Spotrebované #13

Ahojte krásky. 
Je tu znova koniec mája (juchú zachvíľu leto). Preto je tu ďalšie spotrebované, ktoré patrí k jedným z rubrík, ktoré sú u mňa na blogu najčítanejšie. Tak dúfam že nevynecháte ani toto májové spotrebované. 


1. Weleda - Sprchový krém s granátovým jablkom
Išlo o skvelý sprchový krém, ktorý je úplne najlepší práve na zimné obdobie, keď má naša pokožka tendenciu byť suchšia. Keďže krém nepení ale len jemne umýva pokožku, pokožka nie je scvrknutá ani po sprchovaní nemá človek pocit pnutia pokožky. Určite môžem tento sprchový krém odporučiť, ale skôr sa oplatí v akcii ako za plnú cenu.

2. Cien - Lady 3 - holiace strojčeky 
Ide o moje najobľúbenejšie holiace strojčeky, ktoré sú za ich cenu bezkonkurenčné. Kto ich ešte nevyskúšal, tak nech vyskúša. Dajú sa zohnať v Lidli. 

3. L´occitane - Extra Gentle Soap 
Toto mydlo bolo pribalené ako darček k nejakému časopisu. Bola som naň veľmi zvedavá, keďže na produkty L´occitane, som počula a čítala chválu. Popravde, z mydla som bola sklamaná, neprišlo mi ničím výnimočné ako bežné mydlo z drogérie, ktoré stojí pár centov. Rovnako vysušovalo a ešte malo aj veľmi nepríjemnú stuchnutú citrusovú vôňu. Nakoniec sme ho vypoužívali na umývanie rúk. 

4. Cien - Rich Foot Cream 
Tento krém sa objavil niekedy na jeseň v Lidli. Dúfala som, že by to mohlo byť niečo ako môj obľúbený krém s ureou od Balea. Ale bohužiaľ, jeho účinky na nohy boli slabé a aj samotný krém bol málo hutný, málo výživný, skôr mi pripomínal krém na ruky. Za mňa znova nie. 

5. Balea pena do kúpeľa - Evening Star
Penu som si kupovala s tým, že sa tak nejak naučím občas zrelaxovať vo vani. Ale proste pre mňa to vylihovanie vo vani nie je. Nemám rada rozmočené prsty ani chladnúcu vodu :D. Ale penu som dopotrebovala ako obyčajný sprcháč a bola fajn, nakoľko obsahovala aj nejaký olej a pokožka bola po jeho použitý jemná. 

6. Balea - Gél na holenie - Blueberry Love

Čo sa týka baleáckych pien na holenie, túto môžem odporučiť najviac. Či už svojou parfemáciou tak aj vytváraním bohatej peny. Mala som už druhé balenie a budem kupovať aj naďalej, keďže nejde o limitku. 


7. Balea - Trend It Up - Trocken shampoo
Tento suchý šampón mi až tak nesedel. Jeho efekt nebol až taký ako potrebujem, ale čo je horšie hrozne ma dusil a nemohla som ho používať ináč iba pri otvorenom okne. Taktiež mi nesadla parfemácia. Ale kupovala som ho ešte skôr ako bola v nasšich drogériách značka Batiste. 


8. Visiomax - Kombi Lösung 
Na to, že nejde ide o roztok na šošovky iba z drogérie je naozaj dobrý a chystám sa ho kupovať aj naďalej vďaka jeho prijateľnej cene. 


9. Cien - Nourishing Facial Toner 
Popravde, keď som tento toner vkladala v Lidli do košíku, nečakala som od neho veľa. Ale naozaj ma prekvapil a osvedčil sa mi. Napriek tomu, že ja nemám síce suchú pleť, mi naozaj tento toner skvele sadol. Pleť zjemňuje, nevysušuje, čo je vďaka tomu, že neobsahuje žiadny alkohol. Samozrejme okrem toho, že pleť dočistí od neho nečakajte žiadne väčšie zázraky. Môžem ho ale odporučiť každému na vyskúšanie za tých pár eur. 

