Clinique Cheek Pop - Heather Pop

Ahojte kozmetickí maniaci!

Dneska som si pre vás pripravila krátky článok na lícenku od Clinique. Jo, už sme tu recenziu na tento produkt mali, ale v inom odtieni (Plum Pop). 

Odtieň Heather Pop je za mňa ideálny odtieň a asi jeden z najkrajších ktorý Clinique v kvetinkovom portfóliu má.  Na moju radosť sa mi ju podarilo vyhrať v giveaway u Tety z Prahy na jej blogu.

Clinique - Heather Pop
Heather Pop by som nazvala takým tým odtieňom "keď neviete čo". Hodí sa ako ako k výraznému večernému líčeniu, ale aj keď chcete jemné denné líčenie. Je to jemná tlmená ružovo-béžová s chladným podtónom. Na rozdiel od jej kolegyne Plum Pop, nemá v sebe toľko lesku. Výhodou tohto odtieňa je prevažne samotný fakt, že lícenka je skvele vrstviteľná a tým pádom dosiahnete požadovaného efektu. 

Taktiež mám pocit, že s tým pigmentom a textúrou je na tom kúsok lepšie ako jej kolegyňa Plum Pop. Textúra je naozaj príjemná, produkt je jemne namletý a veľmi ľahko sa pomocou štetca naberá a následne aplikuje. Štetcom len jemne do lícenky hrabnete a už to ide samé. V prípade týchto líceniek som ja naozaj spoznala rozdiel, medzi lepšou lícenkou z parfumérie a medzi lícenkami bežne dostupnými v drogérii, kde som musela vynakladať mierne viac úsilia aby som dosiahla pekný, rovnomerný efekt na líčkach. 

Clinique - Heather Pop
Čo sa týka samotnej výdrže, mne na mojej pleti mierne pokulháva. Vydrží síce dlhšie ako už mnou spomínané drogérkové kúsky, ale celodenná výdrž to zas nie je. Po 8-9 hodinách sa začne vytrácať. Našťastie sa vytráca rovnomerne, takže mapy na tvári sa nekonajú. 

Clinique - Heather Pop

Na záver musím skonštatovať, že samotné gerberkové lícenky od Clinique ma neskutočne bavia. Chystám sa ešte na dva odtiene a to Pansy Pop a Melon Pop. 

Ktoré odtiene sa páčia Vám? 

Komentáre