Benefit Hoola Bronzer

Ahojte kočky. 

Keďže sa nám blíži leto, rozhodla som sa dnešnú recenziu zamerať na typ produktu, ktorý je naším verným spoločníkom najmä cez leto. Áno, hovorím o bronzere. Konkrétne o mojom obľúbenom bronzere Hoola od Benefitu. 

Benefit Hoola
Balenie samotného bronzeru je lepenkové (ako ja hovorím podomácky papundeklové :D) ako sme pri Benefite zvyknutí. Samotné balenie obsahuje aj zabudované zrkadielko a v balení nájdete aj štetček (ktorý je napodiv celkom schopný, pokiaľ by ste sa rozhodli s Hoolou cestovať). Z hľadiska mojich preferencií, je obal trochu obludný a zaberá príliš veľa miesta nielen v kozmetickej komode, ale aj v kozmetickej taštičke pri cestách. Takže ja na tie papundeklové obaly od Benefitu nie som a príliš nad nimi nejasám. 


Benefit Hoola
Samotný bronzer je legendou v celej beauty sfére. Pred kúpou som prebehla množstvo zahraničných recenzií a aj videí, kde som ho priamo videla v akcii. Všetko toto ma presvedčilo a preto som sa rozhodla zaobstarať si ho aj ja. 

Musím povedať, že čo ma presvedčilo najviac je jeho odtieň ktorý nie je príliš dooranžova, ale stále je to bronzer, ktorý partie tváre jemne zahreje a nemá studený podtón, ktorý je tak charakteristický pre kontúrovacie produkty. 

Samotný bronzer je jemne namletý a skvele sa naberá na štetec a následne aplikuje na tvár. Viete s ním dosiahnuť aj jemný efekt, ale zároveň v letnom období vie človek jemne pridať a je vidieť aj na opálenej pleti. Ide len o to, koľko si toho na ten štetec naberiete. 



Myslím si, že najväčším kameňom úrazu, prečo možno niektorým ľuďom až tak nevyhovuje, resp. mnohí sa k nemu nevyjadrovali pozitívne z hľadiska odtieňi, je to, že ho využívajú ako kontúrovací púder. Ja ho používam výlučne ako bronzer, ktorý síce aj vykontúruje, ale ako samotný produkt na kontúrovanie nie je úplne ideálny. Na tento účel má teplý podtón, ktorý práve na kontúrovanie nemusí byť univerzálny a vhodný pre každého. 

Čo sa týka výdrže, je naozaj celodenná. Bronzer na tvári vydrží a ak sa aj začne strácať vplyvom potenia v letných horúčavách, vytráca sa aspoň rovnomerne a nevytvára nevzhľadné mapy. 

Takže v rýchlom zhrnutí, pokiaľ hľadáte naozaj kvalitný matný bronzer a už vás nebaví hľadať v lacnejších cenových kategóriach, ale chcete jeden poriadny, ktorý vám vydrží roky, tak môžem vám odporučiť Hoolu

A čo vy, bronzujete celoročne alebo len v letnom období? Aké sú vaše osvedčené produkty?

Komentáre

  1. Tento bronzer se mi hodně líbí. Musím se přiznat, že jsem zatím nenašla žádný bronzer ve vhodném odstínu. Snad na letošní léto něco seženu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Držím palce snáď sa podarí, lebo u nás v drogérkach je to katastrofa a ak už aj človek nájde tá výdrž v lete je mizerná.

      Odstrániť
  2. Musí být dokonalý, po tomhle toužím snad už rok :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ak do neho pôjdeš tak to bude fajn investícia. Ja mám tento už dva roky a ubúda z neho minimálne :).

      Odstrániť
  3. tento púder už používam takmer druhý rok a myslím,že lepší ani nie je(teda lepší som nemala zatiaľ :D)..a už to konečne aj začína vyzerať,že ho používam :D ..hlavne teda na kontúrovanie :)

    BeautyMuffin
    BeautyMuffin

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mi príde ako bezodný :D. Síce ho pravidelne nepoužívam, ale tiež ho už mám vyše dva roky :).

      Odstrániť
  4. Ten odstín vypadá skvěle. Já jsem se popravdě ještě bronzer nenaučila moc používat. Letos už to chci nějak pokořit. :D
    KattyLife

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď sa podarí, len naozaj ten odtieň vychytať je asi to najdôležitejšie pre pekný efekt. Ja teda prevažne bronzujem len v lete, v zime mi to príde také silené a je to evidentne vidieť na mojej pleti.

      Odstrániť
  5. Skvelá recenzia :) Ja momentálne používam Balm Desert od theBalm a ten je skvelý a možno ak dôjde tak sa obrátim na tento, aj keď ten mohutný obal by štval asi aj mňa :D.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :). No ja by som ocenila keby v Čechách v Sephore predávali aj miniatúry od Benefit, to by tú veľkosť aj zredukovalo. :D Ale ešte lepšie nech otvoria rovno Sephoru u nás :D.

      Odstrániť
  6. Vyzerá to veľmi dobre :)
    Pokiaľ chceš budem rada ak sa zapojíš do mojej giveaway o parfém a iné :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2016/04/jarna-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.