Clinique Superprimer

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Na začiatok článku Vám chcem popriať všetko dobré v novom roku :). Síce až vo februári, ale články dlhšiu dobu nevychádzali. Ja už mám síce v pláne niekoľko recenzií na produkty, ktoré používam dlhodobo, aj tak by ma zaujímalo, či by ste mali záujem o článok v ktorom by som zosumarizovala moje objavy za rok 2017. Určite mi dajte vedieť do komentárov. 

Avšak, dnes som si pre Vás pripravila recenziu na jeden primer, ktorý už testujem vyše roka a rada by som sa s vami podelila o moju skúsenosť s ním a najmä to, či samozrejme stojí za to. 

Značka Clinique ma isté obdobie veľmi zaujala a taktiež ich primer. Popravde nehľadala som v danom čase nejaký primer, ktorý by matoval, ale mierne vyhladil póry ale najmä predĺžil trvácnosť makeupu na kritických miestach na pleti. 
Práve vtedy mi celkom padol do rany Superprimer od Clinique, ktorý je univerzálny primer a za pomerne prijateľnú cenu. 
Tento univerzálny primer je narozdiel od iných od Clinique bezfarebný na pleti, tie ostatné sú rôzne sfarbené s účelom potlačiť farebné diskolorácie na pleti. 
Výhodou je, že ako je to u Clinique zvykom, nie je tento primer nijak parfémovaný a mal by byť vhodný aj pre typ pleti so sklonom k alergiám. 


Konzistencia samotného primeru je jemne krémová a mliečna, čo zaručuje, že textúra primeru nie je až natoľko silikónová na omak, ale zároveň pomerne hydratačná. Vďaka tejto textúre sa skvelo nanáša a zapracováva prstami do pleti a vytvára veľmi ľahučký film na pleti. Jeho výhodou je aj to, že je nekomedogénny. 

V zložení sa nachádza aj niekoľko antioxidantov, ktoré majú chrániť pleť pred vonkajšími vplyvmi, čo je pomerne plusom pre tento primer. 

Ingredients: Water, Dimethicone, Cyclopentasiloxane, Polysilicone-11, Silica, Dimethicone Silylate, Sucrose, Isopentyldiol, Algae Extract, Saccharide Isomerate, Hypnea Musciformis (Algae) Extract, Gellidiela Acerosa (Algae) Extract, Caffeine, Poria Cocos Sclerotium Extract, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Extract, Vitis Vinifera (Grape) Fruit Extract, Sodium Hyaluronate, Scutellaria Baicalensis Root Extract, Laminaria Saccharina Extract, Morus Bombycis (Mulberry) Root Extract, Amorphophallus Konjac Root Powder, PEG-10 Dimethicone, Polysorbate 20, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, HDI/Trimethylol Hexyllactone Crosspolymer, PEG/PPG-18 Dimethicone, Laureth-7, Stearyl Dimethicone, Butylene Glycol, Polyethylene, Isododecane, Acrylates/Ethylhexyl Acrylate Copolymer, Laureth-21, Caprylyl Glycol, Tocopheryl Acetate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Triethoxycaprylylsilane, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol. May Contain: Titanium Dioxide, Mica, Bismuth Oxychloride, Iron Oxides.

Čo sa týka jeho účinkov, nečakajte nejaké extra vyhladenie pleti, ktoré vám vyplní všetky póry a vrásky. Popravde, čo sa týka aj samotného predĺženia výdrže make-upu, nezaznemenala som nejaké extra účinky. Popravde, tento primer používam prevažne, ak sa mi vyskytne niečo suchšie na pleti, napríklad v okolí nosa a viem, že následne keď nanesiem make-up, tak sa v týchto miestach zrazí a tento primer to ako tak spasí a ten výsledný efekt nie je na týchto miestach až tak tragický. Proste uľahčuje mi nanášanie a rozotretie make-upu v problémových suchých partiách tváre. 

Je pravda, že v zahraničných kuloároch je tento primer veľmi chválený, mne však na moju pleť (mastná, miestami problematická) nie je niečím nevyhnutným. Pre pleť normálnu a suchú to môže byť skvelý spoločník na každodenné používanie na denný krém. Pre mňa nemá až také benefity, nakoľko moju pleť nezmatňuje a ani mi nepredĺži výdrž make-upu, neprekryje póry. 

Suma sumárum, na záver môžem povedať, že nejde o zlý primer, ženám so suchšou pleťou ho určite odporúčam vyskúšať. Ja ten svoj určite spotrebujem, ale je pravda, že nemám potrebu si ho znova zadovážiť a poohliadnem sa po primeri inde. 

Ak máte nejaké tipy na fajn primery pre mastnú pleť, tak určite píšte do komentárov. 

Komentáre

  1. V živote som vyskúšala len dva primery - Catrice v tej bielej tube na mastnú pleť, ktorý bol skôr ako taký krémik, ale s mojou pleťou spolupracoval a nerobil jej zle ani na dennej báze a Satin base od Dermacol, ktorý ale používam len na nejaké príležitosti, lebo sa obávam toho prísunu silikónov. :) Tento od Clinique vyzerá fajn, ale asi by som z neho nebola tiež nadšená..
    Aj tebe všetko dobré a článok by som si rada prečítala. :)

    deerly lost / blog instagram

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa musím priznať, že s Clinique mám jednu dosť zlú skúsenosť, kvôli ktorej sa už na ich produkty pozerám dosť skepticky... Navyše keď aj ty píšeš, že tento primer nie je nič svetoborné, asi by mi ani len nenapadlo sa na neho ísť pozrieť :( Ďakujem za názor! :)

    Candy | C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Článok o objavoch za rok 2017 by určite potešil a inšpiroval :)
    A čo sa týka báz pod make-up...mám mastnú pleť,vyskúšala som ich síce len pár no viem ti povedať jednoznačne jak najhoršiu tak zatiaľ najlepšiu skúsenosť a paradox je,že ide o rovnakú značku.A to Dermacol...Matt control make-up base určite áno , zato dosť ospevovaná Satin make-up base mne osobne opakovane nesadla,vždy som sa po nej vyhádzala a celkovo nezaznamenala som žiadny efekt,oproti Matt control ktorá mi vyplní vrásky,póry,zmatní ale nevysuší aj trvácnosť make-upu je lepšia,menej sa lesknem a dlhšie mi na pleti drží.A to som ju kúpila ešte vo výpredaji za 4eurá,takže spokojnosť! :D
    P.S.práve mám pred sebou "ešte" 2 okienka v Clinique kalendári a už sa neviem dočkať keď to začnem všetko skúšať! :)
    P.S.2 píšeš veľmi dobre a o zaujímavých produktoch,články by mohli vychádzať častejšie... :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som zatiaľ primer nenašla ani ich nejako extra nepoužívam. Na lepšiu výdrž make-upu používam skôr púdre a fixačné spreje. Podkladovú bázu som mala iba jednu, bola fest silikónová a nerobila mi s make-upom nič.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.