Freeman - Dead Sea Minerals Foaming Facial Cleanser

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Po dlhšej dobe som si pre vás pripravila znova recenziu na produkt, ktorý si tú recenziu zaslúži. Či bude pozitívna alebo negatívna sa dozviete ďalej v článku. 



Značka Freeman je u nás pomenej rozšírená, ale známa predovšetkým ich maskami. Ja som od tejto značky mala niekoľko masiek a väčšina z nich mi sedela. Nejde o nejaký zázrak pre pleť, ale na druhú stranu, nejaké účinky na pleť ich produkty mali.  Zaujalo ma teda v portfóliu ich produktov aj čistiace penivé mlieko na pleť s minerálmi z mŕtveho mora. 

Čo teda tento produkt sľubuje podľa popisu výrobcu? 

Krémové penivé čistiace mlieko má dokonale vyčistiť póry, odstrániť mastnotu a make-up z pleti. Minerálny z mŕtveho mora pokožku majú vyživovať a regenerovať. Extrakt z morských rias udržuje vlhkosť a zanecháva pleť jemnú a hladkú. 

Mlieko sa má používať ráno a večer tak, že jemne sa rozpení spolu s vodou a následne vmasíruje do pleti a opláchne teplou vodou. Taký ten klasický postup. 

Avšak, tá konzistencia samotného mlieka je naozaj veľmi príjemná na aplikáciu. Nepovedala by som, že ide o klasické čistiace mlieko, ale skôr o jemne mliečnu konzistenciu tuhšej peny, ktorá následne na pleti vytvára taký pocit akoby ste si čistili pleť čistiacim mliekom. Veľmi mi pripomína konzistenciou moju obľúbenú čistiacu kašmírovú penu od Balea. Ak ste ju už mali, tak viete o akej konkrétnej konzistencii hovorím. Trochu krémová, čo zabezpečuje práve ten príjemný spôsob aplikácie. 

Výhodou je, že samotné mlieko vôbec nezanecháva pocit nejakej ulepenej, umastenej pleti, ale krásne čistú, až vŕzgajúcu pleť. Avšak, bez pocitu nejakého vysušenia alebo pnutia. Za mňa je to na naozaj skvelý produkt na čistenie pleti prostredníctvom vody. Ide o skvelý kompromis medzi čistiacim mliekom a odličovacím gélom. 

Poďme ale k zloženiu. 
Ingredients: Aqua, Stearic Acid, PEG-8, Gôycerin, Myristic Acid, Potassium Hydroxide, Glyceryl Stearate SE, Stearyl Alcohol, Maris Sal (Sea Salt). Algae Extract, Sodium Chloride, Artemisia Vulgaris (Mugwort) Extract, Musa Sapientum (Banana) Fruit Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Psidium Guajava Fruit Extract, Cymbopogon Schoenanthus Extract, Carica Papaya Fruit Extract, Maranta Arudinacea Root Extract, Rubus Idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Santalum Album (Sandalwood) Extract, Macrocystis Pyrifera Extract, Nasturtium Officinale Extract, Aleurites Moluccana Extract, Propylene Glycol, Hydroxyethylcellulose, Polyquaternium-7, Acrylates Copolymer, Disodium Edta, Methylchloroisothiazolinone, Methylsothiazolinone, Phenoxyethanol, Fragrance, Butylohenyl Methyl Propional. 

Musím povedať, že toto čistiace mlieko ma pomerne nadchlo. Za cenu 5 eur za 175 ml čistiaceho mlieka, ktoré robí to čo má (čistí), pleť zbytočne nepresušuje, ide o pomerne cenovo, kvalitou aj objemovo veľmi fajn produkt. 

Aký odličovací produkt naposledy nadchol vás? 

Komentáre