Weleda - Regeneračný krém na ruky Granátové jablko

Ahojte priaznivci prírodnej kozmetiky. 

Dnešná recenzia bude znova na niečo z prírodnej kozmetiky a bude to znova moja obľúbená značka Weleda. Krém na ruky je pre mňa neoddeliteľnou súčasťou starostlivosti o telo počas zimy. Netrpím síce na príliš vysušenú pokožku rúk, ale môj večerný rituál zahŕňa aj natretie rúk pred spaním. A krémy na ruky od Weledy sú pre mňa zaujímavé nielen svojím zložením, ale aj balením a účinkom. Tentokrát som mala tú česť s krémom na ruky z rady Granátové jablko. 

Oficiálny popis: 
Intenzívne regeneruje pokožku, chráni ju pred vplyvom okolitého prostredia, pomáha predchádzať vzniku pigmentových škvŕn. Hodnotný olej z granátového jablka viditeľne omladzuje pokožku rúk, zanecháva ju elastickú a sviežu. Dobre sa vstrebáva, nezanecháva mastný film na rukách. Pravidelné používanie tohto krému regeneruje pokožku a pomáha predchádzať prejavom starnutia a prípadne ich redukovať. 

Ingredients: Water, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Glycerin, Alcohol, Glyceryl Stearate SE, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Olea Europaea (Olive) Oil Unsaponifiables, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Punica Granatum Seed Oil, Panicum Miliaceum (Millet) Seed Extract, Ruscus Aculeatus Root Extract, Helianthus Annuus (Sunflower) Petal Extract, Xanthan Gum , Stearic Acid, Palmitic Acid, Frangrace (Parfum), Limonene, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Geraniol, Citral, Eugenol, Coumarin. 

Základ tvorí prevažne kvalitný sezamový olej. Krém má zaujímavú parfemáciu, ktorá podľa oficiálneho popisu je spojením santalového dreva a davany. 

Obsah krému je 50 ml, čo mne celkom postačuje vzhľadom k jeho premasťujúcim a výživným účinkom. Tak ako som už chválila balenie aj pri predošlých recenziách, tento typ kovového obalu mi vyhovuje práve vďaka tomu, že obvykle z balenia dostanem takmer všetko. 

Samotný krém je bielej farby a má hutnejšiu konzistenciu. Napriek tomu sa ale skvele roztiera, pretože sa vplyvom tepla rúk jemne táto konzistencia roztápa. Krém sa pomerne rýchlo vstrebáva, ale zároveň sa na rukách zanecháva jemný film, pri ktorom človek naozaj cíti, že si ruky natrel. 

A čo jeho výživné a hydratačné vlastnosti? Musím povedať, že sú skvelé a povedala by som, že aj mierne lepšie ako pri mandľovej verzii tohto krému na ruky. Odkedy ho používam, nemám potrebu si cez deň mazať ruky, jedine večer pred spaním alebo po nejakých domácich prácach. Taktiež pomerne dobre s ním reaguje aj môj ekzém, ktorým na rukách trpím a ktorý sa mi aj pri používaní tohto krému zmiernil. 

Takže môj záverečný verdikt je, že krémy od Weledy sú pre mňa naozaj skvelé a som ochotná do nich investovať aj v budúcnosti. 

Aké sú vaše skúsenosti s Weledou? 

Komentáre

  1. Já jsem s ním též spokojená :) I když mám na zimu raději hutnější krémy, takže se mi uleží na jaro a léto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Granátový rad od Weledy patrí aj vďaka svojej krásnej ženskej vôni k mojím obľúbeným :) Tiež ho radšej používam na jar a na jeseň, v zime je super Skin food :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.