Lovely - Natural Lip Stick s aloe a mentolom

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Dnes sa pozrieme na recenziu jedného produktu, ktorú pre Vás píšem s menšími výčitkami (znova). Proste znova pôjde o produkt,ktorý bežne u nás nezoženiete, ale na druhú stranu, snáď privítate tipy po akej kozmetike sa popozerať v zahraničí. 

Značka Lovely predstavuje poľského výrobcu prevažne dekoratívnej kozmetiky, povedala by som, skôr pre -násťročné. Dekoratívku som teda obišla oblúkom. Ale v sekcii balzamov na pery som objavila aj ich prírodný balzam na pery a ten už v mojom košíku skončil. 


Musím sa teda priznať, že ma pomerne zaujal samotný fakt, že ide o prírodný balzam na pery, tak ma zaujal aj fakt, že obsahuje mentol a korunu tomu nasadil pomerne zaujímavý obal. Gramáž má 4,5 gramu. 

Čo sa týka zloženia, s tým prírodným zložením to nie je tak úplne pravda, ako je uvádzané na samotnom balení. 
Ingredients: Petrolatum, Lanolin, Ethylhexyl Methoxycinnamate Candelilla Wax,Cera Flava, Polyethylene, Cetyl Esters, Benzophenone-3, Ozokeryte, Aroma, Menthol, Propylene Glycol, Dicaprylate/Dicaprate, Aloe Ferox Extract, Salicylic Acid, Linalool

Musím povedať, že čo mňa prvé zaujalo po otvorení balzamu bola jeho parfemácia. Vôňou mi pripomína mentolové cukríky s jemným šmrncom práve aloe vera. 

Čo sa týka konzistencie je veľmi príjemná a ľahko roztierateľná. Vplyvom tepla pier sa balzam jemne topí na perách a pokryje ich primeranou vrstvou produktu. Balzam samotný chvíľu chladí, čím pery prekrví. 

Hydratácia je veľmi solídna a príjemný pocit na perách pretrváva aj 2 hodiny. Pri jeho používaní sa mi nestalo, že by samotný balzam nejak prispieval k vysušovaniu pier alebo som mala pocit presušených pier. Samotný balzam dokonca prostredníctvom kyseliny salicylovej lieči nejaké tie neplechy ako sú kútiky a opary. 
Výhodou tohto balzamu je, že obsahuje aj ochranný filter pred slnečným žiarením, takže bol mojím pomerne verným spoločníkom najmä cez leto. 

Musím povedať, že je to jeden z najlepších balzamov, ktoré som vyskúšala a v prípade, že sa najbližšie dostanem do poľského Rossmana, tak si beriem pár balení do zásoby. 

Aký je váš produkt, ktorý ste si obľúbili, ale je bohužiaľ dostupný len v zahraničí?

Komentáre

  1. Dakujem za tip, vyzera naozaj super :) do Polska sa (snad) chystam este tento rok, takze si urcite tento balzam ukoristim :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si tiež najbližšie spravím zásobu, ale neviem kedy, v Maďarsku túto značku majú, ale balzamy nie :(.

      Odstrániť
  2. túto značku vôbec nepoznám :) ale ten balzam má krásny obal a ja akurát potrebujem niečo na hydratovanie mojich pier :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Značka je dostupná v poľských a maďarských Rossmannoch. Preto mi tu občas ten Rossmann naozaj chýba.

      Odstrániť
  3. Díky za tip! Kosmetický maniak sice nejsem, spíše milovnice módy :)) ale balzám vypadá skvěle! A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za odber, cením si každého nového čitateľa :). Bežím pozrieť tvoj blog :).

      Odstrániť
  4. Noo ja pokiaľ by som sa dostala niekde do zahraničia určite neobidem balzamy na pery tie su proste moje najradšej by som vyskúšala všetky :)) a tento vyzera paradne pači sa mi ,,ako inak,,:-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to hej, balzamy to je tvoje :D. Tak som rada, že som mohla dať tip aj ja tebe :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.