Airwick - Life Scents vonné vosky

Ahojte sviečkoví maniaci! 

Dnešná recenzia nebude zameraná na Yankee Candle, ale na novú radu voskov od značky Airwick. Pri tejto značke sme skôr zvyknutí na rôzne osviežovače vzduchu a sviečky, ktoré avšak nikdy neboli pre mňa niečím tak zaujímavé, že by som si ich za tú cenu pravidelne kupovala. 



Samotný voskový plát je podlhovastý a členitý, aby sa dobre jednotlivé dieliky vosku delili a dávali do aromalampy podľa požadovanej intenzity. Každý takýto plát obsahuje 6 dielikov a celý plát má 66 gramov. Cena sa pohybuje okolo 4 eur za celé balenie. 


Pri porovnaní s voskami Yankee Candle, kde jeden vosk má 22 gramov a cena sa momentálne pohybuje okolo 2,25 za jeden kus, sa tieto Airwick vosky oplatia omnoho viac. 
Jeden malý kúsok Airwick vosku uvolňuje vôňu asi cca 6 hodín, čo je celkovo 36 hodín intenzívne prevoňanej miestnosti. Pri Yankee Candle je to cca 7-8 hodín intenzívnej vône pri jednom vosku. Keď si to prerátame, pri rovnakej gramáži, je to u Yankee Candle iba 24 hodín intenzívnej vône, ale za sumu cca 6,75 eura, oproti 4 eurám za voskový plát Airwick. 

Taktiež tieto vosky idú bez problémov roztopiť v klasickej aromalampe na čajovky, nie je potrebná špeciálna elektrická aromalampa, ale ja sa musím priznať, že po nej pokukávam, pretože ma nebaví neustále dokupovať čajovky. 

Poďme si ale niečo povedať k samotným vôňam, ktoré som ja od Airwick vyskúšala. 


1. Vôňa maminho koláča
Túto vôňu vystihuje už samotný názov. Po rozpustení vosku v aromalampe sa miestnosťou šíri jemná vôňa vanilky a hrušiek. Podľa oficiálneho popisu hlavnými tromi zložkami tejto vône je vanilka, karamelizovaná hruška a mrvenička. Vôňa je veľmi intenzívna a vhodná na na jesenné a zimné obdobie, keď dodá tú správnu domácu atmosféru. 



2.  Radostné leto
Táto vôňa je pre mňa ideálna teraz na jar. Podľa popisu obsahuje tóny bielych kvetov, vanilky a sladkého melóna. Vo vôni veľmi cítiť sladký žltý melón. Trochu mi istými tónmi pripomína Aloe Water od Yankee Candle. Vôňa je veľmi intenzívna a prevonia mi celú izbu aj časť chodby. Za mňa túto vôňu odporúčam na jarné obdobie. 


3. Varené víno pri krbe
Ideálna vôňa na jesenné a zimné večery. Je jemne kyselkavá po varenom víne, ale zároveň je v tejto vôni cítiť horiace drevo v krbe. Doplnené je to korením a pomarančom. Podľa oficiálneho popisu obsahuje aj tóny klementíniek. Vhodná bude asi pre milovníkov korenistým vôní na štýl Home Sweet Home od Yankee Candle alebo jemne kyselkavých vôní ako Black Cherry alebo Cranberry Twist. 

Suma sumárum, vosky Airwick ma veľmi prekvapili. Áno oproti Yankee Candle voskom majú veľkú nevýhodu a to tú, že na výber nemáte z veľkého množstva vôní, ale pokiaľ chcete nejakou príjemnou vôňou prevoňať väčší priestor a nemáte potrebu skúšať nejakú špecifickú vôňu, tak tieto vosky sú na to skvelé. A myslím si, že stoja za skúšku u každej sviečko-maniačky. 

A čo vy? Postrehli ste tieto nové vosky v našich drogériách? 

Komentáre

  1. Hezký článek,mohu v té aromalampě rpzpouštět i Yankee vosky a ppluď ano,musí se dávat po částech??

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezký článek,mohu v té aromalampě rozpouštět i Yankee vosky a pokuď ano,musí se dávat po částech??

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.