Spotrebované #1

Môj prvý článok, ktorý čakal veľmi dlho kým bol čas napísať ho. Po absolvovaní ťažkého semestra, dokončovaní záverečnej práci, mesiaci učenia na štátnice je konečne po všetkom a ja môžem napísať môj prvý článok. Začínam spotrebovanými produktmi pretože za ten čas sa mi tu toho dosť spotrebovaného nazhromaždilo. 


1. Cannaderm Aknea
Prvým produktom (aj keď nie úplne spotrebovaným) je tento prírodný krém na problematickú pleť s liečivým konope.  Mne tento krém sadol, používala som ho na noc, nakoľko je trochu hutnejší a nevpije sa tak do pleti že by sa dal nosiť cez deň pod makeupom. Ale pleť mi hydratoval a najmä nezhoršoval, čo je veľké plus u mňa, pretože s väčšina krémov mi upcháva póry. Zároveň pleť lieči keďže obsahuje aj konope a panthenol. Jediný problém vidím s jeho gramážou (má 75 gramov) a spotrebovať ho treba do 6 mesiacov po otvorení čo sa mne teda nepodarilo.  Cena sa pohybuje okolo 8 eur.
2. Lavera očný krém Bio divoká ruža a zelený čaj
Tento očný krém bol veľmi príjemný a naozaj hydratoval. Je určený už na vrásky (s ktorými samozrejme nič nespravil), ale myslím si že na to aby pekne vyživil pleť s vráskami je trochu slabý a nie moc hutný, ale pod make-up zase ideálny. Avšak pre ľudí s citlivými očami asi tiež nebude lebo jeho parfemácia po ruži môže dráždiť. Krém má 15 ml a jeho cena je asi 15 eur v DM drogérii.

3.  Balea čistiaca pena s kašmírom
Vďaka tomu človeku ktorý prišiel s touto čistiacou penou. Na moju mastnú pleť je táto pena ideálna, vyčistí pleť a nevysušuje. Napriek tomu že obsah je len 100ml stačí ho použiť veľmi málo a vydrží naozaj dlho (mne asi dva a pol mesiaca pri používaní dvakrát denne). Takže pokiaľ máte mastnú /zmiešanú pleť tak vám odporúčam ho vyskúšať, pokiaľ nechcete tie klasické dryáky z drogérky na mastnú pleť. Cena je okolo 3 eur v DM drogérii.

4. OMBIA Cosmetics čistiace obrúsky
Tieto obrúsky som vzala na nákupoch v rakúskom Hoferi a nabudúce ich beriem zas. Vyhovujú mi aj tým ako odlíčia najväčší nános make-upu, ich vlhkosťou, parfemáciou aj obalom ktorý zaisťuje že obrúsky nevyschnú. V balení je klasicky 25 obrúskov a stoja okolo 1,30 eura.


5. Balea Telové mlieko White Passion
Keďže nemám problém so suchou pokožkou na tele a nepotrebujem  extra hydratáciu tak môžem len povedať že mlieko pekne hydratovalo a parfemácia tiež ušla. Išlo však o limitku a neviem či sa ešte dá zohnať ale Balea stále prichádza s novými limitkami. Obsah mal 200 ml a cena okolo 2 eur.

6. Alverde Intenzívny krém na ruky s granátovým jablkom a s maslom karité
Jeden z najlepších krémov na ruky z drogérie. Vhodný najmä na zimu pretože je naozaj z tých krémov ktoré sú mastnejšie a človek nemá potrebu každú chvíľu si mazať ruky.  Parfemácia je taká špecifická alverďácka a človek si musí chvíľu zvykať, ale nakoniec aj mne voňal. Objem je 75ml a cena asi okolo 3 eur. 


7. Rexona antiperspirant Ultra Dry Biorythm
Rexonu mám rada a tak som chcela vyskúšať inú vôňu ako obvykle (väčšinou kupujem vôňu Shower clean) ale bol to krok vedľa. Čo sa týka antiperspirantov neočakávam že mi zabránia potiť sa, ale že aspoň prekryjú pach potu. Ale pri tomto antiperspirante som mala pocit že skôr pach potu len podporuje a neprekryje. Takže za mňa táto vôňa nie. Objem 75 ml a cena asi 2,5 eura.

8. Garnier Invisi mineral Deodorant
Podobný príbeh ako s vyššie spomenutým antiperspirantom len tomto bol ešte naviac cítiť hrozne alkoholom takže pri tomto sa akurát váš pot zmieša s vôňou alkoholu a smrdíme ako spotený opilec :D.  Ešteže to bolo len malé balenie. 


9.  Balea Suchý šampón
Ďalšia tragédia do foroty. Najprv máte pocit že vás mastnoty zbaví aby vzápätí o pár hodín ste mali hlavu ako keby ste spali na lángoši. Za mňa určite nie. Objem 150 ml a cena asi do 2 eur.

10. Head and Shoulders 2 v 1 Classic Clean
Tento malý šampónik som si kupovala ešte minulý rok na dovolenku, nech neťahám veľký ale nakoniec k dovolenke nedošlo tak mi ostal v zásobách a teraz som ho spotrebovala. Head and Shoulders šampóny mám rada lebo trpím na seboreickú dermatitídu a je to jeden z mála šampónov ktorý mi ju nezhoršuje ale naopak ma zbaví lupín. Ale tento ktorý je 2 v 1, čiže má odviesť prácu aj za kondicionér mi až tak nevyhovoval. Najmä preto lebo som mala pocit že skôr sa mi mastí hlava pri korienkoch ale končeky som mala rovnako suché. Takže nabudúce radšej verzia bez kondicionéra. 


11. Avon Tónovací balzam
Balzam má pekný obal aj byteľný. Balzam hydratoval priemerne a mne to stačilo, ale čo som nevedela prekusnúť bol ten hnusný perleťový lesk do modra ktorý perám dodával. Takže pokiaľ perleť a ešte do modra nemusíte vyhýbajte sa mu na kilometre.

12. Maybelline Babylips
Myslím že na blogosfére celkom dosť prefláknutý balzam. Hydratácia priemerná a vyhovoval mi práve aj chladivý pocit. Ale odporučiť ho ako nejaký zázrak nemôžem. Možno sa k nemu ešte vrátim. Cena okolo 2 eur. 



Tak to boli spotrebované produkty za posledné obdobie, ktoré bolo dosť hektické. Už teraz sa mi zase zbierajú spotrebované produkty :D. Čo ste za máj spotrebovali vy? A S čím ste boli spokojné/í a s čím naopak nie?


Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Čistící pěna od Balei je za mě taky super, rozhodně bych na ni nedala dopustit a jsem s ní maximálně spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to super produkt a vyrovná sa jednoznačne aj drahším, dúfam že dlhooo ju budú mať v ponuke :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.