Lakovacie okienko #3

Ahoojte. Tak znova nám ubehol nejaký čas a ja vám chcem ukázať čo som lakovala posledné dni. Keďže boli také teplá dostala som náladu na modrú, ktorú bežne v lete nenosievam, ale teraz ma tá modrá nejak chytila. 

L´oreál - Mystic Blue
1.L´oreál - Mystic Blue - 5 ml
Ide o temnú modrú, ktorá sa občas tvári až čierne. Ja som tento lak zhabala mame, pretože takéto chameleónie farby mám rada :D. Lak je super, na krátke nechty ho postačí len jedna vrstva. Čo sa týka výdrže, u mňa je znova okolo troch dní, na konci tretieho dňa už mám trochu ošúpané špičky a keďže som trochu detailista tak v tomto momente takýto tmavý lak už prelakovávam. 


Look by BIPA - Mettalic Blue
2. Look by BIPA - Special effect - Nr. 7 Mettalic Blue - 5 ml
Kúpila som ho na skúšku v rakúskej drogérii Bipa, aj keď až tak metalické laky nemám rada. Tento som si však celkom obľúbila čo sa týka farby, najmä v zimných mesiacoch ale nemám problém si ho dať celý rok. Čo sa týka lakovanie sú potrebné dve vrstvy. Čo sa týka výdrže u mňa bohužiaľ len 2 dni v peknom stave :(. Taktiež ako môžete vidieť na fotke je proste ťažké ho pekne odlakovať z kože v okolí nechtov a ešte horšie ak ju máte suchú to sa vám tam zažere a koniec. Pravdepodobne po ďalších nesiahnem. 

L´oreál - Maui Wawe
3. L´oreal - Maui Wawe - 5 ml
Tento lak patrí medzi mojich veľkých obľúbencov na jeseň. Ide o zvláštnu atramentovú modrú a v skutočnosti vyzerá oveľa lepšie ako na fotografii. Pri tomtu laku je aj výhoda že v pohode stačí len jedna vrstva, čiže človek aj šetrí čas. Taktiež výdržou je skvelý, pokiaľ použijete kvalitný top coat dá okolo 4 - 5 dní, čo je pre mňa postačujúce, väčšinou po tomto intervale aj tak už chcem zmeniť farbu za inú. 


Flormar Pretty - P 23
4. Flormar Pretty - odtieň P23 - 6 ml
Ide o veľmi príjemnú letnú farbu, ktorá je by som povedala že ide do tyrkysova ale obsahuje aj dosť zelenej. Proste za mňa fakt krásny odtieň. Spolu s tým že sa mi ho podarilo zohnať v zľave tak sa mu odolať proste nedalo. Lak má výhodu že kryje v jednej vrstve. Bohužiaľ trochu dlhšie schne ako som zvyknutá. Čo sa týka výdrže tak dá cca 2-3 dni. Škoda že laky od Flormar nie sú až tak dostupné. 

Tak to bolo dnešné lakovacie okienko a laky, ktoré som nosila teraz v auguste. Napíšte mi, či sa vám niektorý z týchto lakov páči a či máte radi na nechtoch modrú. :) 

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Já zase modrou tolik na nehtech nenosím, ale na oblečení často. Přesto všechny tyto laky vypadají naprosto úžasně, že bych nevěděla, který si vybrat dřív :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. Ja osobne mám len 5 modrých lakov, uvidíme či ešte nejaké pribudnú, keďže veľmi záleží práve na tom že aká modrá :),

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.