Lakovacie okienko #2

Ahojtee. Dnes tu mám pre vás Lakovacie okienko 2. Snáď sa vám článok bude páčiť :). 


Orly - Terracotta 
1. Orly - Terracotta 5,3 ml
Lak som si kúpila keď prvýkrát k nám do Dm drogerie zavítali laky od Orly. Vybrala som si tento ružovo korálový odtieň, pretože takéto farby mám rada a najviac sa mi páčil z ponuky. Ide o tú zmenšenú verziu Orly lakov. Čo sa týka lakovania, mne osobne na moje krátke nechty stačí iba jedna vrstva, takže veľa laku nespotrebujete aj keď má objem len okolo 5 ml. Výdrž veľmi závisí od kvality vašich nechtov, čo budete robiť, aký použijete base a top coat. Stalo sa mi raz že mi vydržal len jeden deň a keďže som na druhý deň robila náročnú prácu asi pre každý lak tak sa mi na ukazováku odlúpol. Ale obvykle mi vydrží 3-4 dni. 


Nails Supreme 
2. Nails Supreme 4,8 ml
Tento lak som dostala do tety, ktorá ho kúpila pravdepodobne niekde v drogérke v Írsku. Išlo o laky ktoré boli šróbovacie, pričom na druhej strane boli nalepovacie kamienky, ktoré som ale ja odšróbovala a nechala na iné účely. Ide v podstate o laky určené na nail art. Vo vrchnáku teda nájdete ihličku na vytváranie rôznych vzorov na nechty (tú som vám aj odfotila). Názov odtieňu som nenašla ale vidíte že ide o takú barbie ružovú (aj keď takú nemusím veľmi :D) táto sa mi na mojich nechtoch páči. Výhodou laku je aj to že stačí iba jedna vrstva a lak pekne prekryje. Čo sa týka výdrže je to tiež okolo 3 dní, čo mne postačuje :). 

MIYO - Summer 
3. MIYO - Summer - 8 ml
Ide o trošku menej výraznú verziu Terracoty od Orly, čiže znova taká letná ružovo-červeno- korálová farba. Lak som dostala darom od mamy, takže neviem kde sa dá kúpiť, ale marí sa mi že som tieto laky voľakedy videla v Teta drogérií, ale bohužiaľ sa už asi nedajú dostať, čo je celkom škoda, mali celkom veľký výber farieb a kvalita sa mi nezdá nejaká zlá za tú cenu. Na moje krátke nechty stačí z tohto laku iba jedna vrstva a také laky mám najradšej lebo lakovanie netrvá potom večnosť. Čo sa týka výdrže, záleží od stavu vašich nechtov, pokiaľ ich mám nejaké viac rozštiepené vydrží len dva dni, keď sú v lepšom stave sú to tri dni. 


L´oreál - Flamingo Pink
4. L´oreál - Flamingo Pink - 5 ml 
V tomto prípade ide o veľmi gélovú konzistenciu laku. Kupovala som si ho asi pred dvomi rokmi v lete (čo je aj vidieť, keďže je viac ako polka preč :D). Sú potrebné minimálne dve vrstvy keďže je taký priesvitný gelovitý, ale rýchlo schne. Bohužiaľ ani fotoaparát nezachytil aká je to až krikľavá ružová. Čo sa týka výdrže, mne vydrží okolo 3 až 4 dní.

Ja osobne z tejto štvorice mám najradšej Nails Supreme, aj keď je to pre mňa neznáma značka, ale proste tú farbu môžem.
Napíšte mi, ktorý z týchto štyroch sa páči najviac vám, prípadne či niektorý z nich aj máte. :) 


Fotím na: Canon PowerShot SX130 IS

Komentáre

  1. Pání, nemůžu se rozhodnout, která barva se mi líbí víc, ale asi vítězí Orly :-ú

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Orly je aj celkom držák, pokiaľ sa dá base coat a top coat a všetko sa nechá správne vyschnúť :) Za mňa lepší aj ako niektoré odtiene od Essie :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.