Spotrebované #26

Ahojte kozmetickí maniaci! 

Ako som sľúbila, v tomto hektickom období budú aspoň pravidelne vychádzať spotrebovanci. Tento mesiac je to 21 spotrebovaných produktov a čo to aj z dekoratívky. 


1. Isana Gedanken Reise - Sprchová pena s mandľovým olejom 
Veľmi skvelá kúpa v maďarskom Rossmanovi. Z tuby najprv vytlačíte gél a po rozotretí za zmení na penu. Mala príjemnú jemnú sladkastú parfemáciu a skvele pokožku umyla bez pocitu vysušenia. Taktiež pomerne dlho vydržala, nakoľko moje skúsenosti s takýmito sprchovými penami boli také, že spotreba bola pomerne rýchla. Táto mi cca ten jeden mesiac vydržala. Plus cena pomerne priaznivá, keďže ide podobnú značku, ako je v DM-ke Balea. 

2. Radox - Feel Uplifted - Sprchový gél s grepom a bazalkou 
Radox sprcháče mám všeobecne rada, ale tento mal naozaj skvelú osviežujúcu letnú vôňu a odporúčam tento sprcháč všetkým milovníkom sviežich citrusových vôní. 

3. Johnson&Johnson - Levanduľové telové mlieko 
Jedno z mojich obľúbených telových mliek vďaka jeho ľahkosti a parfemácii, ktorá je príjemná a nie príliš vtieravá. Ak trpíte na suchú pokožku tela, tak toto mlieko nebude pre vás, pretože je veľmi ľahké a aj samotná hydratácia je veľmi slabá. 

4. Alverde - Samoopaľovacie telové mlieko 
Môj najobľúbenejší samoopaľovací produkt, ktorý je naviac aj prírodný. Používam ho celoročne na oblasť krku a dekoltu a v letnom období aj na oblasť rúk a nôh. Samozrejme, nejde o nejaký skvelý zázračný samoopalovák, ktorý by bol niečím "spešl" a pokiaľ by ste chceli výrazné letné opálenie, tak na to je tento samoopalovák prikrátky. Samozrejme má aj klasický samoopalovákový puch. 

5. Radox - Feel Revived - Sprchový gél s mandarinkou 
Ďalší zo série citrusových sviežich sprcháčov od Radox. Táto vôňa je trochu sladšia, ale napriek tomu príjemne citrusová a tiež ju môžem odporučiť všetkým milovníkom týchto sprcháčov. Pokiaľ ste ho ešte nemali v tejto parfemácii, tak teraz je vhodné obdobie, keď je táto vôňa v parných dňoch naozajstným osviežením. 

6. Cien Tekuté mydlo na ruky - White Blossom&Mandarin - Limitovaná edícia 
Znova tu máme niečo s mandarínkou a to limitovanú edíciu od Cien. Cien pravidelne prichádza s nejakými limitkami, niektoré sa podaria, iné zas nie. Toto je jedna z tých vydarených a koniec koncov, som nakúpila všetky parfemácie tekutých mydiel na ruky. Táto z nich bola tá najlepšia. Mydlo pokožku rúk nevysušovalo a zároveň intenzívne prevoňalo. Je možné, že v niektorých Lidloch ešte zoženiete pozostatky po tejto limitke, tak neváhajte. 

7. Cien Tekuté mydlo na ruky - Patchouli&Clove 
Tu je druhý zástupca z tejto limitky. Táto parfemácia bola trochu ťažšia a na môj vkus viac orientálna, ale na mydlo na ruky bola celkom obstojná a neprekážala mi. Avšak biele kvety a mandarínka vedú. 

8. Dermacol - Telový peeling - Vodný melón 
Tieto peelingy sú pomerne známe v blogosfére aj ja mám už niekoľké balenie a v lete si ho vždy rada kúpim nakoľko sa natieram samoopaľovákom vo väčšej miere a pokožka si vyžaduje dôslednejšie zbavenie odumretých buniek. Osobne táto parfemácia je na mňa príliš sladká a ovocná a radšej mám parfemáciu limetka a hrozno. 


