si o ňom môžete prečítať TU.


7. Visiomax - Kombi Lösung 
Tento roztok na šošovky sa stal mojím must-have. Je pomerne dostupný a cenovo je tiež výhodný. Šošovky mi prečistí rovnako ako drahší roztok. Takže, pre nositeľky kontaktných šošoviek odporúčam vyskúšať. Kúpite ho v DM drogérii. 

8. OCU Flash kvapky
A mám tu ďalší skvelý tip práve pre nositeľky šošoviek. Totižto mnohokrát mám po celodennom nosení šošoviek a očného makeupu červené a podráždené oči. A práve na večer po odlíčení a vybratí šošoviek používam tieto kvapky s očiankou rostokovovou, ktorá skvele dezinfikuje a zabraňuje zápalom. Kľudne sa dá nakvapkať aj na vatovú tyčinku a ešte odlíčiť nejaké tie zvyšky riasenky a líčidiel v oku. 


9. Denkmit - Vôňa do prania 
Pre všetky "gazdinky domáce" môžem odporučiť taktiež túto vôňu do prania. Pokiaľ máte radi ak prádlo po vypratí vonia, tak juknite v DM-ke práve aj na tento výrobok. Občas mávajú aj limitované edície vôní. 

Tak to bolo celé spotrebované za mesiac august. Je to historicky asi moje najmenšie spotrebované, čo by sa dalo povedať, že aj konečne :D:D.
Máte skúsenosť s niektorým z produktov? 

Komentáre

  1. Ja som naopak s Laverou spokojna nebola. Kym som nenaniesla make-up mala som na tvari divny stiahnuty pocit. Zaujal ma ocny krem s ureu. Mne kremy nezvyknu drazdit oci, takze by mohol byt pre mna fajn.
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja mám dosť mastnú pleť, takže mi sedel, ale je pravda, že som ho už používala viacmenej na doma a pod makeup som používala Clarins, lebo mi tak nejak na celý deň nestačil.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.