Weleda - Vyživujúci olej na nechty a nechtovú kožičku

Ahojte. 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu na Vyživujúci olej na nechtovú kožičku, ktorý sa mi podarilo vyhrať ešte na jeseň minulého roku na Instragrame Weledy. Na jeseň bol tento olej predstavený ako novinka, ktorá ma veľmi zaujala, nakoľko ja mám veľký problém so suchou kožičkou v okolí nechtov. 



Samotný produkt je vo forme tenkého pera, ktoré je skvele sladké, čiže vhodné aj do kabelky. Obsah je 2,2 ml, čo mi príde popravde málo, nakoľko takýto typ produktu u mňa mizne veľmi rýchlo. 


Veľmi ale oceňujem aplikátor, ktorý je vo forme štetčeku pomedzi ktorý práve točením obalu naspodu, vychádza von samotný produkt. Vďaka tomuto baleniu bude skvelým spoločníkom aj na cestách. 


Čo sa týka samotnej výživy a hydratácie nechtovej kožičky tak za mňa je nadpriemerná. Samotný olejček krásne zjemní a vyživí a cítite, ako je krásne okolie nechtu jemné. Olejček je omnoho výživnejší ako podobný produkt od Essence, ktorý som používala doteraz. 

Čo sa týka zloženia ja veľmi prijateľné :).
Ingredients : Jojobový olej, kokosový olej, mandľový olej, bambucké maslo, cetyl palmitát, myristyl myristát, biely včelí vosk, kandelilový vosk, parfum *, olej zo semien granátového jablka, extrakt z kvetov rumančeka lekárskeho, sójový olej, slnečnicový olej, tokoferol, tokoferyl acetát , Limonén, linalol *, citronelol *, benzyl benzoát *, geraniol *, citral *, eugenol *, kumarín *, farnesol * * z prírodných éterických olejov

Za mňa ide o skvelý výrobok od Weledy a ak by som naň znova natrafila niekde v bio obchodíku pravdepodobne si ho kúpim znova. 

Mávate problém so suchými nechtovými kožičkami? 

Komentáre

  1. Toto je veľmi sympatický výrobok, vďaka jednoduchej aplikácii ho rada so sebou nosím aj na cesty, kde si s ním spríjemňujem dlhé chvíle a mám fajn pocit, že pre seba robím niečo dobré :) Navyše sa mi zdá, že odkedy ho používam, robia sa mi omnoho menej zádery.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.