Lakovacie okienko #1

Ahojte. Takže dnes som si pre vás pripravila prehľad lakov ktoré som nosila poslednú dobu. Je to tak pre vašu inšpiráciu a zároveň pri každom laku spravím aj takú mini recenziu. Pod všetky laky používam Rimmel Nail Nurse a ako top coat zase Sally Hansen Insta Dri.

Orly - Sweet Tart
1. ORLY - Sweet Tart 
Ide o prírodnejší lak na nechty, ktorý neobsahuje všetky tie toxické škodlivé látky. To samozrejme spôsobuje že je aj trochu viac tekutejší a gelovejší. Na fotke som si dala 2 vrstvy tohoto laku ale ak máte dlhšie nechty chcelo by to určite tri. Lak som kúpila v Brnenskej Sephore a stál ma okolo 350 Kč čo je podľa mňa super cena na to že je ho až 18 ml. Výdrž približne 3 dni.


Calvin Klein - Bright Fuchsia
2. Calvin Klein - Bright Fuchsia
Ide o lak ktorý sa mi podarilo zohnať vo výpredaji v MY Tesco na Kamennom námestí v Bratislave asi za 3 eurá. Bola som veľmi zvedavá, aká bude kvalita, plus farba sa mi veľmi páčila tak som ho vzala. Pri tomto laku sú potrebné 2 vrstvy. Objem je 10 ml. Výdrž v peknom stave je dva dni, tretí deň už trochu s odretými špičkami.

Rimmel 60 seconds - 323 Don´t Be Shy 
3. Rimmel 60 seconds - 323 Don´t Be Shy 
Ide o veľmi podobnú farbu ako bol CK, ale táto má studenší podtón. Mne sa ho podarilo uloviť za 1 euro v 101 drogérii, kde často mávajú zľavu na rôzne laky. Pri tomto laku mi stačí len jedna vrstva. Objem má 8 ml. Výdrž cca tiež 3 dni.


Rimmel Salon PRO Kate - 701 Jazz Funk
4. Rimmel Salon PRO Kate - 701 Jazz Funk
Narozdiel od predošlých ide o teplú ružovú farbu, ktorá ide jemne do korálovej. Znovu sa mi ho podarilo zohnať v 101 drogérii za výpredajovú cenu okolo 1 eura. Sú potrebné dve vrstvy, pretože lak je omnoho gelovejšej konzistencie ako hore uvedený kolega z rady 60 seconds. Objem má 12 ml. Čo sa týka výdrže taktiež na mojich nechtoch dá maximálne 3 dni. 

Máte skúsenosti s niektorými s týchto lakov? Kľudne napíšte aj ak ich máte v iných odtieňoch alebo kľudne napíšte hocičo aj ako sa máte :D. 

Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS 

Komentáre

  1. Ta 701 od Kate je skvělá, asi se na ni zajdu mrknout.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Všechny laky vypadají nádherně! :) Já miluju laky od Rimmel London, jsou to asi ty jediné laky, které používám :)

    anotherdominika.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ich mám tiež od Rimmelu najviac. Mám aj nejaké Essie ale popravde tie od Rimmel mi prídu aj lepšie. Essie má výhodu že majú krásne farby, a pri Rimmel je ten výber farieb slabší.

      Odstrániť
  3. Ta poslední barvička je moc krásná - mám z této řady temně tmavě modrý lak a je super :)


    ♥ Kosmetické recenze ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nečakané nákupy sú vždy najlepšie, presne ako pri kúpe toho laku :D a ešte keď sú zľavy :D

      Odstrániť
  4. Přesně ten od Rimmel jako máš ty mám taky a lakuju si s ním nehty v létě snad v jendom kuse. A potom se divím, že mám skoro na všech fotkách růžové nehty :D Ale on je prostě nejlepší ♥ Já ani jiný než rychleschnoucí mít nemůžu :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja našťastie nemám veľa tých "pomalyschnúcich" ale tiež sa už snažím dávať prednosť overeným lakom a špekulujem málokedy pri kúpe :D

      Odstrániť
  5. Tie Orly laky už musím konečne tiež vyskúšať! :) A inak sa mi veľmi páči farba toho Rimmelu 60s :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie Orly sú dobré, ale z mojej skúsenosti vydržia rovnako ako Rimmel, tak skôr dávam prednosť práve im :). Ale určite vyskúšaj, ja som tiež bola na ne zvedavá tak mám dva, ten druhý bude v ďalšom článku :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.