Clinique Sweet Pots - Sugar Scrub & Lip Balm

Ahojte kozmetickí maniaci.

Pre mňa je jeseň obdobím, keď naozaj rada nosím na perách výrazné odtiene, či už červenú, tak aj fialovú. Aby rúž na perách vyzeral dobre, je potrebné sa samozrejme o pery patrične starať. V dnešnej recenzii Vám predstavím produkt, ktorý je pre mňa veľkým pomocníkom práve v starostlivosti o pery pred nanášaním rúžu. 

Clinique Sweets Pots - 04 Sweet Rose
Zohnať bežne nejaký ten peeling/scrub na pery je problém. Pamätám si, že nejaké mal v ponuke Essence v rámci svojej limitky, ale bežne niečo takéto v sortimente medzi balzamami nenájdete. Clinique ešte v zime prišiel so svojou novinkou tzv. "makarónkami" kde na jednej strane nájdete balzam na pery a na druhej cukrový scrub. Musím povedať, že samotný koncept balenia ma pomerne nadchol, pretože je praktické a pomerne malé a skladné (Za to obsahom je pomerne veľký a má až 12 gramov). Práve preto, ho mám na stolíku, kde sa líčim a každé ráno pred líčením tento produkt používam. 

Čo sa týka samotného balzamu, nie je to niečo, z čoho by ste sa posadili na zadok a bolo to to najvýživnejšie na pery. Má pomerne lepivú hutnú konzistenciu a práve preto ho používam v minimálnom množstve a len jemne ním pery potriem. Samotná hydratácia a výživa pier je priemerná, ale povedala by som, že práve ideálna na následne nanášanie rúžu. Mne jediné čo prekáža je jemné sfarbenie, ktoré balzam perám dodáva. Čo celkom kvitujem, že balzam obsahuje aj nejaké tie prírodné výživné látky ako kokosový olej, výťažok z Aloe Vera, bambucké maslo. 

Lip Balm Ingredients: Petrolatum, Polybutene, Polyglyceryl-2 Triisostearate, Hydrogenated Polyisobutane, Tocopheryl Acetate, PVP/Hexadecene Copolymer, Isononyl Isononanoate, Silica, Hydrogenated Castor Oil, Butylene Glycol, C12-16 Alcohols, PPG-51/SDMI Copolymer, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Caprylic/Capric/Myristic/Stearic Triglyceride, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Astrocaryum Murumru Seed Butter, Coleus Barbatus Extract, Ceramide NG, Sea Whip Extract, Cholesterol, Polylysine, Caprylic/Capric Triglyceride, Caprylyl Glycol, Linoleic Acid, Palmitic Acid, Lauryl PCA, Hydrogenated Lecithin, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Water\Aqua\Eau. May Contain: Mica, Red 7 Lake (CI 15850), Yellow 5 Lake (CI 19140), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77499), Red 33 Lake (CI 17200), Titanium Dioxide (CI 77891), Bismuth Oxychloride (CI 77163), Carmine (CI 75470), Red 6 (CI 15850), Yellow 6 Lake (CI 15985), Blue 1 Lake (CI 42090), Red 22 Lake (CI 45380), Red 30 Lake (CI 73360).

Clinique Sweets Pots - 04 Sweet Rose
Čo sa týka scrubu na druhej strane je tiež pomerne hutnej konzistencie a z balenia je potrebné ho trochu dolovať. Samotné čiastočky sú tvorené kryštálikmi cukru. To zabezpečuje, že samotný scrub dobre odstráni čiastočky odumretej pokožky pier. 

Čo mi na samotnom scrube vadí je jeho pigmentácia. Príde mi mierne zbytočné aby pigmentoval, nakoľko následne nastáva len tzv "joker efekt" toť farbu mám aj mimo línie pier, keďže logicky, si chcem pery vypeelingovať poriadne a nie iba stred pier. Takže následne musím použiť ešte obrúsok na odstránenie prebytočnej farby, ktorú scrub zanechá aj mimo línie pier. 
Samotné zloženie je prevažne tvorené cukrovými kryštálikmi, ricínovým olejom, jojobovým olejom. Aj keď zloženie nie je prírodné, som pomerne rada, že aspoň prvé tri zložky v najväčšom zastúpení sú pomerne neškodné. 

Sugar Scrub Ingredients: Sucrose, Ricinus Communis (Castor) Seed Oil, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Microcrystalline Wax\Cera Microcristallina\Cire Microcristalline, Isononyl Isononanoate, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cellulose, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax\Candelilla Cera\Cire De Candelilla, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Silica, Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil, Salvia Sclarea (Clary) Extract, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Caprylyl Glycol, Tocopherol Acetate, Ethylene/Propylene/Styrene Copolymer, Butylene/Ethylene/Styrene Copolymer, Pentaerythrityl Tetra-Di-T-Butyl Hydroxyhydrocinnamate, BHT. May Contain: Mica, Titanium Dioxide (CI 77891), Red 7 Lake (CI 15850), Yellow 5 Lake (CI 19140), Red 28 Lake (CI 45410), Red 6 (CI 15850), Yellow 6 Lake (CI 15985), Blue 1 Lake (CI 42090), Red 22 Lake (CI 45380), Red 20 Lake (CI 73360), Carmine (CI 75470), Red 33 Lake (CI 17200), Bismuth Oxychloride (CI 77163). 

Clinique Sweets Pots - 04 Sweet Rose
Celkovo musím produkt hodnotiť kladne, najmä vďaka jeho praktickosti. Jediné čo by som uvítala, keby Clinique spravil aj verziu nepigmentovanú. V prípade balzamu, mi pigmentácia neprekáža, ale v prípade scrubu je to úplne zbytočné až kontraproduktívne. Napriek tomu, musím povedať, že ak by som si mala vybrať, či je z tohto komba lepší balzam alebo scrub, tak určite scrub. A to aj napriek mojím výtkam voči pigmentácii. 

Čo vy? používate pred líčením pier nejaký balzam alebo špeciálny produkt?

Komentáre

  1. Ja som pokukovala po scrube na pery u Collistar, inak ma ta znacka nejako nelaka, ale toto maju ako jedni z mala. Sweet pots mam zaradene v kategorii "mozno raz", tiez by som ocenila nepigmentovanu veriziu. Inak pre licenim pier pouzivam balzam, aktualne nechtikovy Alverde.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. O tom peelingu na pery od Collistar viem, tuším od Tety z Prahy. Možno ho v budúcnosti vyskúšam, lebo ako ako píšeš, na peelingy na pery značky nejak zabúdajú.

      Odstrániť
  2. Tiez mam doma tuto makronku- Red velvet. Ale teda, asi som od toho cakala viac kedze je to Clinique. Balzam vobec nic, scrub je ok . Z toho balenia sa raz asi obesim,spatne sa mi do toho "leze". Lepsi peeling na pery je pre mna od elfu, v tycinkovej forme,to balenie vyzera ako ruz :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je možné, že zatiaľ oboje nemám až tak "vydlabané", tak sa mi ešte do toho lezie pomerne dobre. Uvidíme časom, možno ma tiež šľak trafí :D.

      Odstrániť
    2. Silvus ja to vydlabane nemam vobec a strasne na prd sa mi otvara , neviem , asi som bambava :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.