Eco Tools - Custom Coverage Buffing

Ahojte :). 
Dnes som si pre vás pripravila svoju prvú recenziu na nejakú tu "makeupovú štetku". Ide konkrétne o štetec na makeup od značky Eco Tools. Značka nie je u nás bežne dostupná na Slovensku, v Česku je to už lepšie, pár kúskov v ponuke majú :). 

Mne sa ale v lete na dovolenke v Poľsku podarilo ukoristiť kúsok, ktorý nie je zohnateľný ani u našich českých susedov. Ide konkrétne o Custom Coverage Buffing. Čiže, ide v podstate o buffing brush. 

Eco Tools - Custom Coverage Buffing
Dizajn samotného štetca je celkom okulahodiaci, čomu dopomáha aj drevená rúčka. 
Štetiny samotného štetca sú zarovnané a čiže nejde o typ buffing brushu, ktorý má štetiny strihané oblo ako je to napr. u buffing brushu od Real Techniques. 


Čo sa týka hustoty samotného štetca, nečakajte štetec ako Hakuro H52, ktorý je vhodný na veľmi hutné makeupy. Ide o trochu redší štetec, ktorý sa ale hodí na tekutejšie makeupy ale v pohode s ním zapracujem aj krémové ako Bourjois Healthy mix a dokonca aj mierne hutnejšie ako je Dermacol Caviar Long Stay. 

Musím podotknúť že všetky spomenuté makeupy krásne zapracuje do pleti bez nejakej väčšej námahy a kŕčov v ruke :D. Nezanecháva na tvári žiadne stopy po štetinách, proste len prirodzene zapracovaný makeup do pleti. 

Odkedy štetec používam mi nevypadla ani jedna štetina, takže za mňa môžem naozaj odporučiť a to ho pravidelne periem a čistím.  

Hlavným problémom a možno aj jeho menšou chybou je, že nie je bežne zohnateľný na Slovensku a v Česku. Neviem ako na eshopoch, ale viem, že v Česku ho v ponuke v DM drogérii nemajú. Čo je škoda. Čiže ak pôjdete napríklad do Poľska, tak zájdite do Rossmana a pokukajte po tomto skvelom kúsku. 



Do komentárov mi napíšte, či máte nejaké štetce od značky Ecotools a či ste spokojné alebo prípadne mi doporučte na čo sa ešte oplatí pozrieť zo štetcov Ecotools :). 

Komentáre

  1. Je mi veľmi ľúto aký je tento trh zaostalí a ponuka veľmi slabá... Podľa mňa dopyt po takýchto kúskov stále viac a viac rastie a mnohé dievčatá a ženy preto objednávajú cez net alebo si dovážajú... Je to škoda - Rossmana alebo inú drogérku by som privítala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hani máš čistú pravdu. Na to, že Poľsko sú vlastne naši susedia majú tam naozaj toho oveľa viac čo sa týka aj ponuky. Ale vždy kosmetické firmy oponujú tým, ževraj po tých produktoch nie je dopyt. Neviem ako to môžu vedieť keď to ešte u nás ani nepredávali :D. Našťastie sa to už lepší, v lete som ešte Batiste kupovala v Poľsku a dnes ho tu už máme ale sú to naozaj malé krôčiky.

      Odstrániť
    2. Keby bola ponuka bol by aj dopyt. naozaj, podľa mňa je dopyt veľký... a pomalíčky sa to lepší - súhlasím. Pribudli už aj svetlé odtiene, napríklad Maybelline Fit Me je už aj v menšom DM najsvetlejší. Veď mať tu výber ako v amerike v drogérke, tak... ach .. :D podľa mňa nie som jediná...

      Odstrániť
    3. Presne aj ja mám ten názor ťažko môže byť dopyt keď nie je po čom :D. Ale uvidíme, ako sa to bude vyvíjať, lebo naozaj by som prijala trochu širšiu ponuku niektorých značiek. Ani by som sa nenahnevala keby k nám do drogérií príde Essie.
      Potom to aj celé tak u nás vyzerá, že značky, ktoré su v Amerike v drogériách (Bourjois, Gosh, Revlon) sa u nás predávajú ako nejaký nadštandard parfumérií čo vôbec tak nie je. Našťastie Bourjois sa už objavuje v DMkách, ale ten sortiment je zase taký pochudobnejší, že potom ani nie je ten dopyt, taký aký by mohol byť.

      Odstrániť
  2. makeupovu štetku :-D to ma pobavilo:))) make up som si teda ešte štetcom nenanášala a takyto ani nemam iba štetec na puder a na očne tiene, ale vyzera teda kvalitne keď ešte ani jedna štetinka nevypadla:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už väčšinu makeupov zapracovavám nejakým štetcom, prstami väčšinou skôr makeupy čo zasychajú do púdrova a tie štetcami idú nie moc ideálne zapracovať.
      A na tú sumu je naozaj skvelý a som nakoniec rada, že som mu dala prednosť pred štetcom na lícenku :D.

      Odstrániť
  3. Je to škoda, ale možno sa nakoniec stane zázrak a dostane sa do portfólia DMky.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.