9. Nuxe Paris Reve De Miel - Odličovací a čistiaci pleťový gél 
Naozaj skvelý čistiaci gél s medom, ktorý pleť krásne vyčistí bez zbytočného presušenia pleti. Keďže čistiaci gél je vhodný aj suchú pleť, tak naozaj odstraňuje zvyšky make-upu a nečistôt veľmi šetrne. Balenie má 200 ml, ale vzhľadom k pomerne hustej konzistencii ho je potrebné naozaj malé množstvo na jedno použitie. Do toho všetkého nevtieravá príjemná medová parfemácia a praktické balenie s pumpičkou. Ja rozhodne odporúčam a určite sa k tomuto "čistítku" vrátim. 

10. Balea - Odličovací olej 
Moja niekoľkoročná stálica v odličovacej rutine. Popravde už si ani neviem predstaviť odličovanie bez tohto oleja. Vždy pri odličovaní si napumpujem tak 4 pumpičky do dlane, trochu zmiešam s vodou a následne už aplikujem na pleť, kde táto emulzia rozpúšťa make-up. Ide síce o olej, ktorý zanechá jemný mastný film, ale následne hneď používam ešte čistiaci gél a gumovú kefku a dočisťujem pleť. Naozaj skvelý pomocník na to, ako sa zbaviť väčšiny make-upu na pleti. 

11. Balea - Gél na nedokonalosti na lokálne použitie 
Tento gél som používala lokálne na vyrojené akné a pupienky. Nejde o žiadny extra zázrak, ktorý vám zrazu cez noc vysuší pupienok, ale pomáha zmierňovať celý ten priebeh a jemne vysušuje problematické miesto. Zázraky za jednu noc od toho nečakajte, ale je to fajn produkt za tie peniaze a ja už mám druhé balenie. 

12. Reipinol´A - Plátená maska - Mulberry Brightening Facial Mask 
Celkom príjemná plátená maska, ktorá dodala pleti extra hydratáciu. Nejaké rozjasnenie pleti alebo zázraky po nej nečakajte, ale ako extra hydratácia pre pleť po nejakom cestovaní, pobyte pri mori ale len tak, raz do mesiaca je táto maska fajn. Viac som sa o tejto maske rozpísala v rámci článku. 

13. Nonique - Anti-ageing pleťová voda 
Najlepšia pleťová voda, ktorá už bohužiaľ u nás nie je bežne dostupná. Obsahuje množstvo aloe vera šťavy vďaka ktorej skvelej pleť vyčistí bez zbytočného vysúšania pleti. Pre mňa najlepšia pleťová voda ktorú som zatiaľ vyskúšala a keď pôjdem do Maďarska určite si zo dve balenia zase vezmem.

14. Ebelin - Jednorázové utierky na tvár 
Pomerne zaujímavý produkt, ktorý je vhodný najmä pre problematickú pleť, ktorá je náchylná k nedokonalostiam. Tieto papierové utierky sú veľmi praktické, pleť s nimi jednoducho utriete a následne utierku vyhodíte. Avšak, tá cena za 20 kusov je pomerne vysoká a tá kvalita samotných utierok sa veľmi nelíši od klasických kuchynských utierok, takže ja tieto utierky neodporúčam a radšej si kúpte dve rolky kuchynských utierok. 

