Rimmel Lasting Finish rúž - 077 Asia

Ahojte ženy moje (možno aj muži :D). Dnes som si pre vás pripravila takú veľmi minirecenziu na môj obľúbený jesenný a zimný rúž. Ide o klasickú radu Lasting Finish od Rimmel, čiže je veľmi dostupná (aj cenovo :D). 



Ja som si zaobstarala odtieň 077 Asia.

Rimmel Lasting Finish 077 Asia 
Rimmel Lasting Finish 077 Asia 
Ide o zvláštny odtieň ktorý je staroružový ale má v sebe kvapku fialovej a hnedej. Je to ideálna jesenná nude. Ale samozrejme, nenosím ju s výrazným líčením, keďže ja som veľmi svetlý typ a vyzerala by som ako zmalovaná kachna. 
Rimmel Lasting Finish 077 Asia 
Rimmel Lasting Finish 077 Asia 
Ja osobne k nej aj používam kontúrku a keď rúž správne nanesiete dá s vami 3 - 4 hodiny a potom je potrebné ju poupraviť. 

Za cenu okolo 4 eur za mňa veľmi skvelý rúž :). Najmä ak len chcete vyskúšať nejaký tmavší odtieň a ste zvyknuté na čisto svetlé nude alebo len také zafarbené balzamy. 

A čo vy? Máte nejaké rúže od Rimmel s klasickej rady Lasting Finish? 

Komentáre

  1. Mne sa veľmi páči a myslím si že aj k správne výrazným očiam by to bolo fajn! :)
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite áno :) len ja mám spadnuté viečka tak ja to musím mierniť :D

      Odstrániť
  2. Ja si ted od nich planuji poridit neco z kolekce od Kate, ale takhle vypada bajecne, miluju tuhle barvicku, musim ji zitra taky omrknout :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja som chcela ešte z tej Nude kolekcie ale poslednú dobu zase moc rúže nepoužívam ako je stále vonku viac a viac mrazivo tak som si dala záväzok že kým nejaký rúž neminiem tak nový nekúpim :D.

      Odstrániť
  3. Ach jaj tento komentár píšem po 2. Krát nechápem prečo mi go nezverejnilo :-P....
    Nevadí ;-))

    Ja milujem Lasting Finish rúže od Rimmelu mám ich doma asi 5 *(to svečí o všetkom ;-D)

    Ale neviem prečo som si poslednu dobu zamilovala červený rúž od Essense ktorý vôbec nieje ničím zaujímavý kvalita tiež nie, ale nevuem neaká iskra preskočila ;-P.
    Ja neako nemám v obľube tie dlhotrvajùce dvojfázové tekuté rúže napr.: Dermacol niesu zlé proste vydržia...lenže aj tak to premňa nieje istota a taká tá klasika lebo- idem do školy dám si ju tak normálne farbu potom balzam po uschnutí farby... no keď náhodou mi v škole trošku praskne a "odlepý" či "otrhne sa " tak ju treba pretrieť no a v škole si neviem predstaviť že si tú farbu nanesiem budem čakať 5 a + min. aby zaschla a potom budem nanášať balzám?! Alebo keby niečo tak sa nedajú odlíčiť v škole iba tak treba na ne tvojfázak a tampóniky a potom aj tak dôkladne očistiť lebo to mám na celom ksichte tú farbu :-Dq. Čiže premňa nie úplne nepraktickè hoci mám doma nádherný odtieň..;-) . Za mňa klasika rúže ktoré tu boli vždy, ktoré treba pretoerať hoci kazdé dve hodiny pokiaľ sa nerozmazávajú alebo skvôr nerozpíjajú okolo pier stačí ich pretrieť ak bez zrkadielka trochu vo vnútri pier tak za mňa aj tak palec hore :-D (like za mój super výlev ;-*)

    A pekný rýchli článok ináč ;-) a táto farba rúžov ti VÉĽMI pristane :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie úplne PRAKTICKÉ~ chybička + zopár menších :-/*

      Odstrániť
    2. Tento komentár bol odstránený autorom.

      Odstrániť
    3. Ďakujem za pochvaľu :). Ja to mám veľmi podobne, ja nemám ani jeden tekutý rúž lebo viem že by som to nebola schopná nosiť a upravovať cez deň. Najmä myslím že do konca dňa by som mala pery ako múmia :D.
      Ja to mám ináč od Essence s jedným rúžom podobne a to bola 09 Wear Berries, ktorú už aj prestali vyrábať lebo je to krásna fialová ale nie taká čo príliš kričí. Škoda takú už asi ani nezoženiem :D.

      Odstrániť
  4. pekný odtieň, ja mám z tejto rady Airy Fairy a som s ním veľmi spokojná, kvalitné rúže za dobrú cenu a krásne voňajú :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Peti, aj ja mám aj Airy Fairy to je taká pekná nude rúžovka, ktorá aj vydrží :). Tá je tiež super :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.