Vulmmed - Olivový olej

Ahojte. Tak dnes som si pre vás pripravila dlhšie plánovaný (ale veľmi krátky) článok na tento čistený olivový olej. Podarilo sa mi ho ukoristiť ešte v lete, keď ho DMko uviedlo do sortimentu. Využiť som ho chcela najmä na suché miesta a ekzém. 



Samotný olej je v obyčajnej plastovej fľaštičke a nemá nejaký špeciálny dávkovač. Olej je žltej farby, ako sme zvyknutí aj pri klasickom olivovom oleji do kuchyne. 



Čo sa týka účinkov samotného oleja, olej krásne premastí. Ja osobne ho používam na lakte a kolená a občas aj po holení. Niekedy ho dokonca používam na premastenie suchej pokožky hlavy, olej nechám cez noc pôsobiť a ráno si vlasy umyjem a pokožka hlavy je do rána krásne vyživená a nie je suchá. 




Olej za seba určite môžem doporučiť, najmä maniačkam do olejov a tento je naozaj čistý olivový olej, bežne dostupný v drogérii aj za celkom prijateľnú cenu. 

A čo vy, máte radi oleje čo sa týka starostlivosti o pleť? 

Komentáre

  1. Tak po tomto oleji sa pozriem ;-). Čoraz viac ma oleje bavia. Teraz zbožňujem kokosový olej od Shoaphorii vo vôni oriental night ktorá je úžasná. A na túto celkovú značku chistám aj článok lebo nie všetci ju poznáme...(no ja ju tiež nepoznám o dve storočia skôr kedy sa ešte nevyrábala ;-D) No už so ju a jej výrobky stihla dostatočne preskúmať :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak na recenziu na Soaphoriu sa teším :). Je mi to sympatická značka a navyše slovenská len u nás nie úplne dostupná, tak aby som vedela keď zase nabudúce pôjdem do Nitry že čo od nich vyskúšať :).

      Odstrániť
  2. Já mám oleje ráda, ale osobně radši používám mastnější krémy a oleje jen na vlasy, protože mi i tak vždy olej někde ukápne, tak v tom mi přijde krém praktičtější i když je teda taky mastný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V tom máš teda pravdu, ale napr. tento je trochu hustejší tak nemá tendenciu hneď utekať pomedzi prsty :D

      Odstrániť
  3. Och, mňamka! Toto potrebujem, vlásky sa potešia :) Mám hľadať normálne pri vlasovej kozmetike, alebo niekde po bokoch predajne ako sú tie potraviny a čaje a takéto hovadiny? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Donny, kukni medzi detskú kozmetiku, tam som ho našla vedľa rôznych púdrových zásypov :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.