Weleda - Mandľový krém na ruky

Ahojte maniačky prírodnej kozmetiky. 

Dnešný článok bude venovaný hlavne Vám. Pozrieme sa bližšie na krém na ruky od značky Weleda, ktorý sa mi ešte dávnejšie podarilo vyhrať v jednej giveaway. 

Musím povedať, že som tak trochu úchyl na krémy na ruky a najmä tie s pekným obalom. Čo musím povedať, že som pomerne milovníkom retro obalov Weledy. Plusom je taktiež fakt, že človek z nich naozaj dostane všetko.


Samotný krém je bielej farby a je trochu hutnejší, ale tá konzistencia je za mňa ideálna. Krém vonia autenticky po mandliach má jemný podtón vône horkých mandlí. Ale nie je teda preparfémovaný. 

Samotný krém, aj napriek jeho hutnejšej konzistencii, sa skvele rozotiera a vstrebe sa do pár minút. Čo sa týka hydratačných účinkov, krém ma veľmi milo prekvapil. Popravde nečakala som, že bude tak skvele hydratovať pokožku rúk a nemám ani takú potrebu si mazať ruky niekoľkokrát denne. Pravdupovediac, odkedy ho používam, si ruky mažem iba na noc, pred spaním alebo po upratovaní a použití čistiacich prostriedkov. 

Samotný krém má aj skvelé zloženie a nemá príliš veľa zložiek, čo je vždy dobré znamenie. 
Ingredients: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Alcohol, Behenyl Alcohol, Glycerin, Tapioca Starch, Cetearyl Glucoside, Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract, Xabthan Gum, Lactic Acid, Fragrance

Obsah krému je 50 ml. Má teda menší obsah, ako som u krémov na ruky zvyknutá, ale musím povedať, že krémik mi vydržal presne 2 mesiace. U človeka, ktorý si maže ruky niekoľkokrát denne, by to bol ale asi iba mesiac. Takže pri kúpe krému je potrebné zvážiť aj túto skutočnosť. 

Ja si teda pravdepodobne tento krémik ešte kúpim, lebo naozaj som s ním bola spokojná a krém je už bežne dostupný v DM drogérii medzi prírodnou kozmetikou, čo je tiež plusom. Doma mám v zásobe ešte verziu s granátovým jablkom, tak som zvedavá, či s ním budem rovnako spokojná ako s touto mandlovou verziou pre citlivú pokožku.

Máte skúsenosti s krémami na ruky od Weledy? 

Komentáre