"Novinky" od Essence

Ahojte kozmetickí maniaci. 

Dnešný článok bude o pár "novinkách" Essence. Prečo hovorím o novinkách? Pretože tieto produkty mali byť u nás bežne dostupné od februára všade tam, kde boli dva stojany Essence. Bohužiaľ DM-ko tým, že sa rozhodlo zrušiť druhý stojan spôsobilo, že tieto novinky druhého stojanu neboli nikde dostupné. Taktiež samotné slovenské zastúpenie Essence sa k tomu, ako sa jeho zákazníci sťažovali, že novinky nikde nie sú, nevyjadrovalo. Pritom, stačilo povedať, že tieto novinky dostupné sú, ale len v niektorých dúhových Teta drogériách. Čo vám poviem, komunikácia so zákazníkmi level -100 a dosť ma to odrádza vôbec podporovať takúto značku minutím svojich peňazí za ich produkty. Bohužiaľ, ale problém bude pravdepodobne len v slovenskom zastúpení a bolo by nespravodlivé preto zanevrieť na celú značku. 

Tak sa mi nakoniec podarilo zohnať niečo aj z noviniek v dúhovej Teta drogérii na Obchodnej ulici v Bratislave. 



Poďme ale priamo k produktom. Som závislák na všetkých balzamoch, olejčekoch a starostlivosti o pery. Rúže nosím, ale vždy je pre mňa dôležitejšia starostlivosť o pery a balzam musím vždy nosiť so sebou v kozmetickej taštičke. Preto som sa rozhodla vyskúšať aj túto novinku z portfólia Essence Prettifying Lip Oil vo verzii 01 I care for you, honey. Musím povedať, že tento produkt ma veľmi milo prekvapil. Čakala som, že to bude nejaká nepodarená verzia lesku na pery, ako to bolo s olejčekmi na pery v rámci zimnej limitky Essence. Ale tento olejček sa krásne nanáša, vytvorí jemnú, mierne lepkavú vrstvu na perách, ktorá tam aj nejaký čas pobudne. Naozaj pery hydratuje, čo je aj vďaka obsahu jojobového a ricínového oleja (aj keď tieto oleje nie sú na popredných miestach v zložení, na prvom je náš kamarát minerálny olej :D). Za mňa jeden z najlepších produktov z noviniek, akurát sa obávam, dokedy vydrží v portfóliu Essence a kedy ho nájdeme medzi produktami, ktoré končia. 

Z Velvet Stick v odtienu Nude Hero už taká nadšená nie som. Ako som sa na tieto ceruzky na pery tešila, tak mi bude jedno, keď už v portfóliu Essence nebudú. Samotná farba je krásna nude s ružovým podtónom. Aj balenie je fajn, aj tým , že ide o ceruzku sa produkt precízne nanáša, aj to strúhanie by som prekúsla. Ale proste tá ceruzka neskutočne škarede zvýrazní všetky ryhy na perách, zvýrazňuje šupinky na perách o ktorých ste ani nevedeli a nepomáha pred tým ani peeling. Ceruzka následne do tých rýh zalezie a už to vyzerá naozaj negustiózne. 


Essence Velvet Stick - Nude Hero
Čo sa týka samotnej lícenky Mosaic Blush v odtieni 020 All you need is pink, má naozaj parádny reliéf a táto lícenka nesmela chýbať v mojej zbierke. Taktiež musím podotknúť, že práve na obale tejto lícenky je vidno, že Essence trochu popracovala na obale a samotný obal je už z pevnejšieho plastu. 


Bohužiaľ, ale na úkor kvality samotného produktu. Lícenka je veľmi málo pigmentovaná a veľmi prášivá a takpovediac až hrudkuje, čo je evidentné aj na fotke. Pritom farbička je to krásna a vhodná najmä pre bledulky. Musíte naozaj starostlivo vybrať vhodný štetec s ktorým ju nanesiete tak, že bude vidieť aj na pleti. Ja používam na ňu štetec Zoeva 128 Cream Cheek. Čo sa týka výdrže, lícenka aspoň pol dňa na tvári dá. Celkovo som ale sklamaná s kvalitou tej lícenky, čakala som viac a viac odtieňov ani nepotrebujem.
Neviem to vôbec pochopiť, že keď dokážu mnohokrát spraviť naozaj kvalitné lícenky v limitkách, tak prečo pri bežnom sortimente je to tak odfláknuté? 



Záverečná štatistika je teda jasná. Z noviniek je iba jeden jediný produkt, ktorý z mojej skúsenosti a môjho pohľadu za to stojí a dva produkty, ktoré s kľudom môže Essence zase na jeseň vyradiť, lebo nedosahujú takej kvality, aká by bola potrebná. 

Zaujali vás novinky? Aký názor máte na tieto zvláštne výkyvy v kvalite Essence produktov? 

Komentáre

  1. Škoda, že tužka dělá takový efekt, odstín je pěkný. Myslím si, že výkyvy kvality jsou kvůli tomu, že se jedná o levnou kosmetiku a moc neřeší, jestli se všechno podaří. Jako celek spadne značka do průměru a cena je přitom podprůměrná. Některé věci Essence mám moc ráda, jiné jsem vyhodila po prvním použití :-)
    Jsi krasna

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je to škoda, ale čo ma prekvapuje, že veľa blogeriek ich chváli, tak neviem či zase ja mám šťastie na vadný kus alebo som už náročná :D. Ich gél na obočie mám rada a taktiež top coat, pilníky, korekčné pero na nechty :). To im fakt ide a za pár korún.

      Odstrániť
  2. Od Essence mám dobrou zkušenost hlavně s pudrovými produkty, protože na nich se dá zkazit méně, než na tekutých. Alespoň mi to tak přijde. :-) Tudíž nechápu, jak to, že je tato tvářenka tak špatná. Tužka na rtech opravdu nevypadá moc dobře, přitom rty máš krásné. Alespoň že ten olej k něčemu byl. :)

    Musím se přiznat, že už do drogérií moc nechodím, a když, tak se stojanům s levnou kosmetikou vyhýbám obloukem. Sice je levná, ale většina věcí jednoduše stojí za nic.

    Přístup DMka je strašný. Doufám, že u nás v ČR by se to nestalo, protože jestli ano, tak už tam nikdy nevkročím. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za milý komentár. Tie lícenky z tej staršej kolekcie mám rada, najmä odtieň 040 Natural Beauty, taktiež ich quattrá, takže musím s tebou súhlasiť, že tie púdrové produkty bežne v sortimente sú obstojné.

      Ja teda už tiež moc neholdujem drogériám, tak nejak som vyčerpala tie možnosti ako tam objavovať skvelé novinky.

      Pravdepodobne u nás zrušili druhý stojan, lebo predaj nebol taký aký by DM očakávala. Za čo ale môže naše zastúpenie Essence, pretože u nás veľmi dlho trvalo kým sa novinky objavili v stojanoch.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.