L´oreál Infallible Mega Gloss - 401 Amen

Ahojte kozmetickí maniaci! 

Stalo sa Vám už niekedy, že ste si kupili nejaký produkt s tým, že ste od neho očakávali, že to bude jeden typ produktu a nakoniec to bolo niečo iné. Mne sa to stalo párkrát, matne si spomínam na to, ako som si kúpila jednu emulziu od Baley, že pôjde o niečo ako telové mlieko do sprchy a ono to vlastne bol bežný sprcháč :D. 

Stalo sa mi aj to v prípade dekoratívnej kozmetiky a konkrétne produktu Infallible Lip Gloss. Keďže sa to volá Lip Gloss, očakávala som, že pôjde o lesk na pery s trošku väčšou pigmentáciou. Proste som si ja trúba na dovolenku vzala so sebou len matné maslo od Astor v odtieni Royal Diva a nejak som na nejakú tú telovú farbičku zabudla. Tak som vletela do Teta drogérie v Levoči. Vybrala som si teda z ponuky L´oreál z týchto relatívne nových leskov tmavší telový odtieň bez trblietok v odtieni 401 Amen. Samozrejme naslepo, testery nemali :D. 

L´oreál Infallible Lip Gloss - 401 Amen
A ejhle, ono pri prvom nanášaní som zistila, že táto vec nie je lesk ani zďaleka, ale že ide o tekutý matný rúž. Mierne ma to prekvapilo, pretože tekuté rúže nie sú obvykle to, čo vyhľadávam najmä pre spôsob nanášania a najmä rýchlejšiu expiráciu, keďže aplikátor sa späť vracia do tuby. 
Tak som sa s tým nejak zmierila, že lesk nebude a že vlastne idem testovať tým pádom môj prvý tekutý rúž v histórii mojich kozmetických skúseností. 

Čo musím pochváliť už ako prvé a čo ma dosť podnietilo ku kúpe je samotné balenie, ktoré nie je preplácané, zbytočne nemá nejaké hlúpe "falické" balenie. Čo ma hneď po otvorení balenia zaujalo, je samotný zvláštne tvarovaný aplikátor, ktorý má pravdepodobne lepšie prilnúť k perám a tým pádom umožniť lepšiu a precíznejšiu aplikáciu produktu. 


Avšak, na moje počudovanie, práve vďaka tomuto zvláštnemu aplikátoru sa v ňom drží pomerne dosť farby, čo aplikáciu práve sťažuje a musíte s ním pracovať opatrne, aby ste si nenaniesli zbytočne veľkú a nevzhľadnú vrstvu. 

L´oreál Infallible Lip Gloss - 401 Amen
Samotný odtieň je veľmi ťažko popísateľný, povedala by som, že ide o tmavšiu telovú béžovo-hnedú s kvapkou tehlovej a ružovej. 

No ale poďme k aplikácii produktu. Vždy používam k tomuto rúžu aj kontúrku a konkrétne Essence - 11 In The Nude. Je to najmä z dôvodu, že mne sa ťažko s týmto aplikátorom precízne vykresľujú pery. Finish po nanesení tohto rúžu je jemne saténový, pery pri dotyku o seba sú až také plyšové, ale stále mám pocit, ako keby rúž dobre nezaschol a farba jemne cestovala po perách. Toto som vyriešila tak, že si proste pery otlačím do papierovej vreckovky a môj problém to v tú chvíľu vyrieši. Samozrejme, trochu tým stratí rúž na pigmentácii, ale na druhú stranu mi vytvorí krásny telový odtieň, ktorý vyzerá ako prirodzená farba mojich pier. 

L´oreál Infallible Lip Gloss - 401 Amen
Čo sa týka výdrže, nie je to typický držák ako sme možno zvyknutí u matt-iek. Proste rúž vydrží, pokiaľ nepijete, nejete ale následne po jedle je potrebné farbu na perách doplniť. Našťastie tým, že ide o celkom prirodzený odtieň, tak tej práce na dopĺňaní nie je až toľko. Taktiež, čo je veľmi podstatný fakt je, že mierne pery vysušuje, tak ako takmer všetky matné rúže. Takže u mňa to tiež nie je úplne na celodenné nosenie a po čase už mám potrebu rúž ďalej neupravovať doplňovaním, ale len si na pery nanesiem balzam a rúž sa následne sám vytratí. 

L´oreál Infallible Lip Gloss - 401 Amen
A ešte na záver Vám pridávam jednu fotku s celkovým líčením. Takže odporučiť Vám tento odtieň môžem, ale mne proste nevyhovuje úplne táto aplikácia a je to jeden z najväčších dôvodov, prečo som si doteraz cielene nekúpila žiadny tekutý rúž. Ale tento som si pomerne obľúbila a používam ho rada. A zachránil ma v menšej miere na dovolenke :). 

Tak čo, všimli ste si týchto "leskov" v našich drogériách? 

Komentáre

  1. ešte som si ich vôbec nevšimla, ale tento odtieň ti veľmi pristane, aj keď si si povodne kupovala niečo iné :) mne sa to tak naposledy stalo pri Catrice laku na nechty, o ktorom som si myslela, že je klasický,a bol matný :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti krásne :). Nakoniec som s ním pomerne spokojná, aj keď som sa sekla s kúpou :D. Ako som sa snažila vyhýbať tekutým rúžom, lebo mi vadilo, že sa proste nedajú vydezinfikovať, tak tak si ku mne našiel cestu takýmto spôsobom :D.

      Odstrániť
  2. ten je nádherný, veľmi prirodzený ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja mám jeden od Sleek asi v podobnom odtieni a tiež vysušuje ani nevonia iba tak chemicky smrdí a pri pití sa od vnutra pier ako keby olupava a ked si predstavím že sa mi to dostane do žaludka mam z toho hrozu takže pekne ho mam tam niekde odložený a je mu dobre:)) tak sa celkom už matným leskom vyhýbam. A tento odtieň sa ti ale velmi hodí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešteže naozaj moc nie som na tie tekuté rúže :D. A ďakujem pekne :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.