Nákupy a novinky September 2015

Ahojte. Tak už tu máme október s ním aj moje nákupové okienko za september. Nákupy kozmetiky neboli veľmi obšírne nakoľko som si musela kúpiť aj nový mobil a popravde začínam trochu už šetriť na vianočné darčeky. 

Avšak keďže už máme tú sychravú jeseň, kúpila som si do zásoby ďalšie Yankee Candle vosky, ktorými si budem spríjemňovať tie tmavé večery.



Taktiež som mala zľavu na túto fľašu kvôli Isicu. Jej objem síce nie je príliš veľký ale je dosť skladná pokiaľ vodu už vypijete.




Tiež som už potrebovala novú penu na holenie (tá naposledy kúpená je kvalitou horšia a veľmi rýchlo ubúda, pretože nevytvára takú skvelú penu ako táto). A taktiež mali u nás v malej mestskej drogérii Radox sprcháče za skvelú cenu tak som si jeden odniesla. 



Taktiež v septembri mi nejak šiblo a musela som si kúpiť tri produkty na pery. Jeden je Astor Lip Butter, ktorý je môj prvý a kúpila som si ho v tejto krásnej jesennej farbe. Taktiež jeden nenápadný odtieň od Rimmel a to Airy Fairy. A posledné je Lip Smoother od Catrice, ktorý bude nosievať najmň v dni keď moje pery budú na tom tragicky :D. 


Tiež som už potrebovala roztok na šošovky, takže som si kúpila na skúšku tento z Dm Drogerie.


Taktiež mi dochádzal ochranný sprej proti teplu na vlasy, tak som som si vzala na skúšku tento a ešte ma zaujal tento olejček na vlasy.


Taktiež znova tu mám niečo z môjho obľúbeného Aliexpressu a to konkrétne túto násadu na tubu na zubnú pastu ktorú volám Tlačič pasty :D.


A po návrate do školy do Bratislavy som si musela ísť do MY Tesco po tieto vecičky do dvojstojanu Essence.


Taktiež mi ešte z Aliexpress prišiel môj ideálny štetec na zapracovávanie korektoru pod oči. Bohužiaľ nikde som nevedela nájsť takýto okrúhly väčší štetec, buď boli malé čo je už vhodné na oči alebo išlo o klasické ploché štetce na korektor ale tie bohužiaľ za mňa len produkt namažú na pleť ale nezapracujú. 


Taktiež moja Rexona mi nejak prestáva účinkovať tak som si kúpila antiperspirant od Dove. 


A tiež zase musím špekulovať, tak že vyskúšam šampón so SLS a vybrala som si tento od Dove. 


A moje nákupy v Tiger :D. 


A mojim posledným najväčším kúskom sú tenisky Adidas - Gazelle po ktorých som dlhšie pokukovala ale kúpila som si ich až v Maďarsku v Outlete. 


Tak to sú celé moje nákupy za mesiac september. Snažila som sa krotiť :D snáď je to aj vidno. 

Do komentov sa pochváľte čo sa vám podarilo uloviť v mesiaci september. 

Komentáre

  1. Peknučké nákupy! Tie vosky :3 A vidím, že musím zájsť zase do Tigeru a tiež nutne potrebujem tú vec na pastu ♥ Nemáš na to odkaz?
    Candy Grant

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za pochvaľu :). No do Tigeru choď určite, teraz tam majú aj rôzne dekoračné halloweenske veci. A posielam odkaz :) : http://www.aliexpress.com/item/Bathroom-Home-Tube-Rolling-Holder-Squeezer-Easy-Cartoon-Toothpaste-Dispenser-2MVY-4PXJ/32312305607.html

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. Ano krásna, len škoda že na perách robí časom mapy :(.

      Odstrániť
  3. Když vidím ty vosky, mám ještě co dohánět! :D
    Líbí se mi máslíčko od Astoru, roztok na čočky používám a jsem s ním spokojená :)

    High Heels & the City

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to som rada že si spokojná, ja mám tento prvýkrát doteraz som kupovala ten so žltým prúžkom, kde bol aj obal na šošovky :)

      Odstrániť
  4. Jé, taky si teď musím udělat zásobu vosků, jen jsem to pořád ještě nějak nestihla, ale už budou na podzim potřeba :)) A ten sprej na horkost a olejíček jsem si teď také pořídila, jsou super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ja ju ešte budem rozširovať, ale neviem nájsť vône ktoré chcem vyskúšať. Z eshopu sa mi to neoplatí kvôli poštovnému. A olejíček si aj ja veľmi chválim, za tú cenu super :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.