Nový koncept blogu a témy

Ahojte kozmetickí maniaci!

Hlásim svoj návrat na scénu. Tak nejak sa mi podarilo upratať môj život po skončení školy, najmä pracovnú a osobnú sféru a tak sa mi zažiadalo, že znova sa pustím do môjho blogového koníčka. 

Prestavba blogu je stále v procese a stále je to len "proforma", ale žiada sa mi už vydať nejaký ten článok. Najmä, mám potrebu tak nejak prebudovať blog aj v tom, že nechcem robiť len suché recenzie na jednotlivé produkty (aj keď, aj také chystám), ale chcem sa viac zamerať na komplexné recenzie ako používam kozmetiku a na moju kozmetickú rutinu. 

V článkoch by som rada bližšie rozobrala jednotlivé aktívne látky, ktoré momentálne používam, akú kozmetiku používam z hľadiska zloženia a aký má vlastne efekt na moju pleť. Možno by som chcela niektorými článkami aj načrtnúť finančný rozmer, čo sa týka kozmetiky a ako nevyhadzovať peniaze za zbytočne predraženú kozmetiku bez účinných látok. 



Neviem povedať, ako často by som chcela články vydávať, ale chcela by som, aby boli kvalitne spracované, s množstvom informácií, ale zároveň písaných laicky a jednoducho, aby ste ako čitatelia neboli presýtení informáciami.

Takže verím a dúfam, že sa vám toto znovuzrodenie a refresh blogu bude pozdávať. 

Bilberry Day


Komentáre

  1. Jeeej tak to bude super sa dozvedieť čo si radšej kúpiť a čo nie:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super, tesim sa. Uz mi Tvoje clanky chybali. Skusala si ten vitamin C, ktory je na fotke? Ja o nom prave idem pisat recenziu, ale u mna to bola katastrofa.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, kedy sa mozeme tesit na dalsie clanky?

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.