Weleda - Rakytníkový sirup

Ahojte. Dnes tu mám pre vás recenziu na výrobok ktorý mi zaslala Weleda (za čo im veľmi pekne ďakujem). Viete už z mojich recenzií že mám rada prírodnú kozmetiku a medzi ne patrí aj značka Weleda, takže som spoluprácu veľmi rada prijala. A dnes si zrecenzujeme výrobok, ktorý som si sama vybrala z ponuky Weledy a ide o Rakytníkový sirup bez cukru. 



Výrobok som testovala istú dobu a recenziu prinášam až teraz, keďže ide o Rakytníkový sirup bez cukru, ktorý obsahuje vysoké množstvo vitamínu C a má posilovať imunitu. 

Samotný sirup je v sklenenej fľaši a má jednoduchý dávkovač. 



Dávkovač je praktický nakoľko pomocou neho veľmi ľahko dostanete sirup von z fľaše (hurá žiadne kvapky). 


Samotný sirup je oranžovej zakalenej farby, typickej práve pre rakytník. 



Mne osobne teda sirup veľmi nechutil, na druhú stranu pokiaľ ide o výživový doplnok na podporu imunity, tak to dokážem prežiť, rovnako ako pri liekoch. 

A mal tento sirup nejaké účinky? Ja som od neho popravde dosť očakávala a pravidelne ho užívala. Bohužiaľ, napriek tomu, že som ho užívala som nakoniec ochorela. Preto je mi ťažké povedať verdikt o tom, či je, alebo nie je účinný. Myslím, že užívanie takéhoto produktu si vyžaduje dlhšiu dobu ako len užívanie jednej fľaše. Na druhú stranu som očakávala, že trochu zlepší priebeh choroby keď ho budem užívať počas choroby, čo sa čiastočne stalo, choroba ma rýchlo prešla, ale napriek tomu, že ide o doplnok na podporu imunity, prejavili sa mi afty, ktoré sa mi vyskytujú len v prípadoch keď mám oslabenú imunitu. V tomto prípade som trochu očakávala, že aj afty rýchlejšie prejdú, ale trápila som sa s nimi ešte mesiac. 

Verdikt verdiktov, jedna fľaša tohto výživového doplnku ma až tak nepresvedčila. Na druhú stranu myslím, že užívanie len jednej fľaše ťažko podporí imunitu až natoľko, že to človek prežije bez ujmy cez chrípkové obdobie. 

Ako ste na tom vy a výživové doplnky? Kupujete ich a užívate ich celý rok alebo začnete posilňovať imunitu  až v období keď prichádza jeseň?

Produkt mi bol venovaný v rámci spolupráce s firmou Weleda :). 

Komentáre

  1. Ja prímám iba šumivé Céčko alebo multivitamín. Ani nie pre zdravie ale skôr preto že mi to chutí. Niekedy pijem multivitamínoví džuš - Relax - ten aj skutočne vitamíny má a kde tu ma chytí obdobie odšťavneného citróna do teplej vody na lačno, na ráno...
    Avšak choroba občas príde :) osobne si nemyslím že vitamínové doplnky chránia pred vírusom...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Otázka skôr je či doplnky na podporu imunity ešte vedia vôbec nejakým spôsobom pomôcť imunite natoľko aby sme nepodľahli terajším agresívnym vírusom a chorobám. A najmä v prípade nás študentov, čo sme pravidelne v kolektíve mnohých ľudí kde sa to šíri jedna radosť :D.
      Ale popravde dúfala som že mi aspoň podporí imunitu tak, že sa mi zlepší ten priebeh tých áft.

      Odstrániť
  2. Musim povedat, ze si pre seba pripravila narocnu ulohu - napisat recenziu prave na vyzivovy doplnok, pretoze posudit ucinky takychto pripravkov je tazke.
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je pravda, najmä keď ja osobne si myslím že účinky výživových doplnkov sa prejavia až po niekoľkých baleniach. Na druhú stranu, akurát to tak vyšlo že som ochorela z čoho sa mi objavili afty a mohla som otestovať či aspoň trochu pomôže zlepšeniu tohto stavu čo sa nestalo. Na druhú stranu to nemôžem ani zovšeobecniť každý z nás má inú imunitu, takže verdikt sa ani nedá poriadne vyriecť.

      Odstrániť
  3. Ja rakytník priam milujem, ak je v nejakej reštaurácii v ponuke rakytníková limonáda, tak nikdy neodolám! Ja som sirup nikdy nemala, používam od Weledy Rakytníkvú šťavu bez cukru a to najmä na jeseň a v zime, keď treba imunitu posilniť. Dávam si ho čaju :) Ale rakytník zbožňujem aj v kréme na ruky a telovom mlieku, pretože na mňa pôsobí energetizujúco a osviežujúco :) Každý si musí nájsť, čo mu vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.