15. Ichtoxyl 
Ichtoxyl je u mňa už dlhoročnou stálicou. Ide o tmavú mastičku s obsahom ichtamolu, ktorý je predovšetkým určený na rôzne kožné problémy ako je napríklad plienková dermatitída. Avšak, samotný ichtamol je skvelý v tom, že urýchľuje celý ten proces ktorým vám prechádzajú pupienky. Buď ho cez noc zmierni a na pleti je minimálne badateľný alebo takpovediac napomôže pupienku "dozrieť" a ten ide veľmi ľahko vytlačiť a celý proces je tým zrýchlený s tým, že sa s pupienkom netrápite niekoľko dní, keď následným začervenaním vám ostáva nepekná jazva. Za seba odporúčam, vydrží vám dlhú dobu. Ja ho vyhadzujem pretože mu padla expirácia. 

16. Carmex 
Myslím, že o Carmexe sa už nemusím veľmi rozpisovať. V tejto tyčinkovej verzii ho zbožňujem najviac a je to za mňa najlepší mentolový balzam na pery. 


17. L´oreál Paris - True Match Make-up - odtieň N.1 
Konečne jeden z make-upov z drogérie, ktorý je svetlý odtieňom a pomerne skvelý. Síce nejde o make-up ktorý by vám spravil úplne skvelú pleť, má trochu tendenciu cestovať po pleti pokiaľ ho nezapúdrujete, ale za mňa spolu s make-upom od Dermacolu jeden z najlepších z drogérie. Ide o pomerne klasický make-up, ktorý vytvára jemný rozjasnený efekt, ale napriek tomu, že mám mastnú pleť bol tento make-up skvelý a necítila som sa ako diskoguľa. Ak ho už budete kupovať, odporúčam ho kúpiť so zľavou. Ja už mám ďalšie balenie do zásoby kúpené práve v zľave. 

18. Avon - Báza pod očné tiene 
Najlepšia báza v tejto cenovej relácii. Skvelá, skvelá, skvelá. Pre mňa úplne porovnateľná napr. s bázami od Urban Decay a úplne prekonáva napr. bázu od Estée Lauder. Fungovala mi so všetkými tieňmi, či už drogérkovými Essence, Catrice, Maybelline Color Tattoo, s Colour Pop, so Sleekom, s Urban Decay, Chanelom aj so Charlotte Tilbury. Naozaj odporúčam, pokiaľ máte mastné viečka a hľadáte niečo účinné a zároveň za to nechcete vyhodiť majland. 

19. Manhattan - Korektor 
Ďalší z produktov pri ktorom mi je ľúto, že u nás nie je dostupný. Naozaj skvelý korektor, ktorý prekonal u mňa aj známy Maybelline Fit Me, nakoľko kryje rovnako, ale má omnoho menšiu tendenciu zaliezať do vrások. Je to krásne svetlý odtieň vhodný pod oči, má stredné krytie a vydrží celý deň. Takže ak ho niekde v zahraničí zbadáte, neváhajte ho vyskúšať. 

20. Essie Top Coat - Good To Go (miniatúra) 
Ak hľadáte skvelý top coat, tak Essie Good to go je jeden z tých najlepších. Funguje skvele nielen s Essie lakmi a pri niektorých lakoch sa postaral o výdrž až 7 dní, keď som viacmenej odlakovávala už nechty pre nepekné odrasty. Naozaj odporúčam a ak už kupujte ich vo výhodnych setoch spolu s Essie lakmi. 

21. Catrice - Top Coat - Ultra Stay Gel Shine 
Tiež skvelý top coat, ale ak ho mám porovnať medzi drogérkovými, príde mi, že ten známy gelový top coat od Essence je trochu lepší a odporučila by som vám radšej ten. 

To je celé júnové spotrebované a je toho zase riadna nálož. Do komentárov mi napíšte vaše tipy na pleťovú vodu bežne dostupnú u nás, ktorá naozaj s pleťou niečo robí sa tiež vašu osvedčenú bázu pod očné tiene. 

Komentáre

  1. Ja mám veľmi rada tieto články :) Ten Dermacol peeling už musím skúsiť! Rovnako ako sa musím konečne pozrieť na Nuxe, pretože ma táto značka veľmi zaujíma, no ešte som od nich nič nemala :D

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.