Balea - recenzia - starostlivosť o nohy

Ahojte ľudia :).

Dnešný príspevok bude o starostlivosti o nohy, ktorá je podľa mňa celoročne dôležitá ale predsa len v lete je ešte dôležitejšia nakoľko svoje nohy oveľa viac ukazujeme svetu a taktiež sa nám viac potia, čím už som veľmi načrtla tému dnešného článku. Tak poďme na to.

Prvým dnešným produktom bude hydratačná výživná pena na nohy od Baley. Keďže mi tak nejak dochádzali zásoby nejakých tých krémov a masiel na nohy vydala som sa do drogérie s tým že si kúpim starú známu klasiku krém na nohy s ureou od Baley. Ale osud to zariadil inak a mňa zaujala v regále táto pena, tak šup skončila v košíku. Obsah má 100 ml a vyšla ma nejak do troch eur.

Ale poďme teraz k jej vlastnostiam. Pena je fakt penou, na prvý pohľad nerozoznateľná napr. od peny na holenie ale táto má skvelé hydratačné vlastnosti. Obsahuje na druhom mieste ureu a potom niekde ďalej v zložení bambucké maslo. Áno zloženie nie je nejaká úplne prírodná mňamka ale produkt robí to čo má. Pena sa krásne rozotiera a rýchlo vstrebáva a nohy krásne vyživí a zjemní.


Moje zhodnotenie je že je to taká odľahčená verzia Balea klasického krému na nohy s ureou, ktorý je vhodný na noc keď si ho natriete natiahnete ponožky a do rána máte krásne zjemnené a vyživené chodidlá. Táto pena je vhodná najmä ľuďom ktorý nemajú radi napr. práve mastný pocit po väčšine hutných krémov na nohy. Ja osobne ju používam najmä cez deň a ráno pretože potom nemám taký ten pocit že sa kĺžem celý deň v ponožkách :D. Takže pokiaľ máte suché nohy aj cez deň a nechcete čakať až do večera na vašu mastnú záchranu suchých nôh tak odporúčam vám vyskúšať túto penu.


Druhým produktom ktorý som si obľúbila je Balea deo sprej na nohy s vôňou červeného pomaranča a mäty. Používam ho posledné dva mesiace a chválim si ho. Rada nosím tenisky aj v lete a človeku sa často v nich potia nohy. Keďže ide o deo sprej, logicky, nezabráni poteniu ale čo mne vyhovuje, že keď sa človek po celom dni vyzuje neovanie ho vôňa čo vás dá do delíria :D. Taktiež oveľa menej často musím tenisky zvnútra sprejovať deo sprejom do upotených tenisiek. Takže za mňa celkom fajn produkt ktorý účel pre mňa spĺňa.


Tak to bola dnešná rýchla recenzia na mojich letných pomocníkov čo sa týka starostlivosti o nohy.



A čo vy máte skúsenosť s niektorým z týchto výrobkov? Aké sú vaše "sväté grály" čo sa týka letnej alebo aj celoročnej starostlivosti o nohy?

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Niečo takéto by som potrebovala! Ďakujem za tip :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si zatiaľ obe pochvaľujem a to som vlastne od nich veľa neočakávala takže odporúčam vyskúšať :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.