Yankee Candle #4

Ahojte. Tak dnes som si pre vás pripravila ďalšiu recenziu na moje milované vosky od Yankee Candle. Sviečkam príliš neholdujem, nakoľko vosk mi naozaj prevonia celú miestnosť a to sviečka nedokáže.

Yankee Candle - Aloe Water, Cassis

Aloe Water
Ide o veľmi sviežu a intenzívnu vôňu. Vôňa mi naozaj pripomína nejakú kozmetiku s aloe a má taký sladkastý podtón. Vosk krásne prevoňal celú izbu a dokonca aj chodbu. Avšak vôňa sa skôr hodí na leto ako teraz na jeseň, ale aj tak mi veľmi vyhovovala a určite sa k nej vrátim keď ju niekde uvidím vo forme vosku :).


Cassis
V tomto prípade má ísť o vôňu čiernej ríbezľe. Bohužiaľ tento vosk ma sklamal. Nebol príliš intenzívny a tiež som ho nejak nevedela identifikovať. Proste ide o veľmi zvláštnu neidentifikovateľnú vôňu, ktorá ma nezaujala. Má trochu kyslastý nádych a viac o nej povedať ani neviem :D. 

Yankee Candle - Season of Peace, Lavender
Season of Peace
Ide o veľmi jemnú a sladkastú vôňu, ktorá mne osobne nepripomína zimnú vôňu ale veľmi mi pripomína ďalšiu vianočnú vôňu od Yankee a to Angel´s Wings. Vôňa je veľmi jemná a neprevonia úplne celú izbu, ale v prípade tejto vône mi to až tak nevadilo. Vo sviečke by som si ju nekúpila, ale ak by som ju niekedy videla ešte vo vosku tak si ju kľudne znova kúpim. 


Lavender

Kto  má rád levanduľu, ten si príde na svoje. Na mňa bohužiaľ ide o intenzívnu vôňu, ktorá mi ani nevadila svojou intenzitou ale stále som z nej mala pocit ako keby som práve vydrhla kúpeľnu a cítila čistič na kúpeľne. Ale vonia to ako levanduľa ale som proste zistila že ja a levanduľa sa asi čuchovo nekamarátime :D. 

Tak to je dnešná rýchla recenzia voskov, ktoré som pálila poslednú dobu. Ako vidíte polku z nich som si obľúbila a tá druhá sa už asi v mojom pomyselnom "košíku" nevyskytne. 
Akú máte vy skúsenosť s týmito vôňami?

Komentáre

  1. Už jsem přemýšlela o koupi těchto vosků, lákají mě ty vůně :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa snažím teraz čo najviac ich vyskúšať :D. Ale je u nás biedny výber teda. A z eshopu sa mi objednávať nechce.

      Odstrániť
  2. Tiež ich mám rada a tieto malé vonné vosky úplne perfektne prevoňajú celú skriňu! Mrzí ma jedine, že nie sú vyrobené z prírodných voskov. Čo som si inak aj pôvodne myslela, kvôli tej vysokej cene... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No bohužiaľ prírodné nie sú :(, len sa chvália tým že sú vosky v potravinovej kvalite. Ja tiež preferujem vosky. Mám teraz už štvrtú sviečku a to strednú a necítim riadne ani tú, zatiaľ čo vosky vždy. Takže pre mňa kupovanie tých veľkých sviečok ďalej by bolo vyhadzovanie peňazí a čuchový zážitok žiadny :D.

      Odstrániť
  3. Já narozdíl od tebe levanduli mám ráda, zrovna teď ji vypaluji :-) Jinak mám ráda dřevité vůně.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To bude asi tým. Ja som skôr na púdrové a koláčikové :D.

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem za koment :). No už sa cítim ja ako jediná vadná že mne až tak nesadol :D.

      Odstrániť
  5. Vosky som ešte neskúšala, ale čím ďalej tým viac som nalomená tomu, vyskúšať ich!
    Another.day.with.Hana

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja ti radím vyskúšať ako prvé teraz vianočné, čo budú tie skvele dotvoria atmosféru :)

      Odstrániť
  6. Z těchto jsem zkoušela season of peace. Jsem spíš na ty bílé, krémové a pudrové vosky :) Jinak abych si zapamatovala všechny co jsem měla, tak si tu nálepku lepím do sešitu a píšu k ním jak moc mi voněla a tak :)

    Debi z blogu DebiElova

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jééé ty si môj človek. Aj ja si tie nálepky lepím do zošitu :D aby som vedela, ktoré vône mi sedeli :D. A tiež som viac na púdrové alebo potom také tie koláčikové a vianočné :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.