Nars Satin Lip Pencil - Golshan

Ahojte kozmetickí maniaci!

Keďže sa nám pomalými krokmi blíži jeseň, rozhodla som sa pre vás spísať jednu menšiu recenziu na ceruzku na pery, ktorá sa svojím odtieňom ideálne hodí práve do nadchádzajúcich jesenných dní. 

Nars Satin Lip Pencil - Golshan
Ceruzky od Narsu už boli hodnú dobu na mojom wishliste. Chcela som nejakú vyskúšať napriek faktu, akým je cena a to, že samotné ceruzky nie sú vysúvacie, ale je ich potrebné strúhať. 
Taktiež som stále hľadala tú ideálnu vínovo-červenú pre mňa. Problém je prevažne u mňa v tom, že klasická červená alebo červená s modrým podtónom mi proste nesvedčí a bolo mi to niekoľkokrát povedané aj známymi  príbuznými. Takto napríklad skončila v koši známa Kate Moss od Rimmel v odtieni 1. 

A práve u Nars sa mi pozdával vínovo-červený odtieň Golshan, ktorý vyzeral, že by pre mňa mohol byť tým ideálnym. Je to pomerne zastretá červená, ale stále je dosť výrazná. 

Nars Satin Lip Pencil - Golshan

Musím povedať, že pomerne sa mi časom celkom zapáčil aj dizajn ceruzky, pretože v prípade takéhoto výraznejšieho odtieňa je lepšie, ak viete samotnú ceruzku zastrúhať. 

Nars Satin Lip Pencil - Golshan

S čím ale možno mnohí budú mať problém v prípade tejto ceruzky, je samotný saténový finish. Toť, ceruzka nie je úplne matná, ale jemne krémová a pri nanášaní má pomerne tendenciu sa rozpíjať do okolia pier, až kým na perách nezaschne. Bez kontúrky to proste nepôjde a povedala by som, že to chce aj pomerne už istú natrénovanú zručnosť v precíznom nanášaní. Mnohokrát, keď nemám úplne svoj ideálny deň, ju musím pri prvom nanášaní mnohokrát opravovať korektorom. 

Nars Satin Lip Pencil - Golshan
Čo sa týka výdrže, je pomerne slušná, u mňa dá pomerne dosť dlhú dobu. Pri obede sa vytráca prevažne zo stredu pier a nie je problém rúž znova upraviť len doplnením. Dobrá výdrž je spôsobená tým, že samotná ceruzka sa trochu vpije do pier. 
Samozrejme, ide síce o saténový finish ceruzky, ale svojou dlhotrvácnosťou sa nevyhnete trochu vysušeným perám po pár hodinách nosenia. Hold, to je daň za dlhotrvácnosť. 

Čo vy a výrazné odtiene na perách na jeseň? 

Komentáre

  1. Ten odstín je boží, sluší ti. Přesně takový sháním :)
    Denisse Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. Tiež som ho pomerne dlhú dobu zháňala a väčšina červených je na mňa až moc výrazných.

      Odstrániť
  2. takéto výrazné rúže milujem :) taktiež sa mi stáva, že si ho nenanesiem dobre, a musím to opravovať, ale myslím si, že výsledok stojí za to,lebo nič nie je krajšie ako červený rúž na perách :) tak ako v tvojom prípade,krásne ti sadol :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne za kompliment :). Hej, s červenými rúžmi je to trochu pracnejšie ale výsledok stojí za to.

      Odstrániť
  3. ja kopem za prirodzenú ligu a ak si raz za čas dám niečo na pery, tak len ceruzku od essence .. :D ale táto farbička je fakt pekná a veľmi ti pristane :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež musím povedať, že s prirodzenými odtieňmi sa kamarátim viac a čo sa týka aplikácie je to jednoduchšie.

      Odstrániť
  4. Krásná podzimní barva! Vypadá na tobě moc hezky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :). Ja sa v ňom aj pomerne dobre cítim, resp. je to jedna z tých tmavších, v ktorých sa naozaj cítim dobre :).

      Odstrániť
  5. Tobě tato výrazná barva moc sluší, já raději nosím tělovější odstíny. :) Jinak to s vysycháním rtu u dlouhotrvajících rtěnek a tužek mě docela štve...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne, musím sa ale priznať, že ja sa tiež lepšie cítim v telových odtieňoch :).

      Odstrániť

Zverejnenie komentára

Ďakujem za každý Váš komentár alebo postreh :) P.S: Pokiaľ sa mi sem chystáš capiť pomocou ctrl+c a ctrl+v iba svoj odkaz na giveaway, tak bude nekompromisne zmazaný.