L'oréal Paris Skin Perfection Micelárny gél pre citlivé oči

Ahojte :). 

Dnes som si pre vás pripravila rýchlu recenziu na jeden skvelý produkt. Samotnú ma prekvapil a popravde v momente, keď som ho hádzala do košíka som od neho neočakávala veľa. Ale veľmi ma lákal odvtedy, čo tento produkt prišiel na náš trh. Micelárny odličovací gél na oči od L´oreál. 


Musím teda povedať, že naozaj ide o produkt, ktorý má jemnú gelovitú konzistenciu, takže skvele sa produkt dostáva na vatový tampónik. Následne len priložíte tampónik k oku a chvíľu necháte samotný produkt pôsobiť. 



Musím teda povedať, že som bola veľmi milo prekvapená, ako dobre tento gél odličuje. Nie je to samozrejme "sila" dvojfázového odličovača a sú isté miesta na oku, kde musíte tampónik viackrát k oku priložiť a znova stiahnuť zbytky očného makeupu, ale v porovnaní s inými "nedvojzložkovými" odličovačmi si vedie asi najlepšie. 

Ako môžete vidieť aj na fotke odličuje toho naozaj veľa. Z mojich skúseností si skvele poradí aj so špirálou a vodeodolnou tekutou linkou. Akoby odličoval vodeodolnú riasenku netuším, riasenky tohoto typu až tak nevyhľadávam. Pri riasenke od Maybelline One by One je potrené trošku dlhšie pridržať na oku, ale do minúty mám odlíčené obe oči. Čiže s bežným každodenným očným makeupom si hravo poradí behom pár desiatok sekúnd.  


Taktiež musím povedať, že spotreba tohoto gélu je omnoho menšia ako pri dvojzložkovom odličovači. Jedno balenie mi vydržalo cca 5 mesiacov. Čiže napriek jeho vyššej cene, nakoniec tak drahý nevyjde, pretože toho menej spotrebujete. A najlepšie je, keď sa vám ho podarí zohnať v nejakej zľave :).

Máte skúsenosti s týmto micelárnym gélom? Aký je vás osvedčený odličovač očného makeupu?

Komentáre

  1. Zaujimave. Nepovedala by som, ze moze byt tak dobra. Dam teda na Tvoje odporucania, aj ked Loreal ako znacka nema moje sympatie.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No snáď ma potom neprekľaješ :D Ale ja už mám teraz druhé balenie a tretie kúpené do zásoby a som spokojná. Najmä preto, lebo mi odlíči aj vodeodolné linky a narozdiel od dvojzložkového olejového odličovača mi nezanecháva ten mastný film, ktorý mne pomerne dosť prekážal.

      Odstrániť
  2. tento gél mám v kúpeľni na poličke už taak dlho, lebo vždy použijem radšej micelárnu vodu ako tento gél..neviem,ale tá konzistencia mi nejak nesedí..ale odličoval fajn :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne práveže vyhovuje tá gélovitá konzistencia viac, ako len odličovanie micelárnou vodou :D. Asi preto lebo ten gél sa úplne nevcucne do odličovacieho tampóna narozdiel od micelárky.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.