Benefit Stay Flawless 15-Hour Primer

Ahojte :). 

Dnes som si pre vás pripravila recenziu, ktorá bude prevažne určená tým z vás, ktoré sa neustále trápite s mastením pleti v niektorých miestach T-zóny. Ja som sa pár mesiacov dozadu rozhodla, že dám znova nejakej tej bázy šancu a dostala sa mi do rúk miniatúra Benefitu - Stay Flawless 15-Hour Primer. Ako obstál?

Benefit - Stay Flawless 15-Hour Primer
Balenie samotného primera je vysúvacie s milým puntíkatým viečkom. Primer sa vysúva tak, ako sme zvyknutý pri rúžoch a balzamoch na pery. To už napovedá o tom, že samotný primer je vo forme tyčinky, ktorou potriete problémové oblasti tváre. 


Primer síce je jemne telovo sfarbený, ale nie je pigmentovaný, takže vôbec pleť nesfarbuje. Po aplikovaní primera na problémové miesta je cítiť, že tieto miesta sú jemne vyhladené a zmatnené a akoby potreté jemným púdrom. To následne zabezpečuje, že pleť sa menej mastí. 

Primer skvele spolupracuje aj so všetkými makeupmi, ktoré momentálne používam (Chanel - Perfection Lumiére Velvet, L´oreál - True Match, NYC - Get It All). Make-up bez väčších problémov na vyhladené miesta nanesiete a vôbec na primeri nehrudkuje (čo sa mi mnohokrát stávalo). 

Musím povedať, že som bola dosť skeptická a neverila tomu, že niečo môže predĺžiť zmatnenie pleti. Ale primer ma veľmi milo prekvapil a naozaj moja pleť sa v daných miestach mastí asi o 50% menej, ako bez tohoto primeru, takže pleť cez deň nemusím tak skoro prepúdrovať. Taktiež primer mierne predlžuje výdrž makeupu, keďže sa pleť v daných miestach toľko nemastí. Samozrejme, avizovaných 15 hodín to nie je, ale napriek tomu moje nadšenie z jeho účinnosti je veľké. 

Musím teda konštatovať, že tento primer ma veľmi milo prekvapil a chystám sa ho kúpiť aj vo veľkom 15 gramovom balení. Cena je síce vysoká, ale keďže je to zatiaľ jediný primer, ktorý u mňa plní funkciu, ktorú požadujem, a to matovanie, tak som ochotná investovať. Taktiež samotná spotreba nie je u mňa až taká vysoká, takže myslím, že sa mi vyplatí, aj napriek vysokej cene. 

Aké sú vaše osvedčené primery? 

Komentáre

  1. Osvedčené primery? Hm, tak také nemám. Iba neosvedčené. Už sa aj bojím skúšať. Tento kúsok je na báze silikónu?
    |Kaviareň u mačky|

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej obsahuje nejaké silikóny, lebo robí pomerne dosť vyhladený efekt po nanesení. Vraj bez silikónov je nový primer od Too Faced :).

      Odstrániť
  2. Mne sa zatiaľ žiadna báza neosvedčila, zrejme mi nevyhovujú v nich obsiahnuté silikóny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Popravde ani mne, nejak som nezaznamenala ani predĺženie výdrže makeupu pri väčšine :D.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.