10. Clarins - Daily Energizer Cleansing Gel 
V tomto prípade išlo o cestovnú verziu tohto čistiaceho gélu - proste som chcela vyskúšať nejaké produkty od Clarins. Gél bol skvelý, človek ho na jedno použitie použil veľmi málo a toto 30 ml balenie mi vydržalo presne mesiac. Gél skvele čistil, nevysušoval, ale nejde o taký produkt, ktorý by sa stal takým must-have pre mňa, ktorý by sa nedal nahradiť lacnejšiou verziou. Takže najbližšie obdobie sa ho nechystám znova zaobstarať. 

11. Maybelline - Baby Lips - Hot Cocoa
Maybelline pravidelne vydáva rôzne nové verzie ich Babylipsov. Toto bola zimná verzia v príchuti horúcej čokolády. Popravde príchuť nebola nič moc. Za to príjemne tónoval pery, ale moc nehydratoval. Takže ďalší Babylips ktorý ma veľmi nepresvedčil o jeho účinnosti. 


12. Avon - Makeup Setting Spray
Tento fixačný sprej mi vydržal asi 2 roky. Nejde o nejaký zázrak po ktorom by sa vám make- up celý deň ani nepohol. Ale príjemne predĺži výdrž make-upu, jemne zafixuje a pre mňa bol celkom aj prekvapením. Mám už druhé balenie a na také bežné denné používanie ho môžem odporučiť. 

13. Lily Lolo - Mineral Makeup
Samotný make-up som si kupovala asi 2-3 roky dozadu. Bohužiaľ, čo sa mi nestáva často, som si objednala svetlý odtieň, takže makeup samotný som následne používala ako púder na menej krycie makeupy. Matoval celkom obstojne ale ako samotný makeup na moju pleť nestačí. Rovnako si nerozumel s krémovými a tekutými korektormi. 

14. Sally Hansen - Insta-Dri
Tento top coat je dosť prepratý v blogosfére. Bohužiaľ, za mňa, to nie je žiadna sláva. Výdrž laku nepredlžuje, veľmi rýchlo tuhne a to za tú cenu proste je pre mňa slabý výkon. Takže znova nekúpim. 

15. Rimmel - Kate Lipstick - 01
A posledným zástupcom je rúž od Rimmelu v odtieni 01, čo je krvavá červená, ktorá mi proste nesedí a leží mi tu už asi tri roky a používať ho ani nebudem. Takže ide preč. 

Čo sa vám podarilo spotrebovať v mesiaci máj?

Komentáre

  1. Popravde baby lipsy sa objavili u mňa doma dva ale ani jeden neplánujem používať keď som čítala zloženie tak to radšej ostanem pri eosi:)) Holiace strojčeky Cien teda skúsim keď sa ti tak páčia ale už minule som ich obzerala:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie holiace strojčeky veľmi odporúčam, odvtedy čo ich používam vôbec to nie je zabíjačka vo vani :D. A najmä aj cena je celkom priaznivá na tú kvalitu strojčekov.

      Odstrániť
  2. Aj mna tento suchy sampon Balea dusil skua tie nove maju variant pre brunetky aj blondínky isto si vyberies tie veru nedusia

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mám doma akurát Batiste ešte kupovaný v Poľsku keď u nás neboli :D, ale možno vyskúšam aj tie nové Balea, ale moc často teda ten suchý šampón nevyužívam, lebo bohužiaľ ja s mojimi jemnými vlasmi im skôr tým práškom len pridám :(.

      Odstrániť
  3. Od Weledy momentálne testujem krém na ruky s vôňou granátového jablka a je jednoducho skvelý! Balea penu na holenie používam už nejaký ten čas a je naozaj super, práve táto čučoriedková sa mi nedávno minula a chcela by som teraz vyskúšať kokosvú z limitky.

    Saja Frey blog

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja mám ten krém zatiaľ v zásobe, podarilo sa mi ho vyhrať ešte na jeseň (ach jo tie moje zásoby :D). Balea má naozaj dobré gély na holenie, akurát zatiaľ len jeden mi nesadol a to Summer Garden, tvoril veľmi chabú penu a tým pádom bola veľká spotreba. Ešte teraz majú v lidli taký nový gél na holenie Cien pre ženy, ten je tiež veľmi fajn, vytvára bohatú penu a aj parfemácia je jemne cukríková a obstojná :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.