Nákupy a novinky August 2015

Ahojte. Takže už tu mám september. Ja som teraz dosť zaneprázdená autoškolou a 17. 9. mám skúšky tak mi držte palce. Ale dáme si moje chudobnejšie nákupy za august, keďže ako som avizovala pri posledných nákupoch, snažím sa šetriť pretože viem že budem potrebovať viac jesenných a zimných vecí, takže kozmetika,okrem tej potrebnej išla bokom. Tak sa pome na to pozrieť čo som si kúpila. 





Riasenka od Essence ináč stojí za prdlačku. Veď pozrite na foto. Pravidelne mi s vrchnákom ide aj otvor ktorý má zbavovať prebytočnej riasenky, ale aj keď sa to nestane na kefke ostane neskutočne veľa čiernej hmoty a zlepuje to neskutočne. Proste to hrdlo je neskutočne veľké a malo by byť užšie. Neviem kto tam v Essence toto vymýšľa ale asi nerozmýšľa a že vypustí taký nepodarok na trh, tak by som sa hanbila. 




Keďže tá riasenka od Essence (pritom vyzerala sľubne) je prepadák musela som sa vydať do 101 drogerie pre Gabriella Salvete Diamante. 


Taktiež som nakupovala nejaké tie miniatúrky na moju 4 dňovú dovolenku vo Vysokých Tatrách. Ide o mini telové mlieko, čistiaci gél na tvár, krém na nohy s ureou, šampón a sprchový gél v jednom s ureou, čistiace obrúsky na tvár a rozjasňujúce pero :).



Taktiež mi na testovanie v rámci DM skauta prišla pasta Zendium. 



Taktiež som spravila menší nákup v Lidli - kúpila som ich nové odličovacie tampóniky, odličovacie obrúsky a moje obľúbené žiletky na holenie (zatiaľ som lepšie nenašla, môžem odporúčať). 
Rovnako mám novú bielu komodu, ktorá je čisto len kozmetická a kúpila som si na ňu pár dekorácií, čiže vázu, sviečku dekoračnú (ktorá pomerne aj vonia, rozmýšľam, že kúpim ešte jednu a skúsim ako je na tom po zapálení) a potom malú krabičku, v ktorej skladujem moje hodinky. 



Čo sa týka nákupov na dovolenke, kúpila som si nový balzam od Rimmel a pár vecí v poľskom Rossmanovi, ktoré u nás nedostať (kvapky na oči áno ale boli v Poľsku o polovicu lacnejšie). Čiže kúpila som veľké telové mlieko od Vaseline, buffing brush od Ecotools, Batiste suchý šampón a nejaký prírodný poľský balzam na pery.



A nakoniec čo sa týka oblečenia, som si konečne kúpila čižmy v tomto prevedení, ktoré sa dajú kúpiť aj v rôznych obchodoch s pracovným oblečením, podobný koncept má aj Timberland aj Landrover obuv, ale toto sú detské chlapčenské zimné čižmy z Deichmannu (veľkosť eu 39) za celkom slušnú cenu. 
Taktiež som spravila nálet do HMka na legíny na cvičenie a čelenky na cvičenie a ešte mali zľavu na tento crop top v New Yorkeri, ktoré sú najlepšie na cvičenie. 



Tak to sú moje nákupy. Viem bola nakupovacia stopka, ale z dekoratívky nemám takmer nič a stále šetrím skôr na nové oblečenie a nejaké tie doplnky do bytu a z kozmetiky sa snažím skôr sústrediť na to čo potrebujem ako len na to čo ma strašne zaujme z dekoratívky, ktorú akútne nepotrebujem. 

Napíšte mi, či aj vy máte tendenciu viac na jeseň kupovať oblečenia ako kozmetiky, alebo kupujete ďalej kozmetiku do zásoby a dekoratívku, ktorú akútne nepotrebujete. Budem sa tešiť na každý koment a postreh. 

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS, Samsung Galaxy Trend

Komentáre

  1. No, tak koukám, že nejsem poslední, kdo nemá řidičák a to jsi starší než já :) Přítel mi za to furt nadává, ale mně se nějak nechce :D Ta řasenka od essence, to je teda šok, měla by se vážně stydět. to je hrůza... A nové rtěnky od Kate jsou božíí :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nemám ho lebo nejak nebolo kedy :D a celý rok som mimo mesta kde bývam a teraz to presne tak vyšlo že všetko by sa dalo stihnúť do začiatku školy. No uvidíme snáď sa mi zadarí a časom aj tebe :).

      Odstrániť
  2. Držím palce:)ja som s tym vodičakom teda nečakala.o týžden mam 18 :D ...skusky som ja mala 24. augusta)Ale nervy to boli teda velké ale myslím že ked som to dala ja,zvladne to každý:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, si zlatá. Potrebujem podporu lebo inštruktor ma bohvieako nechváli :D. A gratulujem že sa ti to podarilo :), je to veľký úspech, lebo niekedy policajt je naozaj nepríjemný a zbytočne človeka poťahá po takých miestach kde spravia chybu.

      Odstrániť
  3. Na skúšky prajem určite veľa šťastia :) Ja si pamätám na svoje skúšky... skúšobné testy mi nešli a spravila som na 100%, jazdiť som poriadne nevedela, no nejako to dopadlo, takže neboj nič, dobré to bude :)
    Na tvojich nákupoch ma prekvapila jedna vec, tá Essence špirála, pretože mne sa toto tiež s jednou od nich stávalo, s tou Lash Princess či ako sa volala. Myslela som si, že mám "chybný kus", no ako pozerám, tuším je to bežná vec :D :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Donny. Ste ma ukľudnili tu :D.
      Ta Essence špirála :D. Na ňu bude zvlášť recenzia (skôr varovanie :D:D:D) lebo s ňou je to naprd aj keď sa mi nestane že mi ide kefka s hrdlom.
      Essence proste nejak fláka tie riasenky a sama sebe škodí, lebo myslím že by bola super keby... keby to domysleli celé.

      Odstrániť
  4. ach ty leginy na cvičení jsou naprosto nádherný! jestli je v hm uvidim, tak je hned beru! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich môžem len odporučiť! Cvičila som v nich už a sú veľmi pohodlné, držia na svojom mieste, nemám potrebu si ich stále vyťahovať ale zároveň sú pevné. U nás stoja 19,95 tuším tak u vás to bude asi nejak pod 600 kč :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.