Carmex, legenda v starostlivosti o pery

Ahojte krásky. 
Dnešná recenzia sa bude niesť v zmysle najlegendárnejšídch balzamov na pery Carmex. Na paškál som si vzala tri verzie tohto produktu a budem ich jednotlivo porovnávať, pričom vyzdvihnem ich plusy a mínusy. 

Prvým zástupcom je táto verzia vo vytláčacej tube. Ja popravde túto verziu využívam prevažne v časoch, keď som chorá. Keďže pery v takomto prípade skoro vôbec nemusia prísť do kontaktu s obsahom tuby. Po stlačení balenia človeku vyjde balzam, ktorý je výrazne vazelínovitej konzistencie a dá sa nanášať rovno prostredníctvom tohto bambuľkového aplikátora, alebo jednoducho balzam naberiete na prst a aplikujete. Čo mi príde jeho nevýhodou, že balzam nemáte šancu vytlačiť z tubičky celý. Pokiaľ už je balzam takpovediac "na dne", je problém s jeho vytláčaním. 



Druhý zástupca je klasika v tyčinke. Popravde môj favorit najmä, čo sa týka balzamu, ktorý je vhodný do kabelky. Balzam sa skvelo nanáša na pery a konzistenciou na perách je úplne ako jeho kolega v tube. Balzam rovnako ako všetky verzie chladí na perách a táto verzia je pre mňa asi naozaj napríjemnejšia, čo sa týka aplikácie ale aj vyživenia pier. 


A posledným, asi najlegendárnejším, je táto verzia v kalíšku. Áno, ide o verziu, ktorá je najviac hutná, najregeneračnejšia a za mňa vhodná len na večerné natretie pier, keď ich potrebujete zregenerovať po celom dni. 


Popravde, všetky tri verzie sú moje obľúbené. Určite sa najbližšie chystám vyskúšať aj Carmex v nejakej príchuti, ale bohužiaľ bežne nie je dostupný s príchuťami ani v rakúskych drogériách. 

Aká je vaša záchrana pier? 

Komentáre

  1. Ja mám Carmex v tube a po pravde s ním moc spokojná nie som, pretože mi vadí jeho hutnejšia konzistencia a tiež vôňa, no dúfam, že ho už toto leto dopotrebujem.
    Rada by som ťa i tvoje čitateľky pozvala ku mne na blog, kde aktuálne prebieha súťaž o Dove novinky: SÚŤAŽ o Dove novinky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ono všetky tie verzie sú hutnejšie, to je práve to ich typické a to čo má pomôcť na tú lepšiu regeneráciu. Čiže keď ti na bežné používanie nesedí, tak si ho nechaj ako taký ten balzam keď bude "zle" :D.

      Odstrániť
  2. Ja mám tieto balzamy veľmi rada a hlavne tie vo vytláčacej tube. Sú veľmi príjemné a voňavé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Skúšala si aj tie verzie s príchuťami? Lebo ja zatiaľ nie, nejak sa obávam práve tej príchute aká bude v spojení s tým mentolom :).

      Odstrániť
  3. Já mám Carmex na wishlistě už dlouho, ale furt nevím, jakou verzi zvolit :D
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka verzií balenia, tak asi tú v tyčinke, človek to môže použiť aj mimo domova :). Podľa mňa pokiaľ ti všeobecne nevadia nejaké balzamy so sladkými príchuťami, tak kľudne choď aj do tých ochutených verzií. Ja keď chodím do Rakúska na nákup tam v drogérii majú len classic verziu, tak to si moc nenavyberám :D. Ale na parfums som videla aj tie s príchuťou a tiež uvažujem, že pri najbližšom nákupe tam nejaký prihodím :).

      Odstrániť
  4. Ešte som ho nikdy neskúšala ale vyzerá dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite vyskúšaj, ak máš tú možnosť a najmä ak mávaš problémy so suchými perami alebo kútikmi. Na to je zázrak :). Len človek si trochu zvyká na ten chladivý pocit na perách.

      Odstrániť
  5. Ja mám rada čistú vazelínu alebo kosmín vazelínu z lekárne (s harmančekom)... myslím že je to na pery najlepšie... do kabelky však vazelíma u mňa nepatrí lebo nanášať ju prstami na verejnosti a tolko baketérii aaaa desivé :D tak potom top balzaám vysúvavcí je od biodermy atoderm :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom Kosmíne na pery som tiež uvažovala ešte dávnejšie, len keď je toho toľko a človek chce všetko vyskúšať :D.

      Odstrániť
  6. a palec hore za bambuľkový aplikátor :D :D :D lepšie by som to nevystihla :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :D. Občas sa pristihnem pri tom, že niečo začnem volať takým tým "mojím názvom" a tak sa to udomácni, že potom keď už idem písať článok tak ma iný názov pre to ani nenapadne :D.

      Odstrániť
    2. to sa aj mne niekedy stáva je to milé, ale toto som ešte nepočula:) Ten vysúvací v obyčajnej tube nemám ale inak su fajin pomocnící a použijem ho hocikedy cez deň keď ho mám po ruke:)

      Odstrániť
  7. Ja mám iba ten v tom kalíšku a je úžasný. Pre moje suché a popraskané pery je to fakt must have. :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. U mňa podobne, posledné dni mi praskli kútiky a všetko to zachárnil. Ja teda dúfam, že raz zavítajú aj k nám do drogérii a bude oveľa lepšia ich dostupnosť :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.