Clarins Eye Contour Balm

Ahojte :). 

Značku Clarins tu nemáme prvýkrát. Áno, je pravda že poslednú dobu sa stala mojou celkou obľúbenou a rada od nich skúšam produkty, ktoré majú v ponuke ale zároveň sú bežne dostupné na Slovensku aj v Česku. 

Preto som sa rozhodla vyskúšať jeden z legendárnych produktov a to Eye Countour Balm, čo je očný krém pre všetky typy pleti, ktorý má jemne vyhladzovať aj očné línie. 

Clarins Eye Contour Balm

Ja som si teda krém nekupovala s veľkými očakávaniami, že moje vrásky, ktoré mám od okuliarov zrazu zmiznú. Len som proste dospela do štádia, kedy mi už bežne krémy z drogérie nestačili.

Chcela som krém, ktorý moje očné okolie krásne zhydratuje a následne bude skvele pripravené pre nanašánie korektoru pod oči. 

Zloženie krému: Aqua, Cetearyl Ethylhexanoate, Octyldodecanol, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Glycerin, Butylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Phenoxyethanol, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Mica, Cetearyl Glucoside, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, CI 77120/Barium Sulfate, Sodium Hydroxide, Sodium Stearate, Titanium Dioxide, Ethylparaben, Methylparaben, Glyceryl Acrylate/Acrylic Acid Copolymer, Hydrolyzed Wheat Protein, Disodium EDTA, Inulin, Rosa Damascena Flower Water,  Sodium Chloride, Sodium Citrate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Gerianol, Citronellol  ,     

Splnil krém moje očakávania? Určite áno. Krém ma príjemnú ľahkú konzistenciu, ale zároveň veľmi pekne hydratuje a očné okolie vyživí. Práve s nedostatočnou hydratáciou som sa stretávala pri krémom od Alverde, po ktorých mi mnohokrát aj slzeli oči a po večernej starostlivosti som mnohokrát slzela pri pozeraní do displeja na notebooku. Takto som musela predčasne vyhodiť dva krémy od Alverde nakoľko mi dráždili oči.  Mnohokrát sa mi aj pri týchto lacnejších krémoch na očné okolie stávalo, že som sa ráno robudila s opuchnutými očami a to vyslovene bolo spôsobené daným krémom, nie nejakým nevyspaním. Musím povedať, že pri tomto kréme sa nikdy ráno nezobudím s opuchnutým očným okolím. 

Oceňujem tiež balenie so zúženým hrdielkom, čiže produktom neplytváte ako je napr. v prípadoch očných krémov, ktoré sú s pumpičkou. 
Balenie má až 20 ml, čo je o 5 ml viac ako v prípade bežnej veľkosti očného krému. Krém sa mi podarilo zohnať za cenu okolo 26 eur čo je pomerovo k jeho obsahu veľmi dobrá cena. 

Krémik nanášam na očné okolie jemným vklepávaním (najlepšie prsteníčkom, ale ja viem jemne zapracovaváť aj prostredníkom). Na tomto princípe sú aj založené očné krémy od Clarins, že je ich nutné vklepávať do očného okolia a tak sú najúčinnejšie. Krémik sa rýchlo vsiakne, ale na druhú stranu nechá jemnú vrstvičku a cítite že ste si očné okolie natreli a je vyživené.

Tiež oceňujem že krém nie je príliš parfémovaný, čo je asi najväčším kameňom úrazu na moje citlivé oči. 

Musím teda zhodnotiť, že krém po všetkých stránkach splnil moje očakávania, pekne hydratuje, vyživí a zároveň má aj benefity praktického balenia. Popravde môžem ho porovnať aj s drahšími očnými krémami ako YSL a Dior a musím povedať že účinok má u mňa úplne rovnaký aj Clarins, len za prijateľnejšiu cenu a väčší objem. 

A čo vy? Pochváľte sa, ktorý očný krém je pre vás ten must-have na ktorý nedáte dopustiť. Respekívne, používate očný krém? Myslíte si, že je to potrebné? 

Komentáre

  1. Myslím si že používať očné krémy je dôležité od kedy si dievčatá líčia oči. Mna balea tiež zvykla niekedy dráždiť. Osvedčili sa mi krémy od Ziaja (je jedno či z rady med alebo normálnej). Sú exstra lacné ale veľmi kvalitné pretože Ziaja robí dermokozmetiku a sú porovnateľný napríklad s biodermou. :) Ostavam im verná

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som mala tiež asi 6 rokov dozadu ich očný krém s kozím mliekom a bol fajn, len jediné čo mi vadilo boli ropné deriváty na prvých miestach zloženia. Neviem či ich tam majú aj dnes.

      Odstrániť
  2. Já mám momentálně hodně oblíbený krém od Alverde - s mučenkou. Je sice určený na starší pleť, ale právě díky tomu je hutnější a mě ta konzistence i celý krém moc vyhovuje :)

    S pozdravem, Monnica ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Monni, ten som mala a bol dobrý to je fakt. U mňa iba jednu chybu, že mi dráždil oči a slzeli mi. Myslím, že za to môže asi ten obsah alkoholu na druhom mieste. To ma mrzí najviac ináč mi hydratáciou a výživou sedeli krémy od Alverde, ktoré som skúšala.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.