Estée Lauder Double Matte Powder

Ahojte kozmetickí maniaci! 

V dnešnej recenzii sa bližšie pozrieme na púder z high-end kozmetiky. Keďže doteraz som mala skúsenosť len s púdrami dostupnými v našich drogériách, bol to pre mňa celkom skok (najmä cenový). 

Rozhodla som sa, že vyskúšam púder Double Matte od Estée Lauder, ktorý znel ako ideálnou voľbou pre moju mastnejšiu pleť v t-zóne. 


Musím sa priznať, že tá tmavomodrá ma u Estée baví. Či už samotné papierové krabičky tak aj samotné balenia produktov. 

Samotné balenie púdru je teda tmavomodré lesklé so zlatým logom uprostred. Jeden zo skvostov s ktorým sa nebudete hanbiť prepudrovať ani na verejnosti. Samotné balenie obsahuje aj obrovské zrkadielko a labutienku a malý detail nápisu značky aj po okraji rámu v ktorom je púder zasadený. A samozrejme nesmie chýbať ani vylisované samotné logo do samotného púdru.


Obsah samotného púdru je 14 gramov a zatiaľ je to asi najväčší púder, ktorý som vlastnila. Ja som si púder zaobstarala v najsvetlejšom odtieni 01 Light, ktorý mi svojím podtónom príde neutrálny. 

Púder je jemne namletý a primerane zlisovaný, čiže nenaberiete ho príliš mnoho na štetec a následne sa vám púder neroztrúsi všade po okolí. 

Estée Lauder - Double Matte Powder - 01 Light
Aplikácia samotného púdru je bezproblémová, bez problémov som púder aplikovala s ktoýmkoľvek veľkým štetcom určeným na púder a dokonca aj so známym Blush Brushom od Real Techniques. 

Čo sa mi páči, že púder nerobí na pleti viditeľný kriedovitý nános púdru, ako som zvyknutá pri lacnejších púdroch (takýto efekt mi robil blogovo-známy Stay Matte od Rimmel) a vlastne okrem zmatnenia nie je poznať, že mám púder nanesený na make-upe. 

Avšak, nie je všetko zlato čo sa blyští (resp. Estée, ktorá sa leskne). Čo sa týka matovania a dokonca údajne dvojitého efektu matovania, ten sa nekoná. Ja sa síce ráno prepúdrujem, pleť je v danú chvíľu krásne matná, ale púder mi nejak výrazne nepredlžuje tú dobu počas dňa, keď sa musím znova prepúdrovať. Avšak, musím povedať, že aj keď znova pleť prepúdrujete týmto púdrom, nevytvárajú sa aspoň nevzhľadné mapy púdru na make-upe.Takže čo sa týka efektu matovania a znovaprepúdrovania, tak to podobný efekt dosiahnem aj mojím obľúbeným fixačným púdrom od Dermacolu. 

Takže milá Estée, príliš si ma nenadchla a mierne sklamala, pretože môj sľubovaný dvojitý efekt matovania nenastal a očakávala som, že aspoň mi predĺžiš dobu, keď sa musím znova prepúdrovať. 

Aký je Vás osvedčený púder, ku ktorému sa radi vraciate? Píšte mi svoje tipy do komentárov :). 

Komentáre

  1. ja používam len transparentné a aj to len niekedy keďže mám strašne suchú pokožku, tak to vôbec nepotrebujem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti hovadsky závidím, že máš o takýto problém menej :D.

      Odstrániť
  2. S touto značkou nemám zkušenosti, ale asi by mě též zklamalo, kdyby pudr sliboval matující efekt a pak nematoval :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak pomer cena a výkon ma sklamal, lebo podobný efekt mi spraví púder z drogérky :/.

      Odstrániť
  3. Já moc nepotřebuji matovat a doma stejně používám většinou jen sypké pudry, takže ačkoliv mám EL opravdu moc ráda, nějak mě pudr nechává chladnou. Navíc když už kompaktní pudr, mám raději ty transparentní, nemusím si pak hlídat, jestli na mně není pudr moc tmavý nebo světlý, když se trochu opálím nebo naopak vyblednu. :) Hezká recenze!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.