Bi Good Waschgel

Ahojte maniaci prírodnej kozmetiky. 

V dnešnom článku sa zameriam na čistiaci gél od značky Bi Good, čo je privátna prírodná značka rakúskej drogérie BIPA. 

Popravde gél som spontánne hodila do košíku pri bežných nákupoch v Rakúsku. Čítala som totižto pár pozitívnych recenzií na niektoré výrobky od tejto značky a tak som sa rozhodla, za tých pár eur, vyskúšať práve prírodný čistiaci gél na pleť. 


Musím povedať, že aj samotný obal mi príde celkom milý, aj keď na prvý pohľad mi pripomína obaly detskej kozmetiky.  Samotbý obsah produktu je 150 ml. Najprv som si myslela, že je to vskutku málo a gél bude behom dvoch mesiacov preč. Ale nakoniec mi tento obsah vydržal až celé 4 mesiace, pretože gélu je naozaj potreba len veľkosti hrášku. 

Samotný gél je priehľadný, čo mňa osobne celkom potešilo, lebo je isté že do gélu neboli pridané farbivá naviac. Gél veľmi dobre pení na to že ide o prírodnú kozmetiku. Pleť aj skvele vyčistí od všetkých zostávajúcich nečistôt. 

Bohužiaľ, napriek jeho dobrému zloženiu ma gél mierne vysušuje aj na tvári aj na oblasti v krku a pleti po jeho použití musím dodať veľkú dávku hydratácie lebo je na dotyk drsná. Najhoršie boli prvé tri týždne jeho používania, nakoľko som si všimla, že po jeho používaní mám nesmierne vysušenú a drsnú pokožku krku. Časom to našťastie ustalo, ale predsa len, nie je to úplne požadovaná a správna reakcia pokožky na nejaký produkt. 

Časom si teda moja pleť pomerne na neho zvykla, ale niektoré časti pleti boli stále suchšie ako bolo zvykom. Je pravdepodobné, že moja pleť znova zareagovala na obsiahnutý alkohol v tomto produkte. 

Ingredients: Aqua, Sodium Coco-Sulfate, Coco- Glucoside, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Glycerin, Sodium Chloride, Glyceryl Oleate, Benzyl Alcohol, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid, Nymphaea Alba Flower Extract, Limonene, Linalool, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Tocopherol, Hydrogenated Palm Glycerides Citrate, Lecithin, Ascorbyl Palmitate. 

Myslím, že pokiaľ nemáte príliš citlivú pleť na niektoré zložky obsiahnuté v tomto géle (napr. spomínaný alkohol), mohol by vám sadnúť bez problémov. Ja sa k nemu nevrátim. 

Komentáre

  1. Ja chcem ísť do Bipyyyy!!!! :D tento gél by som si tam zrovna asi nekúpila, ale veľmi tam chce íííísť! :D

    Candy ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.