Yankee Candle - Sweet Apple

Ahojte Yankee Candle maniačky. 

Dnešný článok bude znova o jednej skvelej práve jarno-letnej vôni Sweet Apple. 

Yankee Candle - Sweet Apple 
Mne sa túto sviečku podarilo ukoristiť ešte v zimných zľavách, pretože chcela som si kúpiť sviečku už na také jarné pálenie na navodenie tej pravej nálady. 

Sweet Apple by som zaradila medzi sladko-kyslé vône. Ide o vôňu zrelých červených jabĺk, ktoré sú práve odtrhnuté zo stromu. Ako keby ste práve mali v rukách čerstvo odtrhnuté červené jabĺčko ku ktorému privoniavate. Ide síce o sladkú vôňu ale zároveň je svieža a nie je ťažká. 

Musím podotknúť, že na to, že ide som ju chcela na také to jarné pálenie ide o pomerne silnú vôňu, ktorá krásne prevonia celú izbu. Ide o vôňu pri ktorej môžete relaxovať a zaháňať jarnú únavu. Za mňa skvelá aj pri učení na skúšky. 

Osobne ju beriem ako jarné must-have pre Yankee Candle maniačky. Je to niečo ako Honey Glow na jeseň alebo Christmas Memories v decembri. 

Čo by som ale mohla konštatovať, že je trochu problém s topením samotného vosku až ku okrajom. Áno, veľa robí aj strihanie knotu, čo už popravde nerobievam podľa odporúčania, odstrihujem len rozstrapkaný knot, čiže takú tú bambuľku čo sa robieva hore na knote. Dôležité pri tejto sviečke je aj Iluma Lid, bez neho bude asi naozaj problém s roztápaním vosku na krajoch. 

Musím ale teda skonštatovať, že odkedy knot udržujem okolo 1 cm a nie ako je odporúčané, vosk sa krásne rozpustí aj ku okrajom, keďže čím vyšší knot, tým väčší plamienok a tým lepšie rozpustený vosk. 

Aké sú vaše obľúbené vôňe od Yankee Candle na jar a leto? 

Komentáre

  1. Ja som si veľmi obľúbila Peony, ale zatiaľ len ako vosk :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je príjemná? Tiež ju mám doma vo forme vosku, zatiaľ neoskúšaný, testujem teraz Village Candle vosky, ale som na ňu zvedavá :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.