Logona - Treatment Juniper Shampoo aneb Borievka má zatočiť s lupinami

Ahojte maniaci prírodnej kozmetiky!

Neustále hľadám vhodný prírodný šampón na moju problematickú pokožku hlavy. Zatiaľ jediný vyhovujúci šampón bol od od značky Khadi

Tak neustále hľadám ešte nejakú tú prírodnú alternatívu, najmä preto, že obvyklé bežne dostupné šampóny obsahujú množstvo silikónov, čo zas nerobí dobre mojích rýchlo sa mastiacim vlasom. 

Tak som sa rozhodla vyskúšať šampón proti lupinám od značky Logona, nakoľko už dlhšiu dobu ma lákalo vyskúšať od tejto značky nejaký ich kozmetický produkt. 

Šampón je v klasickom 250 ml balení, ktoré vám pomerne dlhú dobu vydrží. Samotný šampón je výrazne gélovitej konzistencie a je jemne zafarbený do hneda po bylinkách. Parfemácia je viacmenej prírodná a naozaj vonia po bylinkách. 

Čo oceňujem, že šampón sa ľahko dostáva z balenia a dobre aplikuje na vlasy a pokožku hlavy, toť šampón vám neletia všade inde po sprche a vani, ale pekne ostáva v ruke a následne na hlave. Tiež ma prekvapil svojou penivou schopnosťou, pretože na prírodný šampón pomerne dobre pení a tým pádom viete pekne penu dostať na všetky potrebné oblasti na hlave. 

Čo sa týka jeho umývacej a čistiacej schopnosti, šampón teda naozaj umyje a vlasy po ňom až vŕzgajú. Taktiež som postrehla, že moje obvykle splihlé vlasy po ňom naberú relatívne aj objem a vlasy sa mi po ňom až tak závratnou rýchlosťou nemastili. 

Všetko doposiaľ napísané vyznieva tak, že som našla svoj ďalší svätý grál medzi prírodnými šampónmi. Avšak, muselo prísť nejaké to ALE. Po čase používania sa u mňa začal prejavovať klasický problém, ktorý mám z väčšinou šampónov, ktoré obsahujú v zložení alkohol a to, že mi začal po čase nesmierne vysušovať pokožku hlavy a narušovať jej prirodzené prostredie. Čiže sa mi vplyvom aj samotného vysušovania a prejavovania sa seboroickej dermatitídy vytvorili suché miesta na pokožke hlavy, mala som neskutočné množstvo lupín a svrbela ma a štípala ma hlava v noci tak, že som večer ani nedokázala zaspať. 

Prikladám teda aj zloženie samotného šampónu, kde je vidieť, že alkohol je na druhom mieste v zložení. 
Ingredients: Aqua, Alcohol denat., Coco Glucoside, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Sodium PCA, Glyceryl Oleate, Rosmarinus Officinalis (Rosemary! Leaf Extract, Juniperiús Oxycedrus Wood Oil, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Populus Nigra Extract, Betula Alba Leaf Extract, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Betaine, Polyglyceryl 10 Laurate, Xanthan Gum, Phytic Acid, Citric Acid

Bohužiaľ, samotný šampón som ani nedopoužívala a skončil ako šampón na štetce. Čiže istým spôsobom vám ho môžem odporučiť, pretože mal spočiatku pre mňa množstvo plusov, ale zároveň jeden obrovský mínus, ktorý všetky jeho plusy prevalcoval. Čiže toto bola moja prvá a aj posledná skúsenosť so šampónmi od značky Logona. 

Aké máte skúsenosti vy s produktami značky Logona? 

Komentáre

  1. Tento šampón som mala aj ja a môj názor naň je asi taký "chladný". Vôbec nebol zlý, spočiatku mi tiež dosť vyhovoval, ale po čase sa mi zdal byť priemerný. Výbornú skúsenosť mám so šampónom proti lupinám Annemarie Börlind (Active Shampoo), ktorý tuším alkohol neobsahuje. Za seba ho môžem odporučiť. Momentálne s lupinami veľké problémy nemám, akôr ma trápia suché dĺžky. Napriek tomu som včera prvýkrát siahla po žihľavovom šampúchu Ponio Ružová alej (proti lupinám), pri ktorom konštatujem čistú pokožku hlavy. Wau! Avšak samotné vlasy po ňom zostali akési "surové"... Uvidím, ako to pôjde ďalej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anne Marie sa chystám celkovo viac preskúmať, aj niečo zo starostlivosti aj šampón. Len sa dokopať k objednaniu, lebo práve hľadám niečo, po čo si bežne viem zbehnúť do obchodu ale nejak sa mi nedarí :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.