Nákupy a novinky Február 2017

Ahojte kozmetickí maniaci! 

Máme tu konečne marec a s ním znova menší súhrn februárových nákupov. 

Na začiatku mesiaca som spravila v rámci bežného nákupu nejakých potrieb do domácnosti aj menší nákup pri Catrice stojane. Konečne som sa bafla všetkými ospevovaný Catrice tekutú kamufláž, ktorej zásoby sa znova objavili v stojanoch. Z novej limitky som sa nakoniec ulakomila len na bordovo-fialový lak, ktorý ma svojím odtieňom naozaj uchvátil. 


Taktiež mi dochádzal už moj peeling od Dermacolu a rozhodla som sa, zase vyskúšať nejaký necukrový jemnejší peeling od Balea. Aktuálna limitka je v parfemácii lesných plodov a magnólie. Taktiež sa v stojanoch Essence objavili jarné novinky z ktorých ma zaujal matujúci fixačný sprej a nový korektor, ktorý by mal byť podobný ako tekutá kamufláž od Catrice. Taktiež som si na doma kúpila deodorant Cien, ktorý bol v rámci nejakej klasickej Lidlovej obmedzenej ponuky. Keďže sa mi pomerne osvedčil šampón Extraordinary Clay od L´oreál, rozhodla som sa svoju starostlivosť skompletizovať a kúpila som si aj balzam na vlasy. Himalaya Herbals a ich multifunkčný krém je u mňa stálicou a používam ho ako na drobné zranenia, tak aj na akné alebo ekzém. 


Na základe pozitívnych recenzií som sa rozhodla vyskúšať chválené telové maslo Cien, ktoré bolo znova v rámci nejakého týždňa. Taktiež som sa rozhodla vyskúšať ďalšiu vôňu z nových vonných voskov Airwick a konkrétne melónovo-kvetovú a naozaj mi táto vôňa pomerne sadla. Keďže som mala 50% zľavu na rúže Rimmel z kolekcie Kate, vzala som moju dlho vytúženú 42-ku z Nude rady. A taktiež som v bratislavskej Eurovei čapla odličovací olej Balea, ktorý je bežne nedostupný. 


Moje nákupy neboli príliš veľké tento mesiac. Ale kúpila som si všetko čo ma aktuálne vo februári zaujalo a čo som potrebovala. 
Zaujali Vás nejaké jarné novinky kozmetických značiek? 

Komentáre

  1. Já teď dva oleje balea koupila ve výprodeji u nás.. za 40 Kč :-) Krém od Himalaya Herbals má nějak rozumné složení? Stačí bez barviv, silikonů, parfemace?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U nás za plnú cenu, ako ináč :D. Ten krém obsahuje aj parfém, silikón, parafín, parabény a dokonca aj coumarin :D. Takže prírodný nie je vôbec, ale mne sa osvedčil na niektoré problémy.

      Odstrániť
  2. Cien telove maslo je naozaj kvalita dobre si spravila:))

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.