NYC - Get It All Foundation

Ahojte kozmetickí maniaci!

Dnešná recenzia bude zameraná znova na dekoratívnu kozmetiku a konkrétne na make-up. Musím sa narovinu priznať, že nepatrím medzi priaznivcov značky New York Color a po istých skúsenostiach som voči nej aj skeptická. Jediné, čo stále obkukávam v ich sortimente sú laky na nechty. 

Ako som sa teda dostala k ich make-upu v tyčinke? Na Youtube ho odporúčala Hanka z kanálu Pelican Beauty, ktorá má podobný typ pleti ako ja a veľmi ho chválila. A keďže Hanka má toho naozaj mnoho vyskúšaného, tak som dala na jej radu a make-up si kúpila. Lákal ma teda aj samotný fakt, že aplikácia make-upu v tyčinke je veľmi jednoduchá. 

NYC - Get It All Foundation - 001 Light

Tak som si tak jeden júnový deň nabehla do 101 drogérie a vybrala si tento make-up v tyčinke v najsvetlejšom odtieni 001 Light. Odtieň je podľa mňa skôr neutrálneho podtónu, aj keď na ruke sa môže zdať viac do žlta. 


NYC - Get It All Foundation - 001 Light

Textúra makeupu je jemne saténová a nie príliš púdrová a v samotnej textúre je cítiť, že je mierne silikónová. Make-up aplikujem priamo prostredníctvom tyčinky tak, že na tvári spravím pár čiar (ala Indián) a tie následne prostredníctvom flat top kabuki štetca zapracovávam do pleti. 

Napriek tomu, že som sa obávala, že tuhý make-up nepôjde dobre zapracovať len tak štetcom, tak tento make-up mi tieto obavy našťastie vyvrátil. 

Vľavo: Bez make-upu, Vpravo: S make-upom

Samotná krycia schopnosť tohto make-upu je stredná. Make-up prekryje červené a kritické miesta na pleti, ale zároveň znamienka nechá jemne presvitať a pleť nepôsobí ako pod nánosom masky. 

Ako som už naznačila, finish make-upu na pleti je jemne saténový. Neodporúčala by som ho na suchú pleť, vzhľadom k tomu, že má tendenciu trochu zvýrazňovať suchšie miesta na pleti a šupinky. 

Čo sa týka výdrže, nejde o make-up ktorý by bol dlhotrvácny a vydržal v perfektnom stave celý deň. Jemne sa vytráca v najkritickejších častiach tváre ako je nos, pod nosom, stred čela a brada. Avšak, musím pochváliť, že v mojom prípade pomerne slušne držal aj v letných horúčavách. 

Ale poďme ku krutej pravde a negatívam. Samotný make-up sa zase cenovo až tak nevyplatí. Máte ho tam naozaj malý špalek a pri dennom používaní vám môže vydržať maximálne v rozsahu 1-2 mesiace. 
Ďalším negatívom je, že pri jeho používaní som si všimla nejaké to zhoršenie pleti a samotného faktu, že sami póry začali upchávať. 

Takže moje záverečné hodnotenie je, že pokiaľ nie ste nároční na make-up a chcete nejaký pomerne lacný make-up z drogérie a vyhovuje vám tento typ aplikácie a nemáte problematickú pleť, tak do neho chodťe. Ja sa k nemu pravdepodobne vrátim len v prípade, že by som cieľene hľadala nejaký make-up napríklad na fesťák, stanovačku a nevadilo by mi, ak by sa prípadne s ním niečo stalo, nakoľko by ma veľa nestál. 

Aké skúsenosti máte Vy s lacnejšími make-upmi z drogérie?

Komentáre

  1. Ja som používala jeden čas od miss sporty nie tak drahej kozmetiky a bola som spokojná ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Alex ktorý konkrétne? Ja mám skúsenosti ešte s Essence a to bolo pomerne zlé a z tých z drogérie do 10 euro mi sadol akurát Rimmel Lasting Finish :). A ešte sa chystám na ten nový pipetkový od Catrice :D.

      Odstrániť
  2. Mne veľmi sedí Catrcie ale je pravda že na mastnú pleť to nebude ani omylom :) Ten nový som ešte neskúšla. Momentálne som sa vrátila k Afinitone od Maybelline ktorý považujem pre moju za asi najlepší lebo ho nemusím púdrovať a drží aj tak. Na seba som ešte nenašla tyčinkový make up ktorý by mi sadol. Mám veľmi suchú pelť a tie tyčinkové mi fľakatia a to som mala maxfactor aj elf.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som na strednej používala od Maybelline Super Stay v najsvetlejšom odtieni 05, aj keď bol ružový ako prasiatko a vôbec mi nesedel :D. Ale vlastnosťami nebol zlý, len moc nekryl :D.

      Odstrániť
  3. celkom pekne ti na pleť sadol :) aj krytie je skvelé...ja sa tiež tých lacnejších makeup-ov trošku obávam, a radšej idem síce do drogérkovej kozmetiky, ale z tých drahších, lebo tam mi makeup-y lepšie sedia..ale napríklad Catrice som používala veľmi dlho a bola som spokojná :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No tá výdrž je vždy poznať na tých lacnejších make-upoch a k tomuto by som sa aj vrátila, len to zhoršenie pleti ma úplne odradilo :/.

      Odstrániť
    2. Afinitone super kryje a je do žlta používam 03 - najsvetlejší a môže byť :) len neviem či na tvoj tip pleti - možno pre teba skôr ten matujúci....